Krzzich Napisano 15. junij, 2012 Prijavi Deli Napisano 15. junij, 2012 Zdravo, To sem se ?e spra?eval kar nekaj ?asa, in mi ni jasno kaj je to zaena zadeva na vratih oziroma ?emu slu?i. mogo?e je to res neka ?ist navadna zadeva ki jo vsak ve, ampak veliko ljudi sem to vpra?al in noben ni imel pojma.. Rad bi samo izvedel zakaj je ta zadeva tam.. Nimam razloga, ampak samo rad bi vedel Druga?e pa sem videl da imajo to predvsem samo japonska vozila, druga sploh ne.. Hvala za odgovor Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Deeyan Napisano 15. junij, 2012 Prijavi Deli Napisano 15. junij, 2012 to sm se tut js vedn spra?eval, nikol pa nism dobu odgovora Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂) Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Z M A J Napisano 16. junij, 2012 Prijavi Deli Napisano 16. junij, 2012 To je kajla da ti ?ipe ven ne flikne, ?e je mo?an veter. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Deeyan Napisano 16. junij, 2012 Prijavi Deli Napisano 16. junij, 2012 sam pol bi jo kve?jem not prtisnal, sej veter ne piha iz notranje strani :ne vem: razn ?e ma? nek hud ventilator aka klima naret Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂) Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Symon Napisano 16. junij, 2012 Prijavi Deli Napisano 16. junij, 2012 Mogo?e kajla za dodatno pri?vrstitev unih aero dodatkov? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Krzzich Napisano 16. junij, 2012 Avtor Prijavi Deli Napisano 16. junij, 2012 Zadeva ni tok trda kokr ostala plastika na avtu, je ?ist malo bolj gumijasta.. pa tud pritrjena je ?ist izven tistga dela kokr je ?ipa.. To pomojem ?e japonci ne vejo pomena te plastike Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Grega_ Napisano 16. junij, 2012 Prijavi Deli Napisano 16. junij, 2012 To je da si namontira? tisto plastiko, pri kateri ima? potem mal okn odprt in ti ne piha notr...neka ?e?ka varianta Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Deeyan Napisano 16. junij, 2012 Prijavi Deli Napisano 16. junij, 2012 se prav varianta ala tole? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂) Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 17. junij, 2012 Prijavi Deli Napisano 17. junij, 2012 sam pol bi jo kve?jem not prtisnal, sej veter ne piha iz notranje strani :ne vem: razn ?e ma? nek hud ventilator aka klima naret To je zadeva, ki je namenjena pri vo?nji saj pri starej?ih avtih so vodila ?ipe bila bolj tako tako in so migala levo desno in ?e ho?e? med vo?njo ?ipo zapret je to vodilo tisto, ki je ?ipo lepo zapeljalo v utor. Brez tega se ?ipe med vo?njo lahko sploh ne bi dalo zapreti. Zdej pa fizikalni del razlage zakaj je na zunanji strani in ne znotraj. Med vo?njo zrak obteka karoserijo in pri obtekanju se mu pove?a hitrost saj mora narest "ovinek" okrog karoserija. Namre?, tlak zraka pred in za avtom ima ?eljo po izena?enju in zato pospe?i obtekajo?i zrak, da bi ?imprej pri?el iz podro?ja visokega tlaka pred avtom na podro?je nizkega za avtom. In kaj ma to zdej veze s ?ipo. Namre? hitro premikajo?emu zraku mimo telesa se pove?a podtlak in zato vle?e predmete k sebi saj v nasprotni smer ti??i zrak iz avtomobila, ki se ne premika in ima namre? zato normalno vrednost zra?nega tlaka, ki je vi?ja od mimo oken brze?ega zraka. Ta fizikalni "fenomen" je v primeru avtomobila med vo?njo najbolj opazen v zadnjih parih centimetrih, ko ?elimo zapreti ?ipo saj dobesedno zasika, ko zvle?e zrak iz avta. ?e imamo dobro izoliran avto in vklju?eno notranje kro?enje zraka lahko nekateri celo ob?utijo padec tlaka, kot v primeru, ?e se naglo dvigamo in se nam "zama?ijo" u?esa. V glavnem, da kon?am - pri novej?ih avtih teh dodatkov ni ve? saj so vodila stekel izredno trdna in tudi stekla so navadno med potjo navzgor tudi pravilno vsedena v utor, da tega fenomenalnega dodatke ni ve? potrebno imeti. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Deeyan Napisano 17. junij, 2012 Prijavi Deli Napisano 17. junij, 2012 taprava fizikalna razlaga Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂) Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Mraušk Mčk Napisano 17. junij, 2012 Prijavi Deli Napisano 17. junij, 2012 Boss, ti mora? bit pa fizikalc ker tako obvlada?. Tisti izrastek je imel pred davnimi leti tudi moj suzuki. Avti, ki tega niso imeli, se je znal zgodit da se ?ipa pri ve?ji hitrosti sploh ni dala zapret, toliko jo je naven krivil. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 17. junij, 2012 Prijavi Deli Napisano 17. junij, 2012 Boss, ti mora? bit pa fizikalc ker tako obvlada?. Sam res - trenutno sem v fazi polaganja plo??ic Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
BOJČ Napisano 18. junij, 2012 Prijavi Deli Napisano 18. junij, 2012 Sam res - trenutno sem v fazi polaganja plo??ic Citiraj Success is getting what U want, happiness is wanting what U get. Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Krzzich Napisano 18. junij, 2012 Avtor Prijavi Deli Napisano 18. junij, 2012 To je zadeva, ki je namenjena pri vo?nji saj pri starej?ih avtih so vodila ?ipe bila bolj tako tako in so migala levo desno in ?e ho?e? med vo?njo ?ipo zapret je to vodilo tisto, ki je ?ipo lepo zapeljalo v utor. Brez tega se ?ipe med vo?njo lahko sploh ne bi dalo zapreti. Zdej pa fizikalni del razlage zakaj je na zunanji strani in ne znotraj. Med vo?njo zrak obteka karoserijo in pri obtekanju se mu pove?a hitrost saj mora narest "ovinek" okrog karoserija. Namre?, tlak zraka pred in za avtom ima ?eljo po izena?enju in zato pospe?i obtekajo?i zrak, da bi ?imprej pri?el iz podro?ja visokega tlaka pred avtom na podro?je nizkega za avtom. In kaj ma to zdej veze s ?ipo. Namre? hitro premikajo?emu zraku mimo telesa se pove?a podtlak in zato vle?e predmete k sebi saj v nasprotni smer ti??i zrak iz avtomobila, ki se ne premika in ima namre? zato normalno vrednost zra?nega tlaka, ki je vi?ja od mimo oken brze?ega zraka. Ta fizikalni "fenomen" je v primeru avtomobila med vo?njo najbolj opazen v zadnjih parih centimetrih, ko ?elimo zapreti ?ipo saj dobesedno zasika, ko zvle?e zrak iz avta. ?e imamo dobro izoliran avto in vklju?eno notranje kro?enje zraka lahko nekateri celo ob?utijo padec tlaka, kot v primeru, ?e se naglo dvigamo in se nam "zama?ijo" u?esa. V glavnem, da kon?am - pri novej?ih avtih teh dodatkov ni ve? saj so vodila stekel izredno trdna in tudi stekla so navadno med potjo navzgor tudi pravilno vsedena v utor, da tega fenomenalnega dodatke ni ve? potrebno imeti. Res je, da si pravilno navedel vse fizikalne razlage, ampak ta del?ek je odmaknjen kak?ne pol centimetra stran od ?ipe, zato nima tudi pri ve?jih hitrostih nobenega stika s ?ipo. ?e je ?ipa na tisti poziciji ko je ta gumijasti del?ek, je ?e 99% nemogo?e da se izmakne utoru, ker je ?e velik del ?ipe zaprt. ?e pa bi ?e nekako u?la iz utora, pa je ta del?ek tudi ne bi mogel poravnat noter.. sem tudi jaz razmi?ljal v tej smeri, ampak ?al to ne more biti zato.. Mogo?e se motim ampak po moji logiki ne more bit to ni? v zvezi s ?ipo.. :ne vem: Razmi?ljal sem tudi, ko je padal de?, se je nabirala voda na tej plastiki in je deloma kapljala dol, pri ve?ji hitrosti, je pa kapljala tako, da se ni nabirala voda na ?ipi na tistem kjer imam ponavadi pogled na stranska ogledala.. ?e podam ?eeno slikco se dosti bolje vidi razlaga da pomojem nima veze s ?ipo.. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 20. junij, 2012 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2012 Sej lohk proba?... ti?? ?ipo iz notranje strani pa jo zapiri in bo? videl, da zadane ob ta kos, ki nato pomaga, da sede v utor... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Mraušk Mčk Napisano 20. junij, 2012 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2012 Mogo?e se motim ampak po moji logiki ne more bit to ni? v zvezi s ?ipo.. :ne vem:Odre?i izrastek, pelji 180km/h, poizkusi zapreti ?ipo. Slu?beni Patrol l92 ni imel zgoraj omenjene naprave, in ?e si pri 155km/h (najve?ja hitrost) poizkusil zapreti ?ipo - no go Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Još šta Napisano 21. junij, 2012 Prijavi Deli Napisano 21. junij, 2012 Res je, da si pravilno navedel vse fizikalne razlage, ampak ta del?ek je odmaknjen kak?ne pol centimetra stran od ?ipe, zato nima tudi pri ve?jih hitrostih nobenega stika s ?ipo. ?e je ?ipa na tisti poziciji ko je ta gumijasti del?ek, je ?e 99% nemogo?e da se izmakne utoru, ker je ?e velik del ?ipe zaprt. ?e pa bi ?e nekako u?la iz utora, pa je ta del?ek tudi ne bi mogel poravnat noter.. sem tudi jaz razmi?ljal v tej smeri, ampak ?al to ne more biti zato.. Mogo?e se motim ampak po moji logiki ne more bit to ni? v zvezi s ?ipo.. :ne vem: Razmi?ljal sem tudi, ko je padal de?, se je nabirala voda na tej plastiki in je deloma kapljala dol, pri ve?ji hitrosti, je pa kapljala tako, da se ni nabirala voda na ?ipi na tistem kjer imam ponavadi pogled na stranska ogledala.. ?e podam ?eeno slikco se dosti bolje vidi razlaga da pomojem nima veze s ?ipo.. hehe,se potrudu Citiraj Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Krzzich Napisano 28. junij, 2012 Avtor Prijavi Deli Napisano 28. junij, 2012 Smo sprobal pri hondi, ker se descu j**e za avto, in je to dol potrgu, in smo letel 200km/h in se je ?ipa normalno zaprla.. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.