Skoči na vsebino

Veriga pri mazdi 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Samo ne moj MPS :hudicek: Je kr nekaj malega ?ez stari in nov dizel navor :harhar: .

 

dizla se ne da natunat, da bi dal vec moci/navora? :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dizla se ne da natunat, da bi dal vec moci/navora? :D

 

Baje se da, sam vseen ma kdo podatke ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Kaj pa lahko samo grem na poobla??enca in zahtevam menjavo ?

Avto je vseskozi servisiran na poobla??enem servisu. Preverjeno 100 %.

Napisano

Labi, ti si ?e novo verigo raztegnil, to mora biti neka razlaga. Da enemu ne crkne nobena enemu pa 2?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Kaj pa lahko samo grem na poobla??enca in zahtevam menjavo ?

Avto je vseskozi servisiran na poobla??enem servisu. Preverjeno 100 %.

Ne more? kar tako menjat. Na servisu ti lahko preverijo stanje verige in podajo mnenje.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Moja je 2011/4 2.2 in je imela menjano v garanciji ?e v prej?njem lastni?tvu v Nem?iji pri cca 100.000 km.Sedaj jih ima 200.000 in je zaenkrat ok.

Napisano

Si mogo?e imela kaj izmerjeno v zadnjem ?asu? Me zanima, kako dolgo kaj zdr?i po prvi menjavi...

 

Jaz sem jo menjal v za?etku meseca pri PID skoraj 11, prevo?enih pa malce manj kot 130.000.

Napisano

Pri 110k je moja imela 9,5, nato pa je v 17k KM posko?ila na 10,97.

 

Kak?na ideja, ali obstaja kak?en trik, da "podalj?a?" ?ivljensko dobo verigi? Na?in vo?nje? Olje je itak vedno pravo... Ni mi ravno do tega, da bi vsaki dve leti in pol menjaval to zadevo...

Napisano

A je ta veriga problemati?na pri veh Mazdah 6 z 2,2 diesel motorjem? Ali imajo Skyactive motorji kaj obstojnej?o zadevo?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Si mogo?e imela kaj izmerjeno v zadnjem ?asu? Me zanima, kako dolgo kaj zdr?i po prvi menjavi...

 

Jaz sem jo menjal v za?etku meseca pri PID skoraj 11, prevo?enih pa malce manj kot 130.000.

Imela sem na rednem servisu pri Pelkotu. To je to. Pri naslednjem servisu pa bom ?e ekstra rekla, da naj bodo pozorni. Al me mora bit strah pa peljem samo to pogledat in ekstra re?t :ne vem:

Napisano

Ce bi bila panika z verigo,bi ti utripala DPF lucka. Utripat zacne pri PID okoli 10,5 in takrat se ponavadi menjavajo. Tudi Pelko menja pri 10,5.

Napisano

Ce bi bila panika z verigo,bi ti utripala DPF lucka. Utripat zacne pri PID okoli 10,5 in takrat se ponavadi menjavajo. Tudi Pelko menja pri 10,5.

Hvala za ifo.Tega nism vedla.

Napisano

Pri meni je bila samo utripajo?a DPF lu?ka. Mogo?e je check engine naslednja stopnja?

 

Utripajo?a DPF lu?ka naj bi imela dve funkciji - servisni interval ali pa veriga.

Napisano

Pri meni je bila samo utripajo?a DPF lu?ka. Mogo?e je check engine naslednja stopnja?

 

Utripajo?a DPF lu?ka naj bi imela dve funkciji - servisni interval ali pa veriga.

Ja, pa pozabil si na tisto, zaradi ?esar je lu?ka sploh notri :)

Napisano

Moje informacije so druga?ne... Govoriva striktno o R2 ma?ini? Pri R2 naj bi utripajo?a DPF lu?ka nakazovala na servisni interval ali pa verigo, konstantno pri?gana pa na te?ave z DPF filtrom.

 

Zdaj pa tako...?e so mene dolo?eni Mazda strokovnjaki v SLO nategnili, potem jaz nategujem naprej... :)

Napisano

Se pravi, ?e gori DPF je problem ?e tako dale?, da mora? iti na servis. Obi?ajno je ?e gori, da se mora? toliko ?asa voziti, dokler ne ugasne, ?e pa utripa je pa lahko tudi DPF filter ?e toliko zabasan, da je treba na servis.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.