Skoči na vsebino

akumulator

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A kdo ve kak?en akumulator gre v M5 1.8 bencin 2006 letnik? da ne bom iskal po navodilih :P

Hvala

 

Pomeri? dimenzije obstoje?ega in kupi? istega in to je to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa dobro si oglej ali ima? + na levi ali desni strani, da ti ne poturijo ravno napa?nega (ja sej vem - Japonski avti pa to - ga imajo itak vedno na istem mestu, na?eloma, razen ?e se je kdo kaj ?pilal ter improviziral s kabli)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa dobro si oglej ali ima? + na levi ali desni strani, da ti ne poturijo ravno napa?nega (ja sej vem - Japonski avti pa to - ga imajo itak vedno na istem mestu, na?eloma, razen ?e se je kdo kaj ?pilal ter improviziral s kabli)! :blush:

 

jo?a.....samo za 180 ga obrni....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne gre. Vsaj po izku?njah s Honde. Ker je klema tako oblikovana, da druga?e ne pa?e gor.

 

no ?e je prekratek kabel potem res ne, pri meni bi ?lo (isto kot jo?a po moje)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne gre. Klema je oblikovana tako, da mora biti na tistem vogalu. ?e jo ho?e? dat na drugi vogal, ti je akumulator v napoto. Vsaj pri meni je tako.

Napisano

ahhh kje pa zakaj enostavno ?e lahko zadevo zakompliciramo.

Akomulator pod sede? obrne? ga na glavo ,pocvika? kleme in podal?a? kable do novega prostora od akomulatorja. :vskalo:

 

niso za brez veze 2 izbire L+ ali D+ :)

Se pa da res v nekateri primerih akom.obrnit za 180stopin ampak ?e seveda so pogoji tak?ni da pride? s klemam zraven.

Je pa potem lahko problem ?e obrne? akom. ker potem ti lahko elektrika te?e v nasprotno smer kaj pa pol..???????? :whatever:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ahhh kje pa zakaj enostavno ?e lahko zadevo zakompliciramo.

Akomulator pod sede? obrne? ga na glavo ,pocvika? kleme in podal?a? kable do novega prostora od akomulatorja. :vskalo:

 

niso za brez veze 2 izbire L+ ali D+ :)

Se pa da res v nekateri primerih akom.obrnit za 180stopin ampak ?e seveda so pogoji tak?ni da pride? s klemam zraven.

Je pa potem lahko problem ?e obrne? akom. ker potem ti lahko elektrika te?e v nasprotno smer kaj pa pol..???????? :whatever:

 

a teb dons spet dogaja?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a teb dons spet dogaja?

 

amm mogo?e sem narobe klemo obrnu pa me je malo spajtlalo ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

amm mogo?e sem narobe klemo obrnu pa me je malo spajtlalo ;)

 

Jaooo sm ti reku da pust strom na mer!!

If in doubt, flat out... 

Napisano

Kar se ampera?e ti?e je tako: ve? kot je, bolje je. Seveda ve? kot je, ve?ji je akumulator, torej si glede tega omejen s prostorom, ki ga ima? na razpolago. In pa ve?ji kot je, ve? "mrtve te?e" preva?a? naokoli, kar pomeni, da za to potrebuje? ve? energije, kar pomeni, da bo poraba ve?ja.

 

Pri bencinarju se zato dr?i tistega, kar so predvideli, pri dizlu pa, ?e ima? mo?nost, vzemi "?tevilko ve?jega". So pa vsekakor konstruktorji kopirali od kitajcev, tako da je gotovo prera?unano, kak?en mora biti.

 

Manj?ega pa raje ne jemlji. Sploh pozimi bo dal premajhen tok, kar pomeni, da se bo ?tarter po?asneje vrtel, kar (predvsem pri dizlih) pomeni, da bo regljal, ne bo pa kresnil.

 

In mimo grede, akumulatorju bolj ?kodi vro?ina, kot pa mraz. A to je ?e druga zgodba.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.