Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

Pojavla se mi problem ki me zelo moti. Ko ?e je motor hladen in vklopim avto se ?ez ?as (par sekund)

nenirmalno skadi iz izpuha (modro sivkast dim)!!! zanimivo da ko pa je veni malo topleje tega dima ni!!!

Prav tako se mi pojavla da mi po?re olje! in to kar veliko.

Imam 323F 1.5 16V letnik 96 prevo?enih 178.000!

prosim ?e se komu kaj sanja da mi pomaga.

?e v naprej hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bolj ali manj si si ?e sam odgovoril. Modrikasti dim je indikator da avto "papa" olje. Mo?nih vzrokov je ve?, od tesnila glave ali pa morda teflonov. Zelo verjetno pa bo potrebno malo razkopati motor.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bolj ali manj si si ?e sam odgovoril. Modrikasti dim je indikator da avto "papa" olje. Mo?nih vzrokov je ve?, od tesnila glave ali pa morda teflonov. Zelo verjetno pa bo potrebno malo razkopati motor.

 

Pravzaprav sem pred ?asom menjal par stvari......ed drugim tudi teflone ker sem sam mislil da bo to vzrok.ampak o?itno ni.zanimivo da se v toplej?ih dneh ta dim ne pojavla.ampak olje ?e kar papa.

Je mo?no da bi blo krivo olje?? uporabljam Shell mislim da je 10-40W.

kak?no je sploh priporo?ljivo za ta avto??

 

hvala LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

res je tako!

 

Tefloni zelo radi grejo po toliko km!

Naj ti pa povem da menjava in obnova motorja ni lih poceni!

Kolk pa je to veliko?

 

Posku?aj zman?ati porabo z drugo vrsto olja!

Meni se je kar poznalo ko sm zamenjal drugo firmo olja!

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

res je tako!

 

Tefloni zelo radi grejo po toliko km!

Naj ti pa povem da menjava in obnova motorja ni lih poceni!

Kolk pa je to veliko?

 

Posku?aj zman?ati porabo z drugo vrsto olja!

Meni se je kar poznalo ko sm zamenjal drugo firmo olja!

 

lp

 

hmmmm...na 1000km od oka re?eno pribli?no pol litra!!!mislim da je to veliko preve?.

saj razumem da si motor vzame olja.....pa da avto ni glih nov.....samo ?e vedno je to preve?.

Da pa obnova ni poceni pa tudi vem.npr.: informativno sem ?el na mazdin center in so mi rekli za menjavo

teflonov in batnih obro?kov pribli?no 1000?!!!!halo.hvala bogu za mehanika v ?lahti!hehe.

A je ?e mel kdo podoben problem pri istem modelu??

In kake so mo?nosti da je to popravljeno z menjavo batnih obro?kov in tesnil?

Nebi rabo ob menjavi brusit cilindrov in ?e kaj podobnega??

 

hvala LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Celindre ponavadi brusi? ?e menja? bate, ne pa ?e menja? samo batne obro?ke. Ja kak?na je pa kaj vidna zaznava za olje? Se vidi da kje to?i? ?e ja, potem bi menjava tesnila znala to odpraviti, druga?e pa lahko malo pomeri? kompresijo, potem bo? videl ?e so obro?ki ?e dosti obrabljeni.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Celindre ponavadi brusi? ?e menja? bate, ne pa ?e menja? samo batne obro?ke. Ja kak?na je pa kaj vidna zaznava za olje? Se vidi da kje to?i? ?e ja, potem bi menjava tesnila znala to odpraviti, druga?e pa lahko malo pomeri? kompresijo, potem bo? videl ?e so obro?ki ?e dosti obrabljeni.

 

A tako je z bru?enjem.hvala.

Ne razumem zaznava na olje?kje?se opravi?ujem ampak nisem glih mehanik...:D

Pa kero tesnilo??

hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1000 km 0.5l olja

to pa ni malo!

 

meni npr. sm nalil tam na 10.000 km cca 1.5l olja,pa sm zamenjal proizvajalca in dj mi ga po?ge cca 1l na 10.000 ampak pri 230.000 km-jih kolikor jih ima motor je to sprejemlivo :D

 

druga?e pa mirjenje kompresije na valjih ni slaba ideja-tudi to sm ?e po?el pri mojem motorju ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opa to ma? na 1000km na pal?ki od maximuma skoraj do minimuma. No good sploh. Kot je napisal Uro?, menjaj olje, ?e ti ga tolk ?re magari vlij 15w-40 pa bo? videl ?e bo kaj manj pil. Druga?e nas ima pa kar nekaj v na?ih mazdicah Valovoline.

Aja...pa ne popravljaj motorja na poobla??encu. Druga?e pa najceneje je da prvo olje zamenja? potem bo? pa videl.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj bom potem jst reku :D:D:D V6 so v pizdi s tem... :whatever:

 

Druga? za B6 motorje vem, da ne pijejo olja, pa ima lahko 300tkm. Sam ?e je lastnik vedo kako delati z njo. Tak da na?eloma pri mazdinih 4cyl motorjih ni panike glede porabe olja.

 

Je pa vsaj popravilo v mejah normale! Ne pa za V6 ko je samo komplet dihtung (prek interneta) ?ez 400?!!! Kje so ?ele tefloni (24V) itd... jao...pa batni obro?ki...

 

Bol? motorje menjevat kot pa jih razdirat :hohoho:

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opa to ma? na 1000km na pal?ki od maximuma skoraj do minimuma. No good sploh. Kot je napisal Uro?, menjaj olje, ?e ti ga tolk ?re magari vlij 15w-40 pa bo? videl ?e bo kaj manj pil. Druga?e nas ima pa kar nekaj v na?ih mazdicah Valovoline.

Aja...pa ne popravljaj motorja na poobla??encu. Druga?e pa najceneje je da prvo olje zamenja? potem bo? pa videl.

 

Kaj pol za v naprej priporo?a? Valvoline?katero pa?in kak?ne viskoznosti?

sicer pa bom verjetno danes zmeril komresijo tak da bom videl kaj bo.....

hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

0,5 l olja /1000km ?e ni tako tragi?no, da bi bilo potrebno posegati v motor. Bel dim se pojavi pri vsakem avtomobilu na hladno. Pri tebi je pa? ?e nekaj olja zraven (od tod modrikast dim), vendar ni ?e panike. O vzrokih za porabo olja smo precej debatirali v temi o aditivih.

Za tako relativno malo porabo je ?e zdravilo v obliki aditiva posebej prilagojenega z medeno vsebino, ki pove?uje kompresijo in zmanj?uje porabo olja, ?e te zanima se javi na ZS.

 

Ni? nisi povedal o stilu vo?nje. ?e ga pogosto naganja? na 6000 o/min, potem lahko tudi zaradi tega pri?akuje? 1-3 dl olja na 1000km v zraku, druga?e pa ni ?e ?as za paniko, dokler ti lu?ka pritiska olja ne zagori na minimumu. Ni? nisi navedel, kaj se dogaja ko naglo pohodi? gas, ali je tudi takrat pojavi kaj modrikastega dima in neprijetnega vonja po za?ganem motornem olju??

 

?e ima? pove?ano ovalnost cilindrov se lahko zgodi, da niti menjava obro?kov ne bo veliko pomagala, ker okrogel obro?ek te?ko zatesni jaj?asti presek cilindra. Zato ne hiti s posegom v motor. <_<

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako!Kompresija je zmerjena. Za prve 3 cilindre je okrog 8 (malo manj) a za 4.cilinder je 6 !!!!

Je mo?no da bi to bilo krivo napa?no olje?? bi se poraba olja zmanj?ala in kompresija pove?ala ?e

menjam olje? kaj se bi zgodilo ?e dam 5-40W in kaj ?e 15-40W???al bo kar najbolje med bate pogledat???

 

Lep pozdrav in hvala za odgovore!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ventili naj bi se sami ?telali tako kot mora, ?e se ne motim,je pa res da so lahko sami ventili skuhani :ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo en cilinder slaba kompresija? Mo?no je, da ima? raz?telane ventile in na zadnjem cilindru ne tesnijo dobro..

 

Batni obro?ki se pomoje nucajo enakomerno, no morda pa je res obro?ek defektn..

 

No no, dale? od tega da ti bodo vsi batni obro?ki naenkrat crknili ;) Po moje bo potrebno rahlo generalko naredit, malo se pozanimaj za cene. Rabi? en kup tesnil, pa ?e enkrat narazen me?e? se spla?a ?e ojni?ne le?aje menjat. Seveda ?e ma? v mislih ?e avto vozit kakih 5 let, druga?e je pomoje to kar stro?ek, ampak blage veze nimam kolik?en.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Mehaniki so najraje mesarji, redko se kdo poglobi v problem. Prvo je diagnostika, kaj ne ?tima.

Potem se lahko odlo?i? kaj storit, po?akat da crkne, menjat, generalna, drug motor...

Jaz mam take izku?nje, da so mi vsi mehaniki samo menjali kose, problema pa niso re?ili..

Seveda so experimentirali na moje stro?ke in zato sm previden okrog tega.

Najceneje je menjat motor, ?e dobi? dobrega seveda.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.