Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

torej.

 

koliko je za avto slabo ?e se ?lovek vozi po ljubljanskih cestah te dni? ceste so suhe, ampak bele od soli ker so solili kot norci par tednov. torej a se bo to poznalo ?ez 20 let al se ne bo, ker so ceste suhe, al kaj bo to? poka?ite svoje znanje.

Napisano

Naza??iteno ali na?eto podvozje - 2x hitreje rjavi

dolo?eni deli novej?ih avtomobilov se za?nejo veliko prej lu??iti - po cca 3h letih (govorim za pike na avtu, praske itd, povsod, kjer sol pride pod zgornji sloj - enako se vidi kot oksidacija - zakaj ker so od cca 2000 barve na vodni osnovi - ekologija jebi ga (Vir : An?e).

 

Edit: seveda je odvisno tudi od tega koliko ?asa to pusti? na avtu da se v?ira

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kaj to pomeni za??iteno podvozje?

 

Poznamo 2:

 

- tovarni?ko, kjer je mazda med najSLAB?ImI!

- dodatno, ki ga lahko naredi? pri profi?ih ali sam s premazom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

- tovarni?ko, kjer je mazda med najSLAB?ImI!

 

Ne to nasploh Japonci so dosti slabi pri tem.

 

Zapelje? v avtomatsko pralnico dopla?a? za pranje podvozja in si dosti bolj miren. Sam sicer ro?no perem avto doma ampak tiste 2-3x letno pozimi ali pa na spomlad se pa spla?a pomoje zapeljati ?e v avtomatsko pralnico. Sploh zdajle ko je bilo ves ?as v minusu na avtu pa soli za celo dvorano kosila skuhat.

Napisano

Kar se zimskih in "slanih" prigod ti?e, marsikdo dela napako, da zapelje dobro nasoljen stroj v kvalitetno ogreto gara?o (npr. 15 ali 20 C), pol ga pa lu?tno raz?ira reve?a do naslednjega odhoda na mraz! <_<

 

Jaz sem jeseni naredil kompletno za??ito podvozja (podjetje Tri krone), pa mi je majstr rekel, naj ob obisku pralnice ne vzamem paketa ki vklju?uje pranje podvozja, saj mi lahko agresivni na?in pranja, odplakne ?e del te novonane?ene za??ite, se pravi bi naredil samemu sebi medvedjo uslugo. :closedeyes:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
:vskalo::vskalo: le kaj bojo o tem povedali primorci ko slano vodo ve?x nosi po luftu :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kar se zimskih in "slanih" prigod ti?e, marsikdo dela napako, da zapelje dobro nasoljen stroj v kvalitetno ogreto gara?o (npr. 15 ali 20 C), pol ga pa lu?tno raz?ira reve?a do naslednjega odhoda na mraz! <_<

 

Jaz sem jeseni naredil kompletno za??ito podvozja (podjetje Tri krone), pa mi je majstr rekel, naj ob obisku pralnice ne vzamem paketa ki vklju?uje pranje podvozja, saj mi lahko agresivni na?in pranja, odplakne ?e del te novonane?ene za??ite, se pravi bi naredil samemu sebi medvedjo uslugo. :closedeyes:

 

Kolk pa pride priblizno za??ita podvozja za ?estko tam? Jaz bom mogo?e spomladi tut tja peljal.

Napisano

70 do 80 ?, tam nekje vmes variira! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

:vskalo::vskalo: le kaj bojo o tem povedali primorci ko slano vodo ve?x nosi po luftu :)

 

No no, iz primorske se spla?a kupiti avto, ne vidijo soli. Sploh iz Pirana. :hudicek:

 

Jo?a tole mi je malo hecno, saj uno olje po?kropi tudi v notranjost pragu. Kar je od zunaj je pa tako ali tako za??iten in bo? tudi z wapom ko bo? ?prical pod avto spral. :ne vem:

Napisano

Navodila sem dobil tak?nka kot sem napisal!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja saj te razumem. Ampak sem pa presene?en, da se potem eno z drugim tepe (ali podma?e? s Krown oljem ali pa gre? parikrat na pranje podvozja). :blush: Vseeno podalj?a ?ivljenjsko dobo pleha in se najbr? spla?a.

Napisano

Hmmm, pr nas je bil zadnje tako za??iten avto z dinitrolom in ga je rja po?rla. Od takrat v familiji nimamo ve? nobene za??ite na avtih se pa mal ve? reskira v to, da se avto po soljenju obvezno v pralnici opere s programom za pranje podvozja.

 

Zaenkrat ta sistem najbolj pali.

33112_1.png

Napisano

torej. veliki kokolada spra?uje.

 

koliko je za avto slabo ?e se ?lovek vozi po ljubljanskih cestah te dni?

 

ni tok hudo, kot ce bi se peljal po celjskih...vseeno pa dost slabo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.