Skoči na vsebino

Tresenje gum M6


Priporočeno sporočilo

Ne najdem teme o tresenju sprednjih gum na Mazdi 6 pa sem odprl novo. Napisal sem takrat , da mi pri 60km/uro in pa nekje pri 120km/uro za?ne tresti spredaj na gumah. Imel sem gor letne gume in vse je bilo "lepo" centrirano.

Posumil sem na polosovino a glej ga zlomka, odkar mam gor ?elezne feltne z zimaki, tega tresenja absolutno ni ve?.Vse te?e gladko pri vseh hitrostih.

Se pravi, da bo treba spomladi natan?no pregledati vse skupaj-feltne in letne gume in to nacentrirati prav.

In to bo to.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v?asih centriranje spodleti... ?e ti tresejo gume, ene ja ene ne, je definitivno slabo scentrirana guma.

Lahko, da ma vulkano?er ?vohno centrirko, lahko je bil povr?en. Kolegu zadnji? se je recimo zgodilo, da je 4x centriral eno gumo, pa vedno ko je nabil gor vte?i, je bila guma razcentrirana. Potem so jo pa snel dol in ugotovil, da je bla v gumi voda...kr prijetna koli?ina. :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je eno gumo vulkanizer 6x obra?al,da jo je centriral v nulo z ?im manj ute?mi.

Kupil nokian zimske 2 kompleta,za golfa so bile vredu,za mazdo pa se je matral 1,5 ure.

Tako,da lahko naleti? na razli?no kvaliteto.Vse so made in Rusia isti datum.

Je reku,da od kar so za?ele prihajat gume iz Tur?ije,Rusije ....je ve? problemov.

Recimo v?asih nacentrira in je ene par tednov vredu potem potem pa spet trese.

Ta staro bridgestone original je dal za rezervno kolo pa je tekla od prve vredu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex, a ima? originalne feltne za letne gume?

 

Ja,od vedno.Zdej, ali je problem v samih gumah (Pirelli P7 cinturato) ali pa tipi nimajo pojma v centriranju. :whatever:

Spomladi jih bom obrnil-sprednje nazaj in zadnje naprej in jih ?e enkrat dal centrirat h kak?nemu res orenk vulkanizerju pa bomo vidli.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
    • In kaj si pričakoval drugega? Eno je prodaja, drugo pa je psihologija ter ostale zadeve. Danes se ego žal bilda prego značk in izdelkov, ne pa več kdo s kom in kako manipulira. Dovolj jasno? Pa danes nisi ''in'' če nisi LGBT, kardašiant, eko, bio in podobne nebuloze.
    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...   Na koncu pa, sej je samo forum, da ne bo kake zamere zaradi debate levo in desno🤣....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.