Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mogo?e je kriva sama baterija. V Kik-u dobi? cel asortiman gumbastih baterij za pi?li evrek, vendar je tist, kar naredim na "belem prestolu" malce ve? vredno.

 

 

Jaz sem probal ve? znamk baterij ,res je nekaj razlike..ma po enem mesecu je vsaka crknila..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Jaz sem probal ve? znamk baterij ,res je nekaj razlike..ma po enem mesecu je vsaka crknila..

 

Zgleda da bo treba potem nabavit kar rechargeble baterije. Sem ?e gledal na netu in se dobijo.

Kolk pa pride nov daljinc?

Napisano

Zgleda da bo treba potem nabavit kar rechargeble baterije. Sem ?e gledal na netu in se dobijo.

Kolk pa pride nov daljinc?

 

to tut mene zanima :D

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Ejga, ne vpra?at...

147,91 ojrov :angry:

na servisu sevede..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Sem malce brskal po forumu pa na?el mojo te?avico :)

meni se sprazni po cca. 6 mesecih, zdaj sem dal not ansmannovo iz big banga, cca. 1,39e, bomo vidli kak dolgo bo.

Se mi je pa zdelo, da bi znal bit problem v tistih konektor?kih na podno?ju baterije, ki stikajo (+) na bateriji s tiskanim vezjem. Namre? ?e da? baterijo na hitro povr?no not, se kontakt zatakne ravno v tem obro?ku na bateriji, ki lo?uje + in - tak da zdaj sem jo res previdno dal not pa bomo vidli kako in kaj.

Tolko samo v info.

LP!

Napisano

No nwm a naj napisem dobro jutro al dober dan ..

Logicno nekje v dalincu imate kratki stik .. kakor je ze en vam napisu da se zatakne +in - .. malo izoliras baterijo al pa ce je mozno kontakte date bolj narazen..

Cene pa kupis m6 2003 letnik pa ni problema :P

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

Tudi meni se na Mazdi3 2010 baterija v daljicnu izprazni v enem mesecu. A je kdo re?il to te?avo?

Napisano

Me veseli da nisem edini.

2 klju?a, v enem je prazna v enem mesecu, v drugem dr?i cca pol leta. Enaki na?in uporabe, enake baterije. 

Napisano

Mogo?e neumno vpra?anje pa vseeno: kak?ne baterije uporabljate?

Ker sem imel ?e ene dva primera pri kolegih ki so imeli baterije iz Lidla in Kika! So prazne ?e ko jih iz trgovine prinese?.

Gre? v Merkur ali kam drugam, vzame? Varta ali kaj ki je vsaj malo firme in deluje.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

To je obvezno... tukaj se ne ?para. Meni zdr?ijo cca tri leta.

33112_1.png

Napisano

Sprobal razli?ne baterije, enkrat so mi jo menjali tudi na servisu. Ni bistvenih razlik. Odgovor servisa je da je potrebno menjati daljinec. Dokler bo eden delal vsaj pol leta bom ostal na tem...

Napisano

Meni je tudi javljalo, da jo moram zamenjat in sem jo. Zanimivo pa, kako velik domet ima polna baterija. Izmeril sem to?no 225m zra?ne linije :-)

Napisano

Jaz sem sprobal z novo SONY baterrijo - delala 1 mesec, potem z novo VARTA baterijo - delala en mesec. Zdaj imam ?isto novo DURACELL baterijo, ki je ob vgradnji kazala 3,3V napetost. Bomo videli, koliko bo zdr?ala. Pre?ekiral sem tudi notranjost daljinca in ugotovil, da nikjer ni tako narejeno, da bi se lahko pomotoma + in - kontakt stikala.

Napisano

vezje sem vizuelno preveril tudi jaz. Tiskanina je ?ista, spoji so ok, nikjer znakov da bi bila prisotna vlaga/voda ali kaj podobnega.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Tud jst mam podobne te?ave in to z obema klju?ema. Probu tut ?e ve? vrst baterij, dr?ijo od enga mesca do max pol leta. Zelo zoprna zadeva res. Sj zakaj pa naj bi z novim klju?em zadeva bol? delala? A so kej spremenil al kaj? Ne razumem zakaj bi daju 150??

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

A dejansko nih?e ne pozna konkretne re?itve za to te?avo? Pa ?e enkrat upra?am, a se spla?a uzet nov klju?? Ma kdo izku?nje?

Napisano

A dejansko nih?e ne pozna konkretne re?itve za to te?avo? Pa ?e enkrat upra?am, a se spla?a uzet nov klju?? Ma kdo izku?nje?

 

 

Sem temo zdruzil z ze obstojeco, pa preveri malo nazaj po sporocilih... Meni so na Mazdi 6 II 2008 menjali poleg daljincev tudi centralno enoto... Takrat se pod garancijo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Dne 10.01.2017 sem menjal baterijo (kupljena nova Sony CR 1620) na daljincu, danes (04.05.2017) mi ne deluje ve? - vzrok prazna baterija. Zrezervnim daljincem se mi M6 odpira in zapira brez te?av. Tudi pri rezervnem daljincu sem 10.01.2017 prvi? menjal baterijo (po dobrih 8 letih). Zanima me katere baterije CR 1620 uporabljate.

Napisano

a mate vi keyless ali kaj, saj to ?e kuri bolj kot mobitel...to ni normalno.

 

jaz mam ?e originalne iz 2011 na obeh avtih, pa je micra tudi keyless.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a mate vi keyless ali kaj, saj to ?e kuri bolj kot mobitel...to ni normalno.

 

jaz mam ?e originalne iz 2011 na obeh avtih, pa je micra tudi keyless.

Ne nimam keyless, navaden v?ig, je pa res, da ?e je vro?e, ve?krat uporabim daljinca za odpiranje vseh 4 stekel naenkrat, da se malo prezra?i M6, ko je na soncu.

Napisano

Ne nimam keyless, navaden v?ig, je pa res, da ?e je vro?e, ve?krat uporabim daljinca za odpiranje vseh 4 stekel naenkrat, da se malo prezra?i M6, ko je na soncu.

to vsi delamo, nekaj mora biti stalno v kontaktu v klju?u da kuri baterijo ali 'navezi' med kljucem in avtom ker to ni normalno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.