Skoči na vsebino

Mazda CX-7 bencin in LPG II

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav. ?e vedno zbiram uporabne informacije o plinskih sistemih za Mazdo CX-7. Vse lepo in prav, vsi hvalijo svoj sistem in po?iljajo ponudbe. Cene so razli?ne tudi do 40 %. Ni zanemarljivo. Toda mene zanima vsak podatek prejet od nekoga, ki ima ?e vgrajen sistem v enak avto ali s podobnim tipom motorja. Zato prosim tiste, ki kaj vedo, da mi pomagajo. Zbral se ponudbe od PRINS-a, TARTARINIJA in

Zadnja ponudba je OSKAR N PLUS:

http://avtonaplin.populi.si/bencinlpg/oscar-n-plus/

 

Lep pozdrav,

Tupamaros

Napisano

OSCAR ? N DIESEL

 

Neinvaziven sistem ? nemote? originalnemu delovanju motorja

Odpravi ?rni dim ? pove?a izkoristek na 98%

Pove?a navor ? mo? motorja do 30%

Namestitev mogo?a v vse vrste dizel motorjev (starej?e in novej?e)

100% vodotesno ohi?je ra?unalnika velikosti (130 x 100 x 28 mm)

Originalni vodoodporni konektor AMP/TYCO

Zmanj?a ma?enje trdih delcev ? zmanj?a zatikanje loput turbine

Motorno olje ostaja ?isto dalj ?asa ? bolje ma?e motor,

Podalj?uje ?ivljenjsko dobo motorja

2 leti garancije

 

Pa to je chip tuning in DPF v enem..... :unsure:

Verjetno je pa cifra.........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sva?ta.

 

Vzem tartarinijev sistem je krepko preverjen, sploh ta DISI motor, ki je poseben, laufa ?e cca 4 leta.

Kar nekaj foruma?ev nas fura na ta sistem in zaenkrat NOBENIH te?av.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

OSCAR ? N DIESEL

 

Neinvaziven sistem ? nemote? originalnemu delovanju motorja

Odpravi ?rni dim ? pove?a izkoristek na 98%

Pove?a navor ? mo? motorja do 30%

Namestitev mogo?a v vse vrste dizel motorjev (starej?e in novej?e)

100% vodotesno ohi?je ra?unalnika velikosti (130 x 100 x 28 mm)

Originalni vodoodporni konektor AMP/TYCO

Zmanj?a ma?enje trdih delcev ? zmanj?a zatikanje loput turbine

Motorno olje ostaja ?isto dalj ?asa ? bolje ma?e motor,

Podalj?uje ?ivljenjsko dobo motorja

2 leti garancije

 

Pa to je chip tuning in DPF v enem..... :unsure:

Verjetno je pa cifra.........

 

poslji povprasevanje..da vidimo kok stane ta stvar...

www.trziskisladoled.si

Napisano

poslji povprasevanje..da vidimo kok stane ta stvar...

 

Osgovor na povpra?evanje

 

Za va? avto bi s sistemom oscar n plus in drobni materijal, plus delo, vse skupaj je cena 1150 eurov.

delamo cerka dva delovna dneva

mo?no je tudi nadomestno vozilo.

Za dogovor nas pokli?ite.

 

 

Lep pozdrav,

 

P.D.C. AVTOMOBILI

Peter Cerar s.p.

Rafol?e 30

1225 Lukovica

 

Tel: 051 692 601

Fax: 059930190

 

Po telefonskem pogovoru sem dobil obćutek, da bi moj CX-7 bil prvi pacient.

LP

Tupamaros

Napisano

Osgovor na povpra?evanje

 

Za va? avto bi s sistemom oscar n plus in drobni materijal, plus delo, vse skupaj je cena 1150 eurov.

delamo cerka dva delovna dneva

mo?no je tudi nadomestno vozilo.

Za dogovor nas pokli?ite.

Lep pozdrav,

 

P.D.C. AVTOMOBILI

Peter Cerar s.p.

Rafol?e 30

1225 Lukovica

 

Tel: 051 692 601

Fax: 059930190

 

Po telefonskem pogovoru sem dobil obćutek, da bi moj CX-7 bil prvi pacient.

LP

Tupamaros

 

Prosim ne bodi neumen, da se na tvojem avtu u?ijo.

Raje pojdi na bolj ziher varijanto tud ?e je 100? dra?ja, lahko pa x X prihrani?, ?e bo kako sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prosim ne bodi neumen, da se na tvojem avtu u?ijo.

Raje pojdi na bolj ziher varijanto tud ?e je 100? dra?ja, lahko pa x X prihrani?, ?e bo kako sranje.

 

Razlika je ob?utna:

 

PRINS - 2350 ?

TARTARINI - 1650 ?

EUROGAS -1150 ?

 

Po forumu sode? ima najve? referenc za to vrsto motorja sistem TARTARINI.

Meni nekako prav zaradi referenc ustreza TARTARINI. Va?ne so izku?nje in ne trenutno manj ?, kar se lahko ma??uje. Vsekakoe ni? ni 100 %

Napisano

Ja Prins ima dejansko zlatarske cene, medtem ko tistale opcija za 1.150 ?, je treba biti kar koraj?en, da se spusti? vanjo, saj ?e kaj ne bo dobro narejeno (ne trdim da ne bo oz. ne bi bilo, ker nisem vseveden, hehe), ampak ?iv?ki in potrpljenje lastnika mislim da so vredni ve? kot nekaj 100 ?urov, ?e se ima ?lovek vsaj malo rad! :P:danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Razlika je ob?utna:

 

PRINS - 2350 ?

TARTARINI - 1650 ?

EUROGAS -1150 ?

 

Po forumu sode? ima najve? referenc za to vrsto motorja sistem TARTARINI.

Meni nekako prav zaradi referenc ustreza TARTARINI. Va?ne so izku?nje in ne trenutno manj ?, kar se lahko ma??uje. Vsekakoe ni? ni 100 %

 

Kje si spra?eval za tartarini ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lep pozdrav. ?e vedno zbiram uporabne informacije o plinskih sistemih za Mazdo CX-7. Vse lepo in prav, vsi hvalijo svoj sistem in po?iljajo ponudbe. Cene so razli?ne tudi do 40 %. Ni zanemarljivo. Toda mene zanima vsak podatek prejet od nekoga, ki ima ?e vgrajen sistem v enak avto ali s podobnim tipom motorja. Zato prosim tiste, ki kaj vedo, da mi pomagajo. Zbral se ponudbe od PRINS-a, TARTARINIJA in

Zadnja ponudba je OSKAR N PLUS:

http://avtonaplin.populi.si/bencinlpg/oscar-n-plus/

 

Lep pozdrav,

Tupamaros

 

Upam, da nisem te?en vendar se ?e vedno nisem odlo?il. Zakaj? Rad bi vgradil tak sistem ki najmanj posega v originalno konstrukcijo in vpliva na delovanje in ?ivljenjsko dobo vitalnih delov motorja. Ali pa bom ostal pri bencinu.

Po pregledu ?e ene ponudbe. posredovano telefonsko od g, Toma?a iz Avtoplin - monta?a in servis avtoplina.

Spodnji Rudnik V/17, 1000 Ljubljana. Ponudil je sistem:

 

ICOM JTG

 

ICOM je v sodelovanju s tovarnami Bosch in Siemens razvil JTG Common Rail Sistem, kjer se elektronika vozila ne spreminja in zagotavlja enake ali celo bolj?e lastnosti motorja (mo?, navor), z vbrizgom v realnem ?asu. Zaradi tega se lahko sistem JTG uspe?no vgradi v ve?ino vozil ne glede na mo? in tehnolo?ko razvitost.

Zakaj teko?a faza vbrizga plina?

Sistem je izdelan tako kot bencinski, z elektri?no ?rpalko v rezervoarju in pravimi injektorji pri motorju, ki so enakovredni bencinskim (Izdeluje jih SIEMENS). Ne potrebuje svojega ra?unalnika, ker uporablja ra?unalnik direktno od vozila, zato kar bencinski ra?unalnik nastavlja parametre vbrizga plina. Ker je direktno vbrizgana teko?a faza v kolektor pod enakim kotom kot bencin, se hladen plin, ki se raz?irja zagotavlja hitrej?e polnjenje valja kot plinasta faza. Sistem deluje ali samo na plin ali samo bencin. Tudi v?iga kar na plin. Sistem minimalno vpliva na osnovno konstrucijo in naravo delovanja. Ima tudi dve referenci o vgradnji v CX-7 in kar nekaj s podobnim motorjrm z direktnim vbrizgom. Malo je ?ge?kljiva cena je kar visoka. Suma sumarum 2800 ? :unsure: . Sistem je hermeti?no zaprt. Zelo bom vesel in hvale?en za komentarje in pomo? :notworth: .

Lep pozdrav in konec tedna,

Tupamaros

Napisano

Upam, da nisem te?en vendar se ?e vedno nisem odlo?il. Zakaj? Rad bi vgradil tak sistem ki najmanj posega v originalno konstrukcijo in vpliva na delovanje in ?ivljenjsko dobo vitalnih delov motorja. Ali pa bom ostal pri bencinu.

Po pregledu ?e ene ponudbe. posredovano telefonsko od g, Toma?a iz Avtoplin - monta?a in servis avtoplina.

Spodnji Rudnik V/17, 1000 Ljubljana. Ponudil je sistem:

 

ICOM JTG

 

ICOM je v sodelovanju s tovarnami Bosch in Siemens razvil JTG Common Rail Sistem, kjer se elektronika vozila ne spreminja in zagotavlja enake ali celo bolj?e lastnosti motorja (mo?, navor), z vbrizgom v realnem ?asu. Zaradi tega se lahko sistem JTG uspe?no vgradi v ve?ino vozil ne glede na mo? in tehnolo?ko razvitost.

Zakaj teko?a faza vbrizga plina?

Sistem je izdelan tako kot bencinski, z elektri?no ?rpalko v rezervoarju in pravimi injektorji pri motorju, ki so enakovredni bencinskim (Izdeluje jih SIEMENS). Ne potrebuje svojega ra?unalnika, ker uporablja ra?unalnik direktno od vozila, zato kar bencinski ra?unalnik nastavlja parametre vbrizga plina. Ker je direktno vbrizgana teko?a faza v kolektor pod enakim kotom kot bencin, se hladen plin, ki se raz?irja zagotavlja hitrej?e polnjenje valja kot plinasta faza. Sistem deluje ali samo na plin ali samo bencin. Tudi v?iga kar na plin. Sistem minimalno vpliva na osnovno konstrucijo in naravo delovanja. Ima tudi dve referenci o vgradnji v CX-7 in kar nekaj s podobnim motorjrm z direktnim vbrizgom. Malo je ?ge?kljiva cena je kar visoka. Suma sumarum 2800 ? :unsure: . Sistem je hermeti?no zaprt. Zelo bom vesel in hvale?en za komentarje in pomo? :notworth: .

Lep pozdrav in konec tedna,

Tupamaros

 

pelji na SIGAS vzami Tartarinija, ki je delan samo za CX7 za 1600-1700? in mir.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

2.800? jaz ne bi dajal, konec koncev je to cena za skoraj 2.000 litrov benza, kar ima? za leplep cajt oz. cca. 17.000km. <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

pelji na SIGAS vzami Tartarinija, ki je delan samo za CX7 za 1600-1700? in mir.

 

?e se bom vozil na plin bom upo?teval nasvet. SIGAS in TARTARIMI v CX-7. Reference so pomembne.

Hvala.

Tupamaros

 

2.800? jaz ne bi dajal, konec koncev je to cena za skoraj 2.000 litrov benza, kar ima? za leplep cajt oz. cca. 17.000km. <_<

 

Hvala za resnico

Napisano

?e se bom vozil na plin bom upo?teval nasvet. SIGAS in TARTARIMI v CX-7. Reference so pomembne.

Hvala.

Tupamaros

Hvala za resnico

 

moja sedaj pri boj?u dela ?e 3 leta bp, ivarjev prej?ni in sedaj?ni sucker en z in en brez turbine b.p.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Icom jtg ? Sranjemakaronarsko ,samo to lahko re?em..! :angry2::angry2::angry2:

 

Odsvetujem Icom mo?no.. !

 

Jaz ga imam ?e dobri dve leti in ?e vedno so sitnosti z njim ,?eprav si g.Toma? vedno vzame ?as in kaj po?raufa ,kadar pridem tja ves besen, ker avto poskakuje kot zbezljan konj.

Predvsem v mrazu.

Poleti se ?e da nekako shajat z njim.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Icom jtg ? Sranjemakaronarsko ,samo to lahko re?em..! :angry2::angry2::angry2:

 

Odsvetujem Icom mo?no.. !

 

Jaz ga imam ?e dobri dve leti in ?e vedno so sitnosti z njim ,?eprav si g.Toma? vedno vzame ?as in kaj po?raufa ,kadar pridem tja ves besen, ker avto poskakuje kot zbezljan konj.

Predvsem v mrazu.

Poleti se ?e da nekako shajat z njim.

 

Hvala, zanimiva in uporabna informacija. Sicer me je ?e cena odgnala. :angry: 2800 ? ? Dobrih 75 % dra?je od recimo TARTARINIJA. Po postih na forumu najbolj preizku?enega sistema.

LP

Tupamaros

Napisano

Naj opi?em ?e jaz svojo izku?njo.

 

?e slabe 4 tedne sem lastnik na plin predelane CX-7.

Predelavo so mi opravili pri Plinexu. Cena 1.800 z velikim rezervoarjem za plin.

 

Predelava je bila kon?ana v enem dnevu, za ?as predelave dobil tudi brezpla?no nadomestni avto. Odnos korekten in nimam ve?jih pripomb.

 

Avto dela super, ne cuka, izgube mo?i ni opaziti.

 

Glede porabe pa ?e ne morem podati kon?nega mnenja. Sicer sem ?e prevozil cca 1.500 km vendar polno obte?en in z prtlja?nikom na strehi. Ob dokaj hitri vo?nji (150 -160 km/h) je bila poraba med 14 - 15 l.

 

Tisti ki ?e imate izku?nje ali mi lahko poveste kak?na je bila poraba pri vas?

 

Te?ava oz bolj neprijetnost ki sem jo opazil je da mi ra?unalnik ne ka?e pravilno koliko ?e lahko prevozim do praznega tanka. To mi je sicer logi?no vendar ali ima kdo kak?ne izku?nje z tem ter ali se da to te?avo re?iti.

Napisano

Tist BC ka?e samo domet na benz, sploh ne ve da dela na LPG, tako da bo? tam videl kolk se lahko ?e pelje? kar pozabi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Naj opi?em ?e jaz svojo izku?njo.

 

?e slabe 4 tedne sem lastnik na plin predelane CX-7.

Predelavo so mi opravili pri Plinexu. Cena 1.800 z velikim rezervoarjem za plin.

 

Predelava je bila kon?ana v enem dnevu, za ?as predelave dobil tudi brezpla?no nadomestni avto. Odnos korekten in nimam ve?jih pripomb.

 

Avto dela super, ne cuka, izgube mo?i ni opaziti.

 

Glede porabe pa ?e ne morem podati kon?nega mnenja. Sicer sem ?e prevozil cca 1.500 km vendar polno obte?en in z prtlja?nikom na strehi. Ob dokaj hitri vo?nji (150 -160 km/h) je bila poraba med 14 - 15 l.

 

Tisti ki ?e imate izku?nje ali mi lahko poveste kak?na je bila poraba pri vas?

 

Te?ava oz bolj neprijetnost ki sem jo opazil je da mi ra?unalnik ne ka?e pravilno koliko ?e lahko prevozim do praznega tanka. To mi je sicer logi?no vendar ali ima kdo kak?ne izku?nje z tem ter ali se da to te?avo re?iti.

 

poraba je - bo 12L plina + 2-3L benza

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej ni te?ava. Pa? pa board computer deluje pravilno in ka?e domet na bencin, katerega ti pa porablja ob?utno manj. ?al se mu sanja ne da deluje na plin in da bi moral prera?unavat drug tank :hudicek:

 

Pa? si zapomne? kok km nardi? oz. ima? lu?ke na novem knofku v avtu :P

 

poraba je - bo 12L plina + 2-3L benza

 

ZOMG. No ja pri SIGASu so rekli da nekje porablja 80% plina in 20% bencina. Kar je dokaj znotraj tvojih vrednosti :huh:

 

@netko: nujno ?im prej zra?unaj porabo :)

Napisano

Sej ni te?ava. Pa? pa board computer deluje pravilno in ka?e domet na bencin, katerega ti pa porablja ob?utno manj. ?al se mu sanja ne da deluje na plin in da bi moral prera?unavat drug tank :hudicek:

 

Pa? si zapomne? kok km nardi? oz. ima? lu?ke na novem knofku v avtu :P

ZOMG. No ja pri SIGASu so rekli da nekje porablja 80% plina in 20% bencina. Kar je dokaj znotraj tvojih vrednosti :huh:

 

@netko: nujno ?im prej zra?unaj porabo :)

 

turbina pa? zahteva benz v obratih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Naj opi?em ?e jaz svojo izku?njo.

 

?e slabe 4 tedne sem lastnik na plin predelane CX-7.

Predelavo so mi opravili pri Plinexu. Cena 1.800 z velikim rezervoarjem za plin.

 

Predelava je bila kon?ana v enem dnevu, za ?as predelave dobil tudi brezpla?no nadomestni avto. Odnos korekten in nimam ve?jih pripomb.

 

Avto dela super, ne cuka, izgube mo?i ni opaziti.

 

Glede porabe pa ?e ne morem podati kon?nega mnenja. Sicer sem ?e prevozil cca 1.500 km vendar polno obte?en in z prtlja?nikom na strehi. Ob dokaj hitri vo?nji (150 -160 km/h) je bila poraba med 14 - 15 l.

 

Tisti ki ?e imate izku?nje ali mi lahko poveste kak?na je bila poraba pri vas?

 

Te?ava oz bolj neprijetnost ki sem jo opazil je da mi ra?unalnik ne ka?e pravilno koliko ?e lahko prevozim do praznega tanka. To mi je sicer logi?no vendar ali ima kdo kak?ne izku?nje z tem ter ali se da to te?avo re?iti.

 

Vsaka izku?nje je dobrodo?la. ?isto normalno je, da BC, ki ka?e domet za bencin takrat tega ko vozi? na plin ra?unalnik ne ve in ne ka?e. Menim, da je re?itev izra?un med dvemi polnitvami tanka plina in prevo?enimi km. Ker si dvakrat avtonomen pa? preklopi? tam kjer je in tanka?.

LP

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Tist BC ka?e samo domet na benz, sploh ne ve da dela na LPG, tako da bo? tam videl kolk se lahko ?e pelje? kar pozabi.

 

 

Pozdravljeni,

 

zanima me, ?e ?e vedno priporo?ate vgradjo plina za MAZDO CX-7 2,3 turbo pri SIGASU?

 

Moja je letnik 2008, prevo?enih ima 55.000KM, vsi servisi delani na poobla??enem MAZDA servisu.

 

Kako je z garancijo? KAj komplicirajo? Trenutna poraba je 14.3 litra, kar se mi zdi preve?, sem prepogosto na bencinski...:(.

 

Se da naredit tak sistem, ki bi tudi za v?ig porabljal plin in ne bencina? Kolik?na je cena vgradnje?

 

Se da dobit kak dostni popust poleg klubskega..., jures??

 

Hvala lepa za odgovore in nasvete!

 

Lp <_<

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.