Skoči na vsebino

Pa koliko konjev da športni filter?


Symon

Priporočeno sporočilo

Ker je to ena bolj popularnih predelav naj tule objasnimo koliko konjev to RES da. V ve?ini primerov ni?.

Povzetek: Kot vidite v ve?ini primerov ni razlike ali je celo negativna. Pozna se le, ?e je res preverjena predelava pri tipu avtomobila, nekaj na blef je pa bedarija. Pozna se tudi, ?e je v navezi z ostalimi predelavami (izpu?ni kolektor ter celoten izpu?ni sistem in nato ?e remap, oziroma spremenjena elektronika).

 

ZMAJ to je to kar sem ti danes govoril. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Edina pridobitev je zvok, tko da ?e nima? radia oz. ostale odve?ne te?e ki proizvaja zvo?no podlago, lahko vsaj to poslu?a?.. najbr? se ve o komu je govora :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Edina pridobitev je zvok, tko da ?e nima? radia oz. ostale odve?ne te?e ki proizvaja zvo?no podlago, lahko vsaj to poslu?a?.. najbr? se ve o komu je govora :D

 

ti ma? K&Na not....torej.... :cheers:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mja tisto mi deluje kot nek delni CAI z original boxom in zajemom zraka nekje za lu?jo..

 

 

Se bo pa sigurn kmal javu n? majstr brez radia in povedu da se le tega spljoh ne rab v avtu sabo vozit :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se bo pa sigurn kmal javu n? majstr brez radia in povedu da se le tega spljoh ne rab v avtu sabo vozit :prstgor:

 

Jebesh radiooo, ?ipe dol pa V6 sound z dodatkom sikanja :wub: ?e ve? k 2 tedna avto na klocnih, pogre?am V6 sound sramezljiv

 

Tale Turbonator ti pa kve?m bremza zrak... hehe

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odvisno je tudi od avta. Ce smo ze pri V6, original airbox je rahlo restriktiven za kaksne bolj konkretne predelave. Ravno tako kaksne Honde, kjer je original airbox precej restriktiven zaradi zadusitve zvoka.

 

Tako daje odvisno od primera do primera.

In da ne pozabimo MPS modelov. Tam original airbox pobere 20KM.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odvisno je tudi od avta. Ce smo ze pri V6, original airbox je rahlo restriktiven za kaksne bolj konkretne predelave. Ravno tako kaksne Honde, kjer je original airbox precej restriktiven zaradi zadusitve zvoka.

No saj to sem napisal, da bi na serijski avto tla?il filter in mislil kaj se pridobi je pa bolj placebo efekt.

 

Za MPSko bi pa rad videl razliko, serijski airbox ter konusni, ?e je res taka razlika. :) Pri Hondah je ogromno ?e res preverjenih predelav ampak tudi zato ker so najbolj popularne za predelovanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No saj to sem napisal, da bi na serijski avto tla?il filter in mislil kaj se pridobi je pa bolj placebo efekt.

 

Za MPSko bi pa rad videl razliko, serijski airbox ter konusni, ?e je res taka razlika. :) Pri Hondah je ogromno ?e res preverjenih predelav ampak tudi zato ker so najbolj popularne za predelovanje.

 

hmmmm se pravi sem jaz tud v temo brcnil :(:jezicek:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jebesh radiooo, ?ipe dol pa V6 sound z dodatkom sikanja :wub: ?e ve? k 2 tedna avto na klocnih, pogre?am V6 sound sramezljiv

 

Tale Turbonator ti pa kve?m bremza zrak... hehe

 

Hja, vem kok je, pa lih prva 2 tedna je najte?je sramezljiv

 

hmmmm se pravi sem jaz tud v temo brcnil :(:jezicek:

 

mo?ni 2 asuciaciji :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odvisno je tudi od avta. Ce smo ze pri V6, original airbox je rahlo restriktiven za kaksne bolj konkretne predelave. Ravno tako kaksne Honde, kjer je original airbox precej restriktiven zaradi zadusitve zvoka.

 

Tako daje odvisno od primera do primera.

In da ne pozabimo MPS modelov. Tam original airbox pobere 20KM.

 

Ni videt - ob?utit.

Mejbi ?e ?e role do ventilatorja zamenam pa mogo?e.

?e vedno se vozim v ti?ini, samo sli?i se kot bi pu??ala ena cev. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni videt - ob?utit.

Mejbi ?e ?e role do ventilatorja zamenam pa mogo?e.

?e vedno se vozim v ti?ini, samo sli?i se kot bi pu??ala ena cev. :blush:

 

Velja tudi kontra, recimo pri Imprezi, ?e samo zamenja? originalen airbox z recimo konusnim filtrom ti mo? pade tud za 10 in ve? konjev, dokler seveda ne popravi? mape vbrizga in prilagodi? novim pogojem potem pa ma? prirastek mo?i.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj zato nekako dvomim, da se pri MPSki toliko pozna. Mogo?e bi pa avtoelektronika kak popust dala ali sponzorirala, da podremo ta mit? Pa se pomeri kako MPSko z original airboxom in konusnim. :)

 

Tole z Imprezo bi kar verjel, zato sta pa modela rekla, da v ve?ini primerov pomaga ?e z drugimi predelavami in remapom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Velja tudi kontra, recimo pri Imprezi, ?e samo zamenja? originalen airbox z recimo konusnim filtrom ti mo? pade tud za 10 in ve? konjev, dokler seveda ne popravi? mape vbrizga in prilagodi? novim pogojem potem pa ma? prirastek mo?i.

 

Done.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha gre za "fabr?ki" CAi, to je druga pesem. Pa nasploh pri taki konjenici je naprimer 3% prirastka hitro bolj "opazno" kot pri 100hp "mlin?ku".

 

Ja tudi jaz jih navdu?ujem za trackday pa jih gre le malo. sramezljiv

 

PS: Handling so pa oreng skritizirali. No power without control? :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha gre za "fabr?ki" CAi, to je druga pesem. Pa nasploh pri taki konjenici je naprimer 3% prirastka hitro bolj "opazno" kot pri 100hp "mlin?ku".

Ja tudi jaz jih navdu?ujem za trackday pa jih gre le malo. sramezljiv

 

PS: Handling so pa oreng skritizirali. No power without control? :D

 

Pa ?looovk, kam naj grem brez menjalnika?? :hudicek:

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.