Jump to content

OPOZORILNA LU?KA CHECK ENGINE IN TSC/DSC


Recommended Posts

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi po 8 mesecihpri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Jaz mislim, da gre za nek kontakt in ni? drugega (lahko da je celo kaka varovalka al pa senzor).

 

V tem ?asu sem z vozilom nardil 25.000 km in deluje brezhibno, torej ?e bi bla okvara motorja al pa in?talacije (kar naj bi prikazovala CHECK lu?ka), potem se ne bi jaz tako dolgo vozil.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem? Menite, da je to kaj nevarnega?

 

?ez dva tedna nameravam it na dopust in ni ravno prijetno, ?e ti gorita ti dve lu?ki na armaturki.

 

 

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

Link to post
Share on other sites

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi po 8 mesecihpri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Jaz mislim, da gre za nek kontakt in ni? drugega (lahko da je celo kaka varovalka al pa senzor).

 

V tem ?asu sem z vozilom nardil 25.000 km in deluje brezhibno, torej ?e bi bla okvara motorja al pa in?talacije (kar naj bi prikazovala CHECK lu?ka), potem se ne bi jaz tako dolgo vozil.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem? Menite, da je to kaj nevarnega?

 

?ez dva tedna nameravam it na dopust in ni ravno prijetno, ?e ti gorita ti dve lu?ki na armaturki.

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

 

koliko je star akomulator? Znanoi je da ob padcu napetosti (sem imel enak problem v CX7), z novim je blo vse ok - pre?pricaj tudi vse kontakte na akomulatorju in kake rjaste zemlje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Link to post
Share on other sites

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi po 8 mesecihpri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Jaz mislim, da gre za nek kontakt in ni? drugega (lahko da je celo kaka varovalka al pa senzor).

 

V tem ?asu sem z vozilom nardil 25.000 km in deluje brezhibno, torej ?e bi bla okvara motorja al pa in?talacije (kar naj bi prikazovala CHECK lu?ka), potem se ne bi jaz tako dolgo vozil.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem? Menite, da je to kaj nevarnega?

 

?ez dva tedna nameravam it na dopust in ni ravno prijetno, ?e ti gorita ti dve lu?ki na armaturki.

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

 

Jaz se s tema dvema lu?kama vozim ?e 50 Kkm brez problema.Pa kolega tudi.

Ne vem kaj bi lahko bilo to.Dosti ljudi je menjalo EGR (ker ponavadi poka?e to napako) pa brez rezultata.

Meni ga je Batko zablindiral (EGR) pa konec.

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites

Jaz se s tema dvema lu?kama vozim ?e 50 Kkm brez problema.Pa kolega tudi.

Ne vem kaj bi lahko bilo to.Dosti ljudi je menjalo EGR (ker ponavadi poka?e to napako) pa brez rezultata.

Meni ga je Batko zablindiral (EGR) pa konec.

 

Dj mal ve? povej o temle blindiranju...men so se tut lu?ke prizgale...pa smo zbrisal napako, pa spucal ventil,se vozil 2000km brez lu?ke, zdj se pa spet kr neki priziga pa ugasa:/ mi gre na ?ivce...predvidevam da se blindira tko, da se da neko plo??ico notr, katera ne prepu??a nobenega plina ne ni?...al se motn?pa a se ti ?e prizigata lucki??
Link to post
Share on other sites

Ce te lucka ne moti das blendo vmes in adijo... Ce te pa moti pa ti nekdo naredi "simulator" ebako kot za DPF da ga racunalnik bere kot da je tam, dejansko pa ga ni... Sam bi sel v to smer, ker ko pa bo dejansko nekaj narobe z motorjem pa ne bos vedel zaradi ze obstojece lucke...

If in doubt, flat out... 

Link to post
Share on other sites

Dj mal ve? povej o temle blindiranju...men so se tut lu?ke prizgale...pa smo zbrisal napako, pa spucal ventil,se vozil 2000km brez lu?ke, zdj se pa spet kr neki priziga pa ugasa:/ mi gre na ?ivce...predvidevam da se blindira tko, da se da neko plo??ico notr, katera ne prepu??a nobenega plina ne ni?...al se motn?pa a se ti ?e prizigata lucki??

 

Ja.Da? vmes plo?evino.Lu?ke se ti pa spet pri?gejo ?ez nekaj ?asa, ampak potem vsaj ve?, da ni povratnih umazanih plinov nazaj.Pa se mi zdi, da sedaj lep?e povle?e in manj pije. :whatever:

 

Ce te lucka ne moti das blendo vmes in adijo... Ce te pa moti pa ti nekdo naredi "simulator" ebako kot za DPF da ga racunalnik bere kot da je tam, dejansko pa ga ni... Sam bi sel v to smer, ker ko pa bo dejansko nekaj narobe z motorjem pa ne bos vedel zaradi ze obstojece lucke...

 

Ima? prav. Upam, da bo Batko kaj pre?tudiral stvar in na?el kak?no re?itev.

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites

Ja.Da? vmes plo?evino.Lu?ke se ti pa spet pri?gejo ?ez nekaj ?asa, ampak potem vsaj ve?, da ni povratnih umazanih plinov nazaj.Pa se mi zdi, da sedaj lep?e povle?e in manj pije. :whatever:

Ima? prav. Upam, da bo Batko kaj pre?tudiral stvar in na?el kak?no re?itev.

 

Hmm...neki bo definitivno treba postudirat...kako je pa pol z tehni?nim pregledom..??
Link to post
Share on other sites

Hmm...neki bo definitivno treba postudirat...kako je pa pol z tehni?nim pregledom..??

 

Gre? skozi brez problema. ;)

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

hehe. v soboto dopoldne koncno menjal EGR, popoldne ze imel nazaj lucke. sem jo hotu kr v ?karpo zapeljat, tok mi grejo na zivce. 360? za 50km brez luck, jst sm pomoje obupou. in se prodajam jo, ker se ne vozm vec tok z njo in mi je skoda da stoji pred bajto - kako bos tako prodal? :)

 

ugljavnm, kar sm hotu povedat: ni egr, tut ce prav da je.

Link to post
Share on other sites

hehe. v soboto dopoldne koncno menjal EGR, popoldne ze imel nazaj lucke. sem jo hotu kr v ?karpo zapeljat, tok mi grejo na zivce. 360? za 50km brez luck, jst sm pomoje obupou. in se prodajam jo, ker se ne vozm vec tok z njo in mi je skoda da stoji pred bajto - kako bos tako prodal? :)

 

ugljavnm, kar sm hotu povedat: ni egr, tut ce prav da je.

 

Ma kaksno napako ti sploh pokace tester? kaj si menjal samo egr ali tudi senzor, ki je na njem?

www.gistel.si

Link to post
Share on other sites

hehe. v soboto dopoldne koncno menjal EGR, popoldne ze imel nazaj lucke. sem jo hotu kr v ?karpo zapeljat, tok mi grejo na zivce. 360? za 50km brez luck, jst sm pomoje obupou. in se prodajam jo, ker se ne vozm vec tok z njo in mi je skoda da stoji pred bajto - kako bos tako prodal? :)

 

ugljavnm, kar sm hotu povedat: ni egr, tut ce prav da je.

 

Jaz sem bral, da ve?inoma z menjavo EGR ventila ne re?ijo skoraj ni?.

Mora bit nekje ena druga finta. :whatever:

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...
  • 1 month later...

Tudi jaz imam trenuto pri?gani famozni lu?ki. Ali kdo pozna koga, ki EGR ventil odstrani in ustrezno priredi ra?unalnik, da lu?ke ne bi ve? svetile?

Ena od mo?nih izbir je vsekakor Avto Pelko d.o.o. iz Medvod, gsm: 041 667 335 (Simon).  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Link to post
Share on other sites

Odli?no, nisem vedel da tudi to zrihta. Ga jutri pokli?em.  :vesel:

?e re?ita problem javi,da re?imo ?e vsi ostali,ki imamo isti problem in ne zna noben re?it tega.

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites

?e re?ita problem javi,da re?imo ?e vsi ostali,ki imamo isti problem in ne zna noben re?it tega.

Sem ga klical in pravi, da ni mo?no pri moji 04' Mazdi 6, da bi samo odstranil EGR in popravil v ra?unalniku. Bom se oglasil pri njemu in bo preveril, kaj se da urediti.

Link to post
Share on other sites

Sem ga klical in pravi, da ni mo?no pri moji 04' Mazdi 6, da bi samo odstranil EGR in popravil v ra?unalniku. Bom se oglasil pri njemu in bo preveril, kaj se da urediti.

Se mi je zdelo,da za na? tip ne bo ni?.

Jaz sem tudi kontaktiral enega v Lj.pa tudi za moj tip avta ne pride v po?tev.

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites

Se mi je zdelo,da za na? tip ne bo ni?.

Jaz sem tudi kontaktiral enega v Lj.pa tudi za moj tip avta ne pride v po?tev.

Pri SBS tuning pravjo da se da zrihtat. Bom videl pri Pelkotu kak?en bo stro?ek. ?e bo treba menjat EGR ventil, ga raje peljem v MB in imam potem mir.

Link to post
Share on other sites

Pri SBS tuning pravjo da se da zrihtat. Bom videl pri Pelkotu kak?en bo stro?ek. ?e bo treba menjat EGR ventil, ga raje peljem v MB in imam potem mir.

Z menjavo EGR ne dose?e? ni?, ker sem ga tudi sam menjal in ni to narobe. To mora bit ena druga finta.

Zanimivo mi je to, da ?e nobeden do sedaj ni pogruntal niti v tujini kaj bi bilo lahko narobe.?e ga priklju?i? na ra?unalnik ti poka?e napaka EGR. :ne vem:

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites

?e imate EGR ki se hladi - ko ga odpre? vidi? dve luknjici dovod in odvod, potem se zapackata ti dve cevki in pride do kode P0400, pomaga ?e original EGRE s?isti? na na?in da o?isti? ti dve luknjici. Druga?e je pretok slab in javlja napako v bistvu prisitska ne samega egrja

 

?e ?isti? EGR na na?in da notranjost puca? pa samo ?e bolj zaba?e? te dva dovoda je ?e slab?e, enako z blindiranjem, poizkusiti je treba nekak tole odma?it 

post-2637-0-30057100-1442244261_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Posts

    • To trdim tudi sam, da v osnovi Mazdine zavore niso glih neka top zadeva. Primejo za normalno vožnjo, za kaj več pa ne. Kot si napisal, res ni vse v velikosti diskov. Zato pa obstajajo različni tipi ploščic (recimo EBC firma jih ima 5, od OEM kvitete  do visoko zmogljivih race). Podobno je pri brembo in ferodo, če naštejemo samo nekatere.  Seveda je potrebno ob zamenjavi ploščic za bolj "race" variante montirati tudi ustrezne diske. 
    • Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉 Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran.  Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎 Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto.    Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor.  Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine.  Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska. 
    • Jaguar-land rover? 🤔
    • Res je. Od indijcev nimaš kaj posebnega za pričakovati razen ugodne nabavne cene.  
    • Tile različni pristopi so vsi OK, dokler se obe strani strinjata (mehanik in lastnik).   Nekateri mehaniki se temu (uporabi prinešenega blaga) izogibajo oz. tega načina sploh ne omogočajo, verjetno zaradi možnih komplikacij v primeru težav (diski so zviti, lastnik, ki jih je kupil na autodoc trdi, da je prinesel brezhibne in so se zvili zaradi neustrezne montaže, mehanik pa trdi obratno}, mehanik uporablja materiale, ki jih je navajen in vanje zaupa, in nekateri seveda tudi iz finančnih razlogov oz. posledično manjšega zaslužka.   Nazadnje sem očetu peljal avto na servis, kjer so mu vgradili vzmeti za 87 € (dobil je račun o nakupu vzmeti), ki jih dobiš na autodocu že za okoli 30 in naprej. Mehanik je za delo zamenjave 2 vzmeti računal 28€, skupaj je prišlo 115 €, dobil je 120 € 😉. Povedal je, da vgrajuje le materiale, ki so kakovostni, da potem ni težav z reklamacijami.    Pred mnogimi leti mi je moj vodovodar povedal, da strankam noče več montirati poceni elementov iz Bauhausa, ker je za montažo porabil 3x več časa, se fino zafrkaval, na koncu pa je imel še sranje z reklamacijami.    Tako da jaz razumem mehanike in druge obrtnike, ki se prinešenemu materialu izogibajo oz. tega načina ne omogočajo. Tudi sam sem to že prakticiral, vendar se vedno ni obneslo, na primer sem prinesel napačno robo oz. se kasneje izkazalo, da je treba zamenjati nekaj drugega, kot je kazalo sprva.   
  • Topics

  • Latest Images

  • Today's Birthdays

    1. Bosti
      Bosti
      (38 years old)
    2. HoracioGis
      HoracioGis
      (31 years old)
    3. VonGarrett
      VonGarrett
      (37 years old)
  • Who's Online (See full list)

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.