Skoči na vsebino

Pa koliko konjev da športni filter?


Symon

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 meseca kasneje...

Jaz si bom mal temo sposodo pa bi mel eno uprasanje glede vloznih sportnih filtrov in sicer kaksen je zvok pri teh filtrih a je kej razlike med obicnim in tem? Vrjetno pa niso tolk glasni kot otprti konusni filtri? Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moj je glasn kr...lep zvok,lepo ga pihne takoj na zacetku...pol se pa dere ku 100matr :P ampak samo dere.je kr ok.

 

 

Pa to mas unga k pride v original skatlo od avto filtra? Ker jaz ga nameravam kupt sam da da kej zvoka od sebe ker konusni odprti pa se prevec derejo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa to mas unga k pride v original skatlo od avto filtra? Ker jaz ga nameravam kupt sam da da kej zvoka od sebe ker konusni odprti pa se prevec derejo.

 

lahko ti jst mojga prodam :D ga ne rabm vec

 

lahko ti jst mojga prodam :D ga ne rabm vec

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=9640&st=40 ne pridev v orig. skatlo

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lahko ti jst mojga prodam :D ga ne rabm vec

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=9640&st=40 ne pridev v orig. skatlo

 

 

 

Hvala trenutno nimama mazde. Zanima me samo zvok kaka je razlika med original filtrom in vgradnim sportnim?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Zde pa res ne vem kaj naj eni pravjo da ne da zvoka eni da ga da zgleda da bom mogu dat 60eur in probat upam da se ne bom nafuku. Hvala

 

Vgradni ?portni filter NE da nobenega drugega zvoka. Govorim iz izku?enj, ker ga imam tudi sam. Se pa spla?a dat 60 eur ?e bo? avto imel dalj ?asa saj potem ?portni filter samo ??isti? in ne rabi? drugih kupovat. ?e pa ho?e? da se avto dere bo? pa? moral kupit konusni ?portni filter.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdej mi pa res ni jasn...moj K&N filter da zvok od sebe i to jak! bom posnev pa pokazu,res pa je da znotraj ko si v avtu ni neke razlike...ce pa se prpeljem mem tebe bos pa takoj ga slisu,ce pa ne...pol pa res nevem...

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdej mi pa res ni jans...moj K&N filter da zvok od sebe i to jak! bom posnev pa pokazu,res pa je da znotraj ko si v avtu ni neke razlike...ce pa se prpeljem mem tebe bos pa takoj ga slisu,ce pa ne...pol pa res nevem...

 

Pri meni je bil zvok isti kot z navadnim. Ni bilo nobene razlike. Ampak to je govora o vgradnem ?portnem filtru (tistem, ki se da v original airbox namesto navadnega zra?nega).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 let kasneje...

samSimon: Pa se sploh MORA HOMOLOGIRAT?? saj ne vpliva na varnost vozila tako kot na primer kak?ne lu?i, vzmetenje, turbo...

Avto sem kupil in ima to ?E vgrajeno.... :unsure: :unsure:

 

Vsako predelavo se vpi?e, varnost vozila nima veze. Saj tudi drug lonec nima vpliva na varnost pa je treba homologirati.

https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/101428/#(predelana in popravljena vozila)

"Zamenjava katerega koli dela vozila z njegovim nadomestnim delom"

In kako po tvoje na VARNOST vplivajo druga?ne lu?i? Vzmetenje na varnost vpliva le pozitivno (?e je kvalitetno in voznik ni butl, ki bi mislil da gre zdaj lahko kot F1 ?ez ovinke). Turbo se pa sploh ne da homologirati (razen v izjemnih primerih, konkretno vem za neke tovarni?ke kompresor predelave), ker gre za pove?anje mo?i, vi?ji razred pri zavarovanju.. Tak CAI kot ga ima? se pa? montira in si tiho pa moli? boga, da ne bo problemov. Ponavadi se potem uporabi izgovore "je ?e bilo montirano, nisem vedel itd.." potem pa ali prime ali ne.  :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem moral homologirati Odtis VIN v prtljazniku barchette ker je bil izzagan prag skupaj z original VIN....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro v nov, zadnji teden ta mesec.... 👍😉
    • Se strinjam.   In je zanimivo kako se spreminja. Dokler ni Roglič šel na Vuelto, je bil Giro takoj za Tour-om, Vuelta pa stranski tir.
    • Do konca napoolnjene baterije so pod višjo napetostjo med elektrodami,in so za to kemično veliko bolj aktivne...po domače-ne paše jim biti napolnjene. To je tudi razlog,za kaj jim pada kapaciteta,če jih zmeraj polniš do konca.   Seveda je najlažje trditi...ja ti grki nimajo pojma...ker ti pač paše v agendo...   Ali npr....ko sem pred kratkim dobival ali kupoval baterije za orodje...ena "črtica" od štirih...edino pravilno! Tudi tako...določeni polnilci za LiIon baterije imajo funkcijo za skladiščenje baterije,in jih ne polni do 100%,ampak največ 75%.
    • Morda so se ga pa malo ustrašili, nekaj je poškodovanih, ostalo je pa krivo še nekaj neresnosti organizatorja in sponzorjev.... 🤔😉
    • Res globok poklon maestru za tole predstavo, k je povozil vse.   Da ne bo narobe razumljeno, kar bom napisal v nadaljevanju, saj nikakor ne spremeni nič v zvezi z njegovim dosežkom. Tale Giro postaja drugorazredna dirka, saj razen Pogačarja, ki je številka ena so uspeli naslednjega po rangu na dirko dobiti šele 25. kolesarja sveta. Človek bi pričakoval vsaj še 10 kolesarjev v rangu vmes.   Tako, da očitno Tour ostaja liga zase, Vuelta nekje zadaj, Giro pa, če se bo tako nadaljevalo bo težko upihnil 110. rojstni dan. Se bodo morali Italijani krepko zamisliti kako naprej in kako spet bolj popularizirati Giro.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.