Skoči na vsebino

Organizator prtljaznika


Verisive

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni mazdasi/mazdasice, me zanima ce ima kdo izkusnje s tole zadevo

https://www.ebay.com/itm/Universal-Auto-Car-Organizer-Trunk-Rear-Back-Seat-Storage-Bag-Mesh-Net-Pocket/401594690562?hash=item5d80e8ac02:g:INsAAOSwVAZbkK13

 

Mi deluje kr zanimiva zadeva za lepo organizirat prtljazni prostor, razmisljam o nakupu ker v prtljazniku nimam nobenih mrezic ali cesar koli da bi drzalo zadeve pri miru

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kupi si rajsi tisto torbo za v prtljaznik, saj dosti lepse zgleda, kot pa tole. Pride pa cca. 5-10e odvisno od velikosti. To so cene pri nas in na ebayu znajo biti se ceneje.

meni tudi tista zadeva zgleda precej lepo iskreno ( to je vse stvar okus, vsak ima svoje seveda ), druga?e predvidevam da te torbe za prtlja?nik imajo kak velcro trak, da se ne premetavajo po celem prtlja?niku

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Meni je tudi ta sistem vsec... le malo drago je... in nisem nasel neke cenejse alternative... 

 

Sem pa nasel nekaj slikic na nemskem CX-5 forumu ... Naceloma pride prisraufano na plosco dna prtljaznika... tako da gumijasta zascita odpade. Tale je prisraufal kar cez gumijasti tepih ... 

 

skitched-20190311-081814.jpg

 

skitched-20190311-081833.jpg

 

skitched-20190311-081851.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hudo, ?koda da ne obstaja za M6, bi takoj naro?il... :(

Osnovna plo??a pride ?e dodatnih 200 EUR. Drago, a zelo uporabno.

 

 

Osnova je cca. 120?  >> https://www.mazda.si/kupujem-imam/dodatna-oprema/mazda-cx-5/2017-01/transport/KB8MV0581/ 

 

Dodatna_oprema_za_Mazdo_CX-5-20190311-08

 

Skupaj torej cel komplet stane okoli 280? (brez montaze) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ni imela mazda neko? cel kup enih pritrdil tovora v prtlja?niku, zdaj pa nima ni?, ?e obe?al za cekar nima. Aja spet tisto, vsaka rinka manj v prtlja?niku pomeni za kapitalista kak?no desetinko milimetra dalj?o jahto.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kljukic je v CX-5 kar nekaj... tako da imam jaz tisto elasticno vrv s kavlji, da lahko pritrdim kaksno stvar... Na hrbtiscu zadnjih sedezev in ob straneh pa imam mrezice pritrjene z jezki za kaksne drobnjarije... nekaj podobnega temu >> https://goo.gl/AYUs5v

 

post-10-0-04624000-1552329174_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Natan?no tako... recimo v novem Proceedu GT je ta organizator del seriijske opreme.

... in to je to.

Kljukic je v CX-5 kar nekaj... tako da imam jaz tisto elasticno vrv s kavlji, da lahko pritrdim kaksno stvar... Na hrbtiscu zadnjih sedezev in ob straneh pa imam mrezice pritrjene z jezki za kaksne drobnjarije... nekaj podobnega temu >> https://goo.gl/AYUs5v

attachicon.gifDDC30471-90AF-4473-B63D-BABA80981FBF.jpeg

Sej tudi v novi 6 ki je toliko teh nekih kljukic, da niti ne vem to?no koliko jih je. Ampak, saj ima? vre?ke, ko gre? iz trgovine, to nalo?i? v prtlja?nik in gre?. Zakaj sploh potrebujete te razne mre?e, mre?ice in trakove?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vrecke se ?vozijo? po prtljazniku ali pa prekucnejo, ce niso fiksirane... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vrecke se ?vozijo? po prtljazniku ali pa prekucnejo, ce niso fiksirane... ;)

Vre?ke je najla?e obesit.

 

Sam sem dobil z avtom toliko enih mre? da grem lahko ribarit za Delamaris, vendar nikoli nisem odkril neke ve?je uporabnosti le teh.  Meni je navadna zlo?ljiva plasti?na gajbica bistveno bolj uporabna - prime? in odnese? vsebino iz avta. Podloga prtlja?nika pa mora biti enostavno odstranljiva, vsaj pri meni je precejkrat kar nekaj svinjarije v prtlja?niku.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa tudi ostale stvari imas v prtljazniku ne samo vrecke iz stacune. Cistila, mikrofibre, vitrex,  strgalo za led, prva pomoc,trikotnik, mogoce kaksen izvijac itd.

To imam jaz vse ?en ?tuk ni?je? ... torej pod dnom prtljaznika.... Edino raznih cistil in vitrexa pa res ne vozim stalno s seboj... to je v garazai ;) ... nekaj orodja pa je v plasticnem zaboju...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To imam jaz vse ?en ?tuk ni?je? ... torej pod dnom prtljaznika.... Edino raznih cistil in vitrexa pa res ne vozim stalno s seboj... to je v garazai ;) ... nekaj orodja pa je v plasticnem zaboju...

Tudi jaz imam to spravljeno ni?je. Pa ?e zlo?ljivo lopatko za sneg imam tam.Druga?e pa so pozimi v prtlja?niku verige a imajo je?ke, tako, da se prilepijo na podlago in ne ska?ejo okoli.

Z vre?kami nimam problemov, ker jih je ponavadi kar nekaj v prtlja?niku, malo jih zadelam z odejicami, ki so vedno tam in je lepo vse pri miru. Pa ?e bolj po?asi vozim in je.Ko pa gre? kam na dopust pa je prtlja?nik itak nabito poln, tako, da je vse fiksno in eno ob drugem.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj prtlja?nik je pa popolnoma prazen - ni? ni notri, ne vre?k, ne gajbic, ne organizatorjev krame ipd. To je nekaj narobe, se bom na servisu oglasil, da pogledajo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.