Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam nekaj problemov pri Mazdi 6 disel letnik 2004. Prvi problem je da ?e pohodim plin do konca v katerikoli prestavi, obrati hitro narastejo potem se pa za cca. 100-200 obratov zman?ajo in potem gredo normalno naprej. Zgleda kot te?ava s sklopko?

 

Drugi problem je da avto vle?e v levo pa ?eprav je bil na optiki in na zamenjavi plati??/gum (rabljena). So mogo?e amortizerji? Gre pa za GT verzijo Mazde6, ki je malce spu??ena.

 

Hvala za nasvete,

Napisano

Imam nekaj problemov pri Mazdi 6 disel letnik 2004. Prvi problem je da ?e pohodim plin do konca v katerikoli prestavi, obrati hitro narastejo potem se pa za cca. 100-200 obratov zman?ajo in potem gredo normalno naprej. Zgleda kot te?ava s sklopko?

 

Drugi problem je da avto vle?e v levo pa ?eprav je bil na optiki in na zamenjavi plati??/gum (rabljena). So mogo?e amortizerji? Gre pa za GT verzijo Mazde6, ki je malce spu??ena.

 

Hvala za nasvete,

 

V prvem primeru je sigurno sklopka. V drugem primeru pa bi amortizerje izkljucil, prej bi rekel da je bil avto razbit in da imas kaj zvitega.

www.gistel.si

Napisano

a v levo al v desno vle?e? Pri prvi seriji Mazda 6 je to dokaj pogost problem oziroma kar "feature" tako, da ?e ne vle?e hudo ni panike aploh, ?e ho?e avto zaviti tja kamor visi cesta. Se pa zadeva ?e malo bolj pozna, ?e so gor recimo gume s smrekca profilom brez vzdol?nih profilov, ki dodatno skrbijo za dr?anje smeri.

33112_1.png

Napisano

a v levo al v desno vle?e? Pri prvi seriji Mazda 6 je to dokaj pogost problem oziroma kar "feature" tako, da ?e ne vle?e hudo ni panike aploh, ?e ho?e avto zaviti tja kamor visi cesta. Se pa zadeva ?e malo bolj pozna, ?e so gor recimo gume s smrekca profilom brez vzdol?nih profilov, ki dodatno skrbijo za dr?anje smeri.

 

Pri nekaterih takih 6-kah (predvsem v italiji) se je pojavil ta problem vle?enja, ko so ?li na 17-ke.

Ko so dali gor spet 16-ke je bilo normalno. :whatever:

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

V prvem primeru je sigurno sklopka. V drugem primeru pa bi amortizerje izkljucil, prej bi rekel da je bil avto razbit in da imas kaj zvitega.

 

Glede vle?enja sem ugotovil da je avto sre?al robnik na prednji levi strani, ker je bila guma zamaknjena za 2mm nazaj. Mehanik je poravnav zadeve in sedaj pelje naravnost :)

 

Glede poskoka obratov je to ?edalje bolj o?itno, sploh ko speljuje? s cestninskih postaj. Obrati se razvrtijo tudi do 4000 obratov in bi ?e ve? ?e ne spustim gasa. Mehanik mi je rekel da ponavadi ?e gre sklopka bo ?el po?asi tudi vstrajnik. Je to res? Katero sklopko bi spriporo?ali original, VAL, Sachs, Valeo, LUK...? Rad bi re?il te?avo pred dopustom, da ne ostanem s familijo na cesti :)

 

?e dve ?udni vpra?anji.

 

1. Opa?am da se pojavlja ne?en pisk med 1700 in 2000 obrati (ni turbina), kot da bi piskal na flavto zelo ne?no.

2. Mislite da bi bilo po 170 000km dobro s?istiti karter? Kot vidim na forumu se to kar prakticira.

 

Hvala za pomo? in odgovore.

 

Pri nekaterih takih 6-kah (predvsem v italiji) se je pojavil ta problem vle?enja, ko so ?li na 17-ke.

Ko so dali gor spet 16-ke je bilo normalno. :whatever:

 

Hvala za poslane odgovore.

 

Glede vle?enja sem ugotovil kaj je bilo narobe. Sprednja desna guma/kolo je bilo za 2 mm zamaknjeno nazaj.

 

a v levo al v desno vle?e? Pri prvi seriji Mazda 6 je to dokaj pogost problem oziroma kar "feature" tako, da ?e ne vle?e hudo ni panike aploh, ?e ho?e avto zaviti tja kamor visi cesta. Se pa zadeva ?e malo bolj pozna, ?e so gor recimo gume s smrekca profilom brez vzdol?nih profilov, ki dodatno skrbijo za dr?anje smeri.

 

Hvala za odgovor.

 

Problem je bil v sprednjem levem kolesu, ker je bil za 2mm zamaknjen nazaj.

 

Napisal sem ?e nekaj te?av, ?e imate mogo?e kak?en nasvet se priporo?am :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ce bo "CX-6e" na tak nacin, kot EZ-60 (EV z majhno baterijo in podaljsevalnikom dosega) ... potem mi je se vedno bolj zanimiva Tesla Y  ... 
    • Joj, se vidi, da si še mlad in da žaw ni bil vaš! Ko bi vedel kje je on začel in koliko Slo. igralcev je iz nič naredl odlične igralce in kasneje tudi veliko mladih tujcev iz vzhoda. Imel je nos za mlade talentirane igralce in kot veš jih je kasneje lepo prodal v zveneče klube a ne zase ampak za Olimpijo, ki je takrat bila še naša in uspešna, sedaj je pa že zdavnaj prodana in bolj kot ne NULA glede na nekdanjo slavo, ki jo je imela... Ps:res pa je, da je bil  grobijan in da pri njemu ni bilo trte mrte in danes pri njemu na treningih nebi zdržal noben današnji mladec.... 🥴
    • Je prišel Robert Golob na obisk vojašnice Generala Maistra. Ob pregledu čete vpraša enega vojaka: - "Vojak, koliko je ura?" - "Ura je 2 in 15 minut!" - "E, moj dragi vojak. To se ne pove tako. Moral bi reči: 'Zahvaljujoč vladi in gibanju Svoboda je sedaj ura 2 in 15 minut'." Gre malo naprej in vpraša še enega vojaka: - "Vojak, koliko je ura?" - "Zahvaljujoč vladi in gibanju Svoboda jaz nimam ure!"
    • Si ziher, da si mu grozil z Fordom? Da ni bil kje Volkswagen 🤔
    • Mulc šole "ni preveč resno vzel". In sva se pogovorila. Sem mu lepo razložil, da mu bom na koncu letnika v vsakem primeru kupil avto. Samo, če ne bo zdelal letnika, mu bom kupil Forda, pa naj se mu smeje cela šola.   Grožnja je pomagala, vsaj čez vikend je pripravljal in zavijal zvezke in knjige, zvečer ni visel na računalniku več kot do 21ih, nato se je spravil spat, danes zjutraj je vstal in se sam spakiral, ... ... ... Bomo videli, do kdaj ga bo držalo...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.