Skoči na vsebino

?uden izrastek


Krzzich

Priporočeno sporočilo

Zdravo,

 

To sem se ?e spra?eval kar nekaj ?asa, in mi ni jasno kaj je to zaena zadeva na vratih oziroma ?emu slu?i.

mogo?e je to res neka ?ist navadna zadeva ki jo vsak ve, ampak veliko ljudi sem to vpra?al in noben ni imel pojma..

Rad bi samo izvedel zakaj je ta zadeva tam..

Nimam razloga, ampak samo rad bi vedel :D

Druga?e pa sem videl da imajo to predvsem samo japonska vozila, druga sploh ne..

 

Hvala za odgovor :Dpost-7030-1339793293_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam pol bi jo kve?jem not prtisnal, sej veter ne piha iz notranje strani :ne vem: razn ?e ma? nek hud ventilator aka klima naret :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam pol bi jo kve?jem not prtisnal, sej veter ne piha iz notranje strani :ne vem: razn ?e ma? nek hud ventilator aka klima naret :P

 

To je zadeva, ki je namenjena pri vo?nji saj pri starej?ih avtih so vodila ?ipe bila bolj tako tako in so migala levo desno in ?e ho?e? med vo?njo ?ipo zapret je to vodilo tisto, ki je ?ipo lepo zapeljalo v utor. Brez tega se ?ipe med vo?njo lahko sploh ne bi dalo zapreti.

 

Zdej pa fizikalni del razlage zakaj je na zunanji strani in ne znotraj. Med vo?njo zrak obteka karoserijo in pri obtekanju se mu pove?a hitrost saj mora narest "ovinek" okrog karoserija. :blush: Namre?, tlak zraka pred in za avtom ima ?eljo po izena?enju in zato pospe?i obtekajo?i zrak, da bi ?imprej pri?el iz podro?ja visokega tlaka pred avtom na podro?je nizkega za avtom.

 

In kaj ma to zdej veze s ?ipo. Namre? hitro premikajo?emu zraku mimo telesa se pove?a podtlak in zato vle?e predmete k sebi saj v nasprotni smer ti??i zrak iz avtomobila, ki se ne premika in ima namre? zato normalno vrednost zra?nega tlaka, ki je vi?ja od mimo oken brze?ega zraka.

 

Ta fizikalni "fenomen" je v primeru avtomobila med vo?njo najbolj opazen v zadnjih parih centimetrih, ko ?elimo zapreti ?ipo saj dobesedno zasika, ko zvle?e zrak iz avta. ?e imamo dobro izoliran avto in vklju?eno notranje kro?enje zraka lahko nekateri celo ob?utijo padec tlaka, kot v primeru, ?e se naglo dvigamo in se nam "zama?ijo" u?esa.

 

V glavnem, da kon?am - pri novej?ih avtih teh dodatkov ni ve? saj so vodila stekel izredno trdna in tudi stekla so navadno med potjo navzgor tudi pravilno vsedena v utor, da tega fenomenalnega dodatke ni ve? potrebno imeti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, ti mora? bit pa fizikalc ker tako obvlada?.

Tisti izrastek je imel pred davnimi leti tudi moj suzuki. Avti, ki tega niso imeli, se je znal zgodit da se ?ipa pri ve?ji hitrosti sploh ni dala zapret, toliko jo je naven krivil.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je zadeva, ki je namenjena pri vo?nji saj pri starej?ih avtih so vodila ?ipe bila bolj tako tako in so migala levo desno in ?e ho?e? med vo?njo ?ipo zapret je to vodilo tisto, ki je ?ipo lepo zapeljalo v utor. Brez tega se ?ipe med vo?njo lahko sploh ne bi dalo zapreti.

 

Zdej pa fizikalni del razlage zakaj je na zunanji strani in ne znotraj. Med vo?njo zrak obteka karoserijo in pri obtekanju se mu pove?a hitrost saj mora narest "ovinek" okrog karoserija. :blush: Namre?, tlak zraka pred in za avtom ima ?eljo po izena?enju in zato pospe?i obtekajo?i zrak, da bi ?imprej pri?el iz podro?ja visokega tlaka pred avtom na podro?je nizkega za avtom.

 

In kaj ma to zdej veze s ?ipo. Namre? hitro premikajo?emu zraku mimo telesa se pove?a podtlak in zato vle?e predmete k sebi saj v nasprotni smer ti??i zrak iz avtomobila, ki se ne premika in ima namre? zato normalno vrednost zra?nega tlaka, ki je vi?ja od mimo oken brze?ega zraka.

 

Ta fizikalni "fenomen" je v primeru avtomobila med vo?njo najbolj opazen v zadnjih parih centimetrih, ko ?elimo zapreti ?ipo saj dobesedno zasika, ko zvle?e zrak iz avta. ?e imamo dobro izoliran avto in vklju?eno notranje kro?enje zraka lahko nekateri celo ob?utijo padec tlaka, kot v primeru, ?e se naglo dvigamo in se nam "zama?ijo" u?esa.

 

V glavnem, da kon?am - pri novej?ih avtih teh dodatkov ni ve? saj so vodila stekel izredno trdna in tudi stekla so navadno med potjo navzgor tudi pravilno vsedena v utor, da tega fenomenalnega dodatke ni ve? potrebno imeti.

 

 

 

Res je, da si pravilno navedel vse fizikalne razlage, :D ampak ta del?ek je odmaknjen kak?ne pol centimetra stran od ?ipe, zato nima tudi pri ve?jih hitrostih nobenega stika s ?ipo. :zvizga: ?e je ?ipa na tisti poziciji ko je ta gumijasti del?ek, je ?e 99% nemogo?e da se izmakne utoru, ker je ?e velik del ?ipe zaprt. ?e pa bi ?e nekako u?la iz utora, pa je ta del?ek tudi ne bi mogel poravnat noter.. sem tudi jaz razmi?ljal v tej smeri, ampak ?al to ne more biti zato.. :unsure:

Mogo?e se motim ampak po moji logiki ne more bit to ni? v zvezi s ?ipo.. :ne vem:

Razmi?ljal sem tudi, ko je padal de?, se je nabirala voda na tej plastiki in je deloma kapljala dol, pri ve?ji hitrosti, je pa kapljala tako, da se ni nabirala voda na ?ipi na tistem kjer imam ponavadi pogled na stranska ogledala.. :rolleyes:

 

?e podam ?eeno slikco se dosti bolje vidi razlaga da pomojem nima veze s ?ipo.. :)

post-7030-1340046117_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e se motim ampak po moji logiki ne more bit to ni? v zvezi s ?ipo.. :ne vem:

Odre?i izrastek, pelji 180km/h, poizkusi zapreti ?ipo. :lol:

 

Slu?beni Patrol l92 ni imel zgoraj omenjene naprave, in ?e si pri 155km/h (najve?ja hitrost) poizkusil zapreti ?ipo - no go :(

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je, da si pravilno navedel vse fizikalne razlage, :D ampak ta del?ek je odmaknjen kak?ne pol centimetra stran od ?ipe, zato nima tudi pri ve?jih hitrostih nobenega stika s ?ipo. :zvizga: ?e je ?ipa na tisti poziciji ko je ta gumijasti del?ek, je ?e 99% nemogo?e da se izmakne utoru, ker je ?e velik del ?ipe zaprt. ?e pa bi ?e nekako u?la iz utora, pa je ta del?ek tudi ne bi mogel poravnat noter.. sem tudi jaz razmi?ljal v tej smeri, ampak ?al to ne more biti zato.. :unsure:

Mogo?e se motim ampak po moji logiki ne more bit to ni? v zvezi s ?ipo.. :ne vem:

Razmi?ljal sem tudi, ko je padal de?, se je nabirala voda na tej plastiki in je deloma kapljala dol, pri ve?ji hitrosti, je pa kapljala tako, da se ni nabirala voda na ?ipi na tistem kjer imam ponavadi pogled na stranska ogledala.. :rolleyes:

 

?e podam ?eeno slikco se dosti bolje vidi razlaga da pomojem nima veze s ?ipo.. :)

post-7030-1340046117_thumb.jpg

 

hehe,se potrudu :D

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.