Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker sem zavorno plo??ico obrusil do kovine in sem nekaj km zaviral ?elezo na ?elezo, se je pojavil slede? problem. Sedaj sem na alu plati??u na?el rjave pikice- predvidevam da delci kovine. Upam, da niso letele iskre od zaviranja in da to ni gor za?gano v lak. Stran ne gre z brake cleanerjem, niti s polirno pasto(fino).

 

Je re?itev samo v barvanju? Razmi?ljam o spreju za pe?ice a cvikam ,da ne bi uni?il sijaja.

 

Hvala za nasvete.

 

LP,

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

a res noben ne ve ni??

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Prilepi kak?no sliko za la?je razumevanje!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Evo slikc. sem upal, da sem dovolj nazorno opisal....

post-3203-1323339731_thumb.jpg

post-3203-1323339762_thumb.jpg

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

probaj se "wheel cleaner-jem", pa treba posteno drgnit...drugace pa nimas kaj

 

aja nehomologirane gume mas :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

 

aja nehomologirane gume mas :D

 

a? zakaj? ?zmeden? ?e vem.... H?

 

u tole pa ni dobr, men zgleda zape?en, pa ?e na drugi slik so opilki na gumi. upam da se motim

 

ne ne to sem s prstom obrisal da se bolj vidi tisto kr ne gre stran.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

letne so 205/55 16 V...razlika je (mal v ceni) in (vec) v trdoti bokov (V se manj zvija od H)

ampak ok, to so picajzlaste stvari, noben ti ne bo tezil zarad tega (vsaj upam da ne)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

letne so 205/55 16 V...razlika je (mal v ceni) in (vec) v trdoti bokov (V se manj zvija od H)

ampak ok, to so picajzlaste stvari, noben ti ne bo tezil zarad tega (vsaj upam da ne)

 

se mi je zdelo da te moti H. Ja glej, kot prvo se nikol ne peljem 210 kokr naj bi ta guma zmogla. Kot drugo se mi to zdi ?e eno licemerstvo avtomobilske industrije. ?e je omejitev max 130,pol ne vem zakaj gre avto 220 al pa 200 kakorkol....

 

Hitroistni index N bi moral potemtakem zado??ati.......

 

Ampak dejmo mojo felgo re?it.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

se mi je zdelo da te moti H. Ja glej, kot prvo se nikol ne peljem 210 kokr naj bi ta guma zmogla. Kot drugo se mi to zdi ?e eno licemerstvo avtomobilske industrije. ?e je omejitev max 130,pol ne vem zakaj gre avto 220 al pa 200 kakorkol....

 

Hitroistni index N bi moral potemtakem zado??ati.......

 

Ampak dejmo mojo felgo re?it.

 

kaj ce si en nemc in se dnevno pelje recimo iz frankfurta v koln in grem 130 sam kadar je omejitev :)

pa sopas po ovinkih po 200?

a razumes kaj hocem povedat...vecja je crka trsi je bok in je feeling na volanu pri vecjih hitrosti boljsi...

zato tud vse sportne gume so od W naprej (manj deformacij manj pregrevanja zato taka guma dopusca vecje hitrosti)

razlika v ceni me H in V pa je okol 2-3eur na gumo...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Vzemi vodobrusni papir granulacije 1000 in poskusi ali bo ?lo dol. Samo pazi da ne pretirava? in zbrusi? lak. ?e gre dol nato vzemi ?e 1500 ali 2000 in na fino pobrisi ter na koncu s polir pasto (lahko tudi malo bolj grobo) celo zadevo spolira? do sijaja.

 

?e pa ne bo ?lo potem je pa ?al tolk zape?eno, da se bo verjetno treba lotit li?arskega posla. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

kaj ce si en nemc in se dnevno pelje recimo iz frankfurta v koln in grem 130 sam kadar je omejitev :)

pa sopas po ovinkih po 200?

a razumes kaj hocem povedat...vecja je crka trsi je bok in je feeling na volanu pri vecjih hitrosti boljsi...

zato tud vse sportne gume so od W naprej (manj deformacij manj pregrevanja zato taka guma dopusca vecje hitrosti)

razlika v ceni me H in V pa je okol 2-3eur na gumo...

 

?e si pa nemc ma? pa pa? nem?ko homologacijo esj je zadeve mogo?e prilagajat tr?i??u- ne razumi me napak, ker se itak ne strinjam z 130 omejitve. sevede bo? vpra?al kaj pa grem s slo avtom v ger... ok.. a takih je 1%......... :)

 

glede bokov ima? pa ?isto prav.

 

Boss sem ?e tud o tem razmi?ljal a se mi zdi to najbolj radikalna - jaz bi rad ?ude?en sprej, ki bi to svinjarijo odstranil tako kot meglio odstrani ma??obo... razmi?ljam o ?istilu za pe?ice.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

probi z wheel cleanerjem (sonax) pa mal mocneje drgnit...ce ne bo slo pa pusti (razen ce te ful moti pa si das pobarvat)

 

sem mel isti problem pri prejsnji pa mal je slo ven po zgornjem postopku mal je pa ostal pa sem ugotovu, da me boli k... :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

To je moglo hudo hre??ati, ali ti je kaj srce trgalo sramezljiv

 

V bistvu sem bil bl kot ne razo?aran nad ?e eno na dolgi listi Mazdinih serijskih napak, ki po mnenju MMS to ni, ?eprav crkujejo kle??e na vseh mazdah 6. Najprej mi sploh ni blo jasno kaj ru?i, ker mi je plo??ico sesulo v cca 4 ooo km.

 

Zgleda, kot da je lak na felni ?e uni?en in ti ne preostane drugo, kot lakiranje.

Itak ma? ?as do marca, saj so letne gume ali?

 

Res je letna, a se ?e vozim z njo, ker jaz ne opazim kake zime pri 5 do 11 stopinjah, kolikor imamo zadnje tri 4 tedne.... Imam pa ketne v prtlja?niku.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

letne so 205/55 16 V...razlika je (mal v ceni) in (vec) v trdoti bokov (V se manj zvija od H)

ampak ok, to so picajzlaste stvari, noben ti ne bo tezil zarad tega (vsaj upam da ne)

 

Pri letnih ni trte mrte. Pri zimski pa ti zakon dopu??a -2 hitrostna razreda.

 

Zimske pnevmatike so tiste pnevmatike, ki imajo na boku proizvajal?evo oznako M+S ali M.S ali M&S, in morajo po velikosti in nosilnosti ustrezati pnevmatikam, ki so zapisane v izjavi o ustreznosti vozila (homologaciji) vpisane v rubriki »dovoljene pnevmatike«. Zimske pnevmatike so lahko ni?jega hitrostnega razreda (najve? za dva hitrostna razreda), kot je najni?ji predpisani s strani proizvajalca vozila za dovoljene pnevmatike vozila. Uporaba druga?nih pnevmatik je mogo?a le po dodatni odobritvi.

Napisano

Pri letnih ni trte mrte. Pri zimski pa ti zakon dopu??a -2 hitrostna razreda.

 

Zimske pnevmatike so tiste pnevmatike, ki imajo na boku proizvajal?evo oznako M+S ali M.S ali M&S, in morajo po velikosti in nosilnosti ustrezati pnevmatikam, ki so zapisane v izjavi o ustreznosti vozila (homologaciji) vpisane v rubriki »dovoljene pnevmatike«. Zimske pnevmatike so lahko ni?jega hitrostnega razreda (najve? za dva hitrostna razreda), kot je najni?ji predpisani s strani proizvajalca vozila za dovoljene pnevmatike vozila. Uporaba druga?nih pnevmatik je mogo?a le po dodatni odobritvi.

 

A ni tu debata o ?i??enju feln?

Napisano

A ni tu debata o ?i??enju feln?

 

 

Naj bi bla. Ampak strici radi modrujejo, da morajo v dr?avi, kjer je najvi?ja dovoljena hitrost 130 km/h, gume zdr?at 230. Za vsak slu?aj. :harhar:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ja kaj pa ?e gre? v Nem?ijo, pa se nebi mogo po AC vozit, ger gume ne zdr?ijo "neomejene hitrosti" :ne vem: :ne vem:

 

za tam pa enostavno premontira? kak?ne zlik gume pa gasa. :P

 

 

Napisano

Ja kaj pa ?e gre? v Nem?ijo, pa se nebi mogo po AC vozit, ger gume ne zdr?ijo "neomejene hitrosti" :ne vem: :ne vem:

 

neomejeno je tud 40 na uro :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja kaj pa ?e gre? v Nem?ijo, pa se nebi mogo po AC vozit, ger gume ne zdr?ijo "neomejene hitrosti" :ne vem: :ne vem:

 

 

No kolk pa je takih, ki hodjo v Nem?ijo? Procent, dva? Po mojem zlo mal. ?e bi mela dr?ava ?e jajca na pravem mestu, bi vse avte, homologirane v SLO, lahko omejila na kaj jaz vem, 140 km/h. Avtomatsko porabimo manj goriva, cenej?e gume, manj nesre? na ACjih bi blo, pa vse tak, manj kazni bi pokasirali..... Ampak potem bo pri?el avtomobilski lobi in poteptal na?o ?e tako opuljeno koko?.

 

Ne razumi narobe, ampak lih tale fora je dokaz dvoli?nosti dr?ave: po eni strani zahteva gume do 240 km(h po drugi ti ne pusti peljat ve? kot 130. Pa nisem zagovornik vo?nje do 130, vozil bi se tud ve?, ampak kakorkol, je tole ena totalna hinav??na. In taista dr?ava me lahko kaznuje ?e mam gume k ne grejo 240 kmh, kot me bo tud kaznovala, ?e se bom peljal ve? kot 130 km/h.

 

WTF?

 

P.S;: Li?ar pravi, da bo treba felgo barvat.. Zdaj samo ?e ne vem a ho?e aslu?t, al ma pa dedc prav. :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

P.S;: Li?ar pravi, da bo treba felgo barvat.. Zdaj samo ?e ne vem a ho?e aslu?t, al ma pa dedc prav. :)

 

Pa a ti res ne bi prej probal, kar sem ti svetoval? :ne vem: ?e vedno pa ?e ne gre al pa zajebe? te bo re?eval li?ar, ki se ti itak ?e zdajle ponuja. :rolleyes:

33112_1.png

Napisano

Ne razumi narobe, ampak lih tale fora je dokaz dvoli?nosti dr?ave: po eni strani zahteva gume do 240 km(h po drugi ti ne pusti peljat ve? kot 130. Pa nisem zagovornik vo?nje do 130, vozil bi se tud ve?, ampak kakorkol, je tole ena totalna hinav??na. In taista dr?ava me lahko kaznuje ?e mam gume k ne grejo 240 kmh, kot me bo tud kaznovala, ?e se bom peljal ve? kot 130 km/h.

WTF?

 

Ja klinc,jaz se popolnoma strinjam, zato rad pobegnem ?ez 2k tam kjer je le varno... :zvizga: pa naj si bo ju?neje ali severneje, skratka :harhar:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.