Skoči na vsebino

akumulator

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A kdo ve kak?en akumulator gre v M5 1.8 bencin 2006 letnik? da ne bom iskal po navodilih :P

Hvala

 

Pomeri? dimenzije obstoje?ega in kupi? istega in to je to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa dobro si oglej ali ima? + na levi ali desni strani, da ti ne poturijo ravno napa?nega (ja sej vem - Japonski avti pa to - ga imajo itak vedno na istem mestu, na?eloma, razen ?e se je kdo kaj ?pilal ter improviziral s kabli)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa dobro si oglej ali ima? + na levi ali desni strani, da ti ne poturijo ravno napa?nega (ja sej vem - Japonski avti pa to - ga imajo itak vedno na istem mestu, na?eloma, razen ?e se je kdo kaj ?pilal ter improviziral s kabli)! :blush:

 

jo?a.....samo za 180 ga obrni....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne gre. Vsaj po izku?njah s Honde. Ker je klema tako oblikovana, da druga?e ne pa?e gor.

 

no ?e je prekratek kabel potem res ne, pri meni bi ?lo (isto kot jo?a po moje)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne gre. Klema je oblikovana tako, da mora biti na tistem vogalu. ?e jo ho?e? dat na drugi vogal, ti je akumulator v napoto. Vsaj pri meni je tako.

Napisano

ahhh kje pa zakaj enostavno ?e lahko zadevo zakompliciramo.

Akomulator pod sede? obrne? ga na glavo ,pocvika? kleme in podal?a? kable do novega prostora od akomulatorja. :vskalo:

 

niso za brez veze 2 izbire L+ ali D+ :)

Se pa da res v nekateri primerih akom.obrnit za 180stopin ampak ?e seveda so pogoji tak?ni da pride? s klemam zraven.

Je pa potem lahko problem ?e obrne? akom. ker potem ti lahko elektrika te?e v nasprotno smer kaj pa pol..???????? :whatever:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ahhh kje pa zakaj enostavno ?e lahko zadevo zakompliciramo.

Akomulator pod sede? obrne? ga na glavo ,pocvika? kleme in podal?a? kable do novega prostora od akomulatorja. :vskalo:

 

niso za brez veze 2 izbire L+ ali D+ :)

Se pa da res v nekateri primerih akom.obrnit za 180stopin ampak ?e seveda so pogoji tak?ni da pride? s klemam zraven.

Je pa potem lahko problem ?e obrne? akom. ker potem ti lahko elektrika te?e v nasprotno smer kaj pa pol..???????? :whatever:

 

a teb dons spet dogaja?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a teb dons spet dogaja?

 

amm mogo?e sem narobe klemo obrnu pa me je malo spajtlalo ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

amm mogo?e sem narobe klemo obrnu pa me je malo spajtlalo ;)

 

Jaooo sm ti reku da pust strom na mer!!

If in doubt, flat out... 

Napisano

Kar se ampera?e ti?e je tako: ve? kot je, bolje je. Seveda ve? kot je, ve?ji je akumulator, torej si glede tega omejen s prostorom, ki ga ima? na razpolago. In pa ve?ji kot je, ve? "mrtve te?e" preva?a? naokoli, kar pomeni, da za to potrebuje? ve? energije, kar pomeni, da bo poraba ve?ja.

 

Pri bencinarju se zato dr?i tistega, kar so predvideli, pri dizlu pa, ?e ima? mo?nost, vzemi "?tevilko ve?jega". So pa vsekakor konstruktorji kopirali od kitajcev, tako da je gotovo prera?unano, kak?en mora biti.

 

Manj?ega pa raje ne jemlji. Sploh pozimi bo dal premajhen tok, kar pomeni, da se bo ?tarter po?asneje vrtel, kar (predvsem pri dizlih) pomeni, da bo regljal, ne bo pa kresnil.

 

In mimo grede, akumulatorju bolj ?kodi vro?ina, kot pa mraz. A to je ?e druga zgodba.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.