Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ez vikend sem imel "sre?o" in na dopustu na Hrvatskem nabasal na nekaj, kar mi je preluknjalo gumo :angry: . V glavnem, zjutraj je bila popolnoma prazna. OK, saj je rezerva v prtljazniku si recem :bravo: . Res, da je samo pomozna in podobna tisti od samokolnice ?zmeden? , bo ze zdrzala do prvega vulkanizerja. A glej ga zlomka :whatever: ...... Na avtu imam Alu platisca in tisti vijaki so lahko samo zasilno drzali rezervno kolo na mestu ?zmeden? ! Konus na vijaku sploh ne pride do platisca in vijak prime le za silo.... Potem pa 20 na uro do vulkanizerja in oci na pecljih, da ne nagazim v kako luknjo. Da ne govorim o veselju voznikov v koloni za mano :bravo: .

 

Sedaj gre v prtljaznik zimska guma z platiscem namesto tiste samokolnice ....

 

 

Toliko, da ne bo se kdo imel podobnih problemov.

 

:cheers:

Napisano

so?alje

 

zato mora? pa pri navadni rezervi vedno met 4 ali pa 5 navadnih vijakov ;)

 

yeba je to ja.... ampak... ?e se ?e vozi? po cesti, bi pa lahko vmes tudi pregledal opremo vozila :P ?e posebej ?e gre? na dopust, jaz sem pred dopustom (pa tudi ponavadi pred vsako dalj?o potjo) pregledal vse teko?ine, napumpal rezervo in preveril vijake na avtu...

 

pa ne zdaj tega preve? osebno vzet ;)

 

 

 

sramezljiv

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Prva stvar ko sem zamenjal plati??a mi je gumar dal stare vijake in mi dobesedno ukazal nej jih v rezervno gumo spravim......in sem to res naredu.....ki ?e ti guma pokne nastane tak problem........

 

 

Torej drugi? dejte prej pregledat......

 

 

LP dAvid

Feel free....

Napisano

hmmm....v ?em je bla fora s temi plati??i. Tudi meni je prej?nja lastnica povedala, da je pa? naknadno dala feltne gor in ji je enkrat guma po?ila, je hotla zamenjat pa klju? ni bil pravi, tako da je mogla drug klju? kupit. Samo bi pa res lahko povedal, da so druga?ni vijaki oz. da namontirajo druge vijake, za katere potrebuje? druga?en klju?.

Napisano

fantje to ni zajebancija, zaradi take malenkosti ti gre lahko lahko vikend dopust nekam.dobro, da si omenu, grem prekontrolirat klju?e.

Napisano

Pri meni ni bil problem v druga?nem klju?u.... je namre? enak za vijake, ki dr?ijo Alu platisce in za navadno.

 

Problem so bili druga?ni vijaki.....

Napisano

Pri meni ni bil problem v druga?nem klju?u.... je namre? enak za vijake, ki dr?ijo Alu platisce in za navadno.

 

Problem so bili druga?ni vijaki.....

Druga?ni kot druga?en navoj ali prekratek oz. predolg vijak oz matica?

 

 

A imajo kasnej?i modeli Mazd vijake nimajo ve? matic?

Napisano

A imajo kasnej?i modeli Mazd vijake nimajo ve? matic?

Po moje je mislil, da so vijaki za ALU dalj?i on navadnih, zato ne zategne navadno feltno do konca. Pol pa vijuga :o ....

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.