Skoči na vsebino

BP ma?ina

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Slivka, ne vem kak?en obvlada? je ta va? Vseved, ampak pred ?asom sem sli?al, da naj bi imel tudi NSU Prinz (upam, da nisem kaj pome?al) Wanklov motor. Je pa res, da je to makina, ki je stara cca. 40 let oz. ne dosti manj. :D

 

EDIT;

 

http://en.wikipedia.org/wiki/NSU_Prinz

 

Mah, obvlada?, ja. Kje kaj prebere, malo uporabi domi?ljijo, potem pa ne ve?, a mu je za verjet ali ne. Saj polovica tistega, kar pove, je res. Polovica pa zgolj njegova ideja, kaj naj bi bilo. Ma tokrat pa razlaga, da je on imel tak avto. Ali pa ga je vozil... Ali pa se je vsaj vozil v njem... Kakorkoli, Wankel potemtakem ni izklju?no Mazdina licenca, ki naj bi jo odkupili od g.Wankla?

 

Kako pa je z Ameri?kimi proizvajalci Wanklovih motorjev? ?e nimajo licence...

Napisano

Dr?i, celo od NSUja je bil motor! Fora je, da, ko je Wankel predstavil svoj rotacijski motor je bilo te nekaj bolj?ega in je kar dosti proizvajalcev delalo rotacijski motor. Med drugim neke Ruske znamke izklju?no za policijske avtomobile. Problem sodobnega wankla je pa mislim da v tem, da ima Mazda par patentov, ki so izbolj?ali dizajn (porabo olja, bencina, dalj?o delovno dobo bla bla bla) in se drugim to niti ne spla?a ampak razvijajo klasi?ne motorje.

V letala so motorje vgrajevali zaradi tega ker ponavadi, ko kaj crkne naj ne bi crknilo kot klasi?ni motor ampak postopoma izgublja mo?. Samo ne vem pa, ?e je ?e kaj proizvajalcev, ki to delajo. Sem pa zadnji? na

"It is the first 4-rotor since the 787b to use triple spark plugs per rotor. It is also the first since the 787 to feature telescoping intake manifold. Custom made slide throttle body system. A world first however is the use of a center main bearing and 4-piece eccentric shaft." od tele firme.

 

In kar je ?e bolj zanimivo sem zasledil nekje 700ccm cestni motor z wankel motorjem, 200HP @ 11,000RPM, 135 Nm @ 9,500RPM, 136kg. :notworth:

Objavljena slika

 

Skratka, va?ki vseved o?itno malo ve o tem. Za kaj ve? mu pa lahko omeni?, da si videl tale motor, mogo?e mu odpre? nova obzorja. :D

Napisano

Suzuki Re5 je bil tudi rotary bike pa tudi ?portni avioni

 

wiki:

 

Among the manufacturers signing licensing agreements to develop Wankel engines were Alfa Romeo, American Motors, Citroen, Ford, General Motors, Mercedes-Benz, Nissan, Porsche, Rolls-Royce, Suzuki, and Toyota.[1] In the United States, in 1959 under license from NSU, Curtiss-Wright pioneered improvements in the basic engine design. In Britain, in the 1960s, Rolls Royce Motor Car Division pioneered a two-stage diesel version of the Wankel engine.[6]

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kot je meni znano imajo licenco zakupljeno tudi drugi kot recimo Ford, General Motrors, Mercedes, Toyota, Porsche... celo Rolls Royce, ki je izdelal dizelski wankel?!?!?!

 

Mercedes mislim, da je to poskusil le v prototipu C111, Norton celo v motociklih, Audi naj bi ga dal v A1 e-tron kot podalj?evalec dosega. Uporabljajo pa se teli motorji za lahka letala in cel kup drugih pogonskih zadev in strojev ter generatorjev.

 

Recimo sam sem se prvi? sre?al z wanklom, ko sem slu?boval v biv?i JLA na tri cevnem 20mm topu M55. Za obra?anje uporablja majhen wanklov motor.

 

?e koga zanima je tukaj malce bolj ob?iren opis

http://otpisani.niceboard.com/t758-protiva...top-20-3-mm-m55

 

Protivavionski trocevni top M55A3B1 se od verzije M55A3 razlikuje po tome ?to sa desne strane ima ugrađen motor "Wankel" ?ija se snaga koristi za pokretanje po pravcu i elevaciji. Ni?and?ija topom upravlja uz pomoć palice (d?ojstika).

33112_1.png

Napisano

Slivka, ne vem kak?en obvlada? je ta va? Vseved, ampak pred ?asom sem sli?al, da naj bi imel tudi NSU Prinz (upam, da nisem kaj pome?al) Wanklov motor. Je pa res, da je to makina, ki je stara cca. 40 let oz. ne dosti manj. :D

 

EDIT;

 

http://en.wikipedia.org/wiki/NSU_Prinz

 

NSU je bil med prvimi, ki so vgrajevali Wanklov motor... med drugim tudi v NSU RO 80

ker je Felix Wankel leta 1951 pri njih razvijal motor "brez batov"...

 

http://en.wikipedia.org/wiki/NSU_Ro_80

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

carsko, sami google specijalisti :P

 

slivka: www.google.com

 

drugace pa ja wankel je cisto obicajno japonsko ime

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

drugace pa ja wankel je cisto obicajno japonsko ime

 

A ni bil ?ved? Ali pa ?vicar? Ali pa ?kot... Meh, nekaj Evropskega, ne Japonskega?

 

Me je zmedlo to, da sem bil prepri?an, da je Mazda odkupila licenco in da edino Mazda lahko dela Wanklove motorje...

Napisano

Ime Felix Wankel se mi ne sli?i ravno tipi?no japonsko. :jezicek::zvizga::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
    • Evo, jaz sem kak mesec nazaj menjal sklopko na svoji 6ki. Zdržala je skoraj 320 000km.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.