Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Moj bluetooth sam zazna avto. Nobenih te?av ?e nisem imel tako, da ne bi rekel, da je kvaliteta vpra?ljiva. Prednost je, da ni kabla, lahko ima? kar priklopljeno. In ja, ?e z mobitelom ima? dobesedno dodatne ?tev?ke, podatke o avtu in spotoma pogleda?, ?e bi se ti pri?gala kaka lu?ka. Prenosnika pa? nima vsak v avtu ves ?as.

 

Smo izjeme. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 137
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

prednost v bluetooth vmesniku ti je ?e to, ?e ima? kak pameten telefon(android), se lahko z njim pove?e? preko razli?nih programov na avto :)

nebi rekel da je to problem...kaj ti pa to?no ne dela?

ne pove?e se ti?

Pri izbiri avtomobila mora? izbrat:

Make: "Mazda"

Model: "Mazda6"

Type: "2.3L"

(seveda ?e ima? ?estko :) )

ker druga?e ne dela, ?e sam vpi?e? kak drug tip motorja... pol pa pri izbiri povezave izbere? "Engine" ...

 

ne js nimam 6-ke, men sploh ELM-ja ne zazna, se nemore povezat z njim pa mam PORT uredu nastavlen

Napisano

ne js nimam 6-ke, men sploh ELM-ja ne zazna, se nemore povezat z njim pa mam PORT uredu nastavlen

 

ne zazna ti vmesnika, ali se no?e povezat na ECU?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

?e prav razumem. Kupi se bluetooth potem se pa s prenosnikom pove?e? s tem modulom. Kaj pa software za prenosnik? To se najbr? posebej kupi?

 

evo verzija 2, kao: http://www.ebay.co.uk/itm/CAR-DIAGNOSTIC-C...=item1c15a893ca

 

?e razumem, je to namenjeno bolj za prebrat kako napako, pa za od?itavat parametre itd..ne more? pa recimo ?ob nau?it :D:blush:

Napisano

Pizda je drag tale. :harhar:

Ima? prav OBD bluetooth vmesnik, ne da rabi? kaj s temi kabli ?arat. Klik

Software za Androida je naprimer Torque, za PC je Scanmaster ELM. Bere? vse parametre + napake ter jih bri?e?. Za u?enje teh zadev pa? rabi? original opremo. OBD standard je namenjen temu, da vsak mehanik lahko z univerzalnim skenerjem ugotovi kaj je na avtu narobe. Vsaka znamka ima pa potem ?e svoje fore in programsko opremo.

 

Deeyan pa si ti zih, da ima? sploh OBD2 standard, da nima? OBD1? Kateri letnik avta ima?. Od Mitja Silvia S14a je letnik 99 in ne vem kako so pri Nissanu to spravili ?ez ampak ?e nima tega standarda. :vskalo:

Napisano

Aha ?tekam. Se pravi, ?e no?em verzijo za android, pa bluetooth, je kabl ?e vedno trotlzihr varianta. ?e ?e se najbr? spla?a vzeti verzijo 1.5 potem?

Napisano

Ja verjetno res ?eprav s to verzijo s kablom nimam izku?enj. No la?em, imam za Nissana (consult) in je ponavadi treba COM port nastaviti, ostalo potem zalaufa. Pri bluetooth samo doda? napravo. V bistvu je oboje dosti trotlzihr. Najeda le dejstvo, da uni kitajski epadi z androidom nimajo bluetootha. :vskalo:

 

Novej?e je ponavadi bolj?e. Imajo ve? podpore, manj hro??ev.

Napisano

Yup. Enota je malo druga?na kot moja (barve pa moja je celo 1,4), CD pa isti. Saj ?e mene vpra?ate to dela itak en proizvajalec potem so pa samo drugi distributerji in ?minka. Oziroma so s?asoma razlike le v verzijah.

Tale je moja verzija, mislim da je ?e prodajalec isti. In glede na to, da 1,4 dela brez te?av bi mogla tudi 1,5 kve?jemu laufati ?e bolje ali pa mogo?e hitreje.

Napisano

ne zazna ti vmesnika, ali se no?e povezat na ECU?

 

napi?e mi "cannot connet to interface" oz. neki podobnega

 

Pizda je drag tale. :harhar:

Ima? prav OBD bluetooth vmesnik, ne da rabi? kaj s temi kabli ?arat. Klik

Software za Androida je naprimer Torque, za PC je Scanmaster ELM. Bere? vse parametre + napake ter jih bri?e?. Za u?enje teh zadev pa? rabi? original opremo. OBD standard je namenjen temu, da vsak mehanik lahko z univerzalnim skenerjem ugotovi kaj je na avtu narobe. Vsaka znamka ima pa potem ?e svoje fore in programsko opremo.

 

Deeyan pa si ti zih, da ima? sploh OBD2 standard, da nima? OBD1? Kateri letnik avta ima?. Od Mitja Silvia S14a je letnik 99 in ne vem kako so pri Nissanu to spravili ?ez ampak ?e nima tega standarda. :vskalo:

 

Sej ja, tegale BT ?aka zdele ?e skor en mesec :angry2:

 

druga? je pa motor letnik 1997, priklju?ek je pa takle:

 

post-1139-1327407135_thumb.jpg

Napisano

Jaooo Deeyan a si res tako neroden?? :vskalo:Kako ti sploh uspe fizi?no priklopiti OBD scaner na tole? Zdaj pa ?e pojdi pogledati kaj pi?e na pokrov?ku tega priklopa. DIAGNOSIS a ne? Ne OBDII? Vem ker imamo Mazdo letnik 97 in ima isti priklop. In si ne predstavljam kako bom fizi?no sparil tale tvoj konektor in OBDII konektor, ki je tak:

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Za brezveze ?aka? na drugo verzijo prijatelj. Ti nima? OBDII priklopa. Je lahko 100x motor letnik 97 ali pa ?koljka in napeljava, zaenkrat ti slabo ka?e. Ker sem ?el prav ?e enkrat preveriti in ga nisem in nisem mogel vtakniti noter. :P Se pa prav spomnim, da sem enkrat celo po spodnjih navodilih z markom pregledal napake in jih odpravil.

 

Evo ti. Ti lahko napake bere? takole:

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Tule ima? ?e enkrat ista navodila malo ob?irneje z vsemi kodami. To je ?al vse kar lahko naredi? pa ?e pokupi? vse OBD2 skenerje na ebayu. Pa ?e to mogo?e bolje, ?e gre? k kakemu ?tromarju, da ti tole pregleda, da ne bo? ?e kaj skuril. ?al. :rozico:

Napisano
Napisano

Tukaj je ?e link, kjer si lahko snamete program za diagnosticiranje, ScanXL-Professional v3.2.0 z dodatki za Mazdo, Form in GM.

http://hotfile.com/dl/142363531/e63ffcd/Sc...mplete.rar.html

 

preizku?eno s kablom ELM327 v1.4 :)

Imam pa tudi na zalogi originalni program "Mazda Eletronic Parts Catalog", ki ga uporabljajo na mazda servisih :) ... v njega enostavno vpi?emo ?asijo in dobimo nekatere podatke o vozilu, ter lahko brskamo po rezervnih delih :) ... Tudi za ta program bom objavil link, vendar moram najt in?talacijske datoteke :)

 

Zaupa? geslo za RAR?

Napisano

Symon, js mam ?e tole zadevo ;)

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Mazda-17-pins-OB...=item256896d92a

 

BTW, zanimivo je pa tut to, da ma father na BJ-jki diesel isti konektor kot js na BA (diagnosis)

 

?e ni nek univerzalen ampak specifi?en za znamke je vedno sranje. Daj preveri na kateri COM port ima? priklopljeno in nastavi v software. To sem imel z Nissanovim Consultom take te?ave. Potem je ?e vpra?anje, ?e software dojema tak kabel.
Napisano

?e ni nek univerzalen ampak specifi?en za znamke je vedno sranje. Daj preveri na kateri COM port ima? priklopljeno in nastavi v software. To sem imel z Nissanovim Consultom take te?ave. Potem je ?e vpra?anje, ?e software dojema tak kabel.

 

hmm, nvem, za brez veze verjetno niso delal ta kabel <_< bom js lepo po?aku na BT pa javim, ?e gre skoz ;)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Danes sem dobil ta bloototh elm modul in nastalo je tole :)

 

Kr zanimiva zadeva, sploh ?e ve? kaj pomenijo kake cifre.

post-5237-1328817664_thumb.jpg

Napisano

Pomeni, da motor ?e ni bil ogret na delovno temperaturo, ga zato nisi ravno teral, da nimate hudega mraza in, da je akumulator ?e kar OK? :P

 

Hja, akumulator je nov , no ene par mesecev star :-) Motor res ni bil ogret, teral ga tut nisem...:) bi moral met navigatorja zraven, da bi mal brskal po tem, ali pa obratno, nekoga da bi vozil :)

 

V?asih mi pri dolo?enih obratih motor trese. Ponavad ko je res orenk ogret. Me zanima, ?e bi s teh podatkov lahko razbral, ali je kak senzor, lambda, ...fu? :)

Napisano

A vam tega diagnoza ne pove ???? :hudicek::hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A vam tega diagnoza ne pove ???? :hudicek::hudicek:

 

Ajga...v google translatorju mi manjka ?e izbira jezika 'from' "YavarYe X6V6" :bravo::hudicek:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.