Skoči na vsebino

Dobrodošli na Mazda forum Slovenija!

Prijavi se ali se registriraj za dostop do vseh funkcij foruma. Z registracijo bo omogočeno sodelovanje v debatah, deljenje svojih izkušenj in uporaba zasebnih sporočil z ostalimi uporabniki foruma.

Close
Slika

323F


24 odgovorov v tej temi

#1 Odsoten   Bo5ko

Bo5ko

    No-Vinko

  • Člani
  • Izpostavljeno
    • ID uporabnika: 1581
  • 11 Sporočil:
  • Model avtomobila: 323F 1.5i

Objavljeno: 05 March 2008 - 16:55

Pozdravljeni! Pojavla se mi problem ki me zelo moti. Ko še je motor hladen in vklopim avto se čez čas (par sekund) nenirmalno skadi iz izpuha (modro sivkast dim)!!! zanimivo da ko pa je veni malo topleje tega dima ni!!! Prav tako se mi pojavla da mi požre olje! in to kar veliko. Imam 323F 1.5 16V letnik 96 prevoženih 178.000! prosim če se komu kaj sanja da mi pomaga. že v naprej hvala.

#2 Odsoten   x-layer

x-layer

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 1111
  • 447 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Okolica Sl. Bistrice (Oplotnica)
  • Model avtomobila: Mazda 6 MK II SC 2.0 TE

Objavljeno: 05 March 2008 - 18:13

Bolj ali manj si si že sam odgovoril. Modrikasti dim je indikator da avto "papa" olje. Možnih vzrokov je več, od tesnila glave ali pa morda teflonov. Zelo verjetno pa bo potrebno malo razkopati motor.

#3 Odsoten   Bo5ko

Bo5ko

    No-Vinko

  • Člani
  • Izpostavljeno
    • ID uporabnika: 1581
  • 11 Sporočil:
  • Model avtomobila: 323F 1.5i

Objavljeno: 05 March 2008 - 19:23

Bolj ali manj si si že sam odgovoril. Modrikasti dim je indikator da avto "papa" olje. Možnih vzrokov je več, od tesnila glave ali pa morda teflonov. Zelo verjetno pa bo potrebno malo razkopati motor.


Pravzaprav sem pred časom menjal par stvari......ed drugim tudi teflone ker sem sam mislil da bo to vzrok.ampak očitno ni.zanimivo da se v toplejših dneh ta dim ne pojavla.ampak olje še kar papa.
Je možno da bi blo krivo olje?? uporabljam Shell mislim da je 10-40W.
kakšno je sploh priporočljivo za ta avto??

hvala LP

#4 Odsoten   uklopko

uklopko

    nekdo ki pači se grdo !

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 363
  • 7891 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:osrednjeslovenska
  • Zanima me:Vse kar me zabava in me zanima oz. me dela zadovolnega in tudi zadovoljenega .
  • Model avtomobila: Mazda 6 karavan
  • Član Mazda Klub-a:
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 05 March 2008 - 19:24

res je tako! Tefloni zelo radi grejo po toliko km! Naj ti pa povem da menjava in obnova motorja ni lih poceni! Kolk pa je to veliko? Poskušaj zmanšati porabo z drugo vrsto olja! Meni se je kar poznalo ko sm zamenjal drugo firmo olja! lp

#5 Odsoten   Bo5ko

Bo5ko

    No-Vinko

  • Člani
  • Izpostavljeno
    • ID uporabnika: 1581
  • 11 Sporočil:
  • Model avtomobila: 323F 1.5i

Objavljeno: 05 March 2008 - 20:09

res je tako!

Tefloni zelo radi grejo po toliko km!
Naj ti pa povem da menjava in obnova motorja ni lih poceni!
Kolk pa je to veliko?

Poskušaj zmanšati porabo z drugo vrsto olja!
Meni se je kar poznalo ko sm zamenjal drugo firmo olja!

lp


hmmmm...na 1000km od oka rečeno približno pol litra!!!mislim da je to veliko preveč.
saj razumem da si motor vzame olja.....pa da avto ni glih nov.....samo še vedno je to preveč.
Da pa obnova ni poceni pa tudi vem.npr.: informativno sem šel na mazdin center in so mi rekli za menjavo
teflonov in batnih obročkov približno 1000€!!!!halo.hvala bogu za mehanika v žlahti!hehe.
A je že mel kdo podoben problem pri istem modelu??
In kake so možnosti da je to popravljeno z menjavo batnih obročkov in tesnil?
Nebi rabo ob menjavi brusit cilindrov in še kaj podobnega??

hvala LP

#6 Odsoten   x-layer

x-layer

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 1111
  • 447 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Okolica Sl. Bistrice (Oplotnica)
  • Model avtomobila: Mazda 6 MK II SC 2.0 TE

Objavljeno: 05 March 2008 - 20:20

Celindre ponavadi brusiš če menjaš bate, ne pa če menjaš samo batne obročke. Ja kakšna je pa kaj vidna zaznava za olje? Se vidi da kje toči? Če ja, potem bi menjava tesnila znala to odpraviti, drugače pa lahko malo pomeriš kompresijo, potem boš videl če so obročki že dosti obrabljeni.

#7 Odsoten   Bo5ko

Bo5ko

    No-Vinko

  • Člani
  • Izpostavljeno
    • ID uporabnika: 1581
  • 11 Sporočil:
  • Model avtomobila: 323F 1.5i

Objavljeno: 05 March 2008 - 20:48

Celindre ponavadi brusiš če menjaš bate, ne pa če menjaš samo batne obročke. Ja kakšna je pa kaj vidna zaznava za olje? Se vidi da kje toči? Če ja, potem bi menjava tesnila znala to odpraviti, drugače pa lahko malo pomeriš kompresijo, potem boš videl če so obročki že dosti obrabljeni.


A tako je z brušenjem.hvala.
Ne razumem zaznava na olje?kje?se opravičujem ampak nisem glih mehanik...:D
Pa kero tesnilo??
hvala

#8 Odsoten   uklopko

uklopko

    nekdo ki pači se grdo !

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 363
  • 7891 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:osrednjeslovenska
  • Zanima me:Vse kar me zabava in me zanima oz. me dela zadovolnega in tudi zadovoljenega .
  • Model avtomobila: Mazda 6 karavan
  • Član Mazda Klub-a:
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 05 March 2008 - 21:16

1000 km 0.5l olja to pa ni malo! meni npr. sm nalil tam na 10.000 km cca 1.5l olja,pa sm zamenjal proizvajalca in dj mi ga požge cca 1l na 10.000 ampak pri 230.000 km-jih kolikor jih ima motor je to sprejemlivo :D drugače pa mirjenje kompresije na valjih ni slaba ideja-tudi to sm že počel pri mojem motorju ;)

#9 Odsoten   torstorm

torstorm

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 31
  • 879 Sporočil:
  • Model avtomobila: 323C

Objavljeno: 05 March 2008 - 21:40

batne obročke maš hin.Niso glih poceni, pa če jih menjaš, obvezno še moraš kupiti tesnilo glave novo.Dobro še je menjati tudi ojnične ležaje če že maš razdreto enkrat vse. Lp

#10 Odsoten   Bo5ko

Bo5ko

    No-Vinko

  • Člani
  • Izpostavljeno
    • ID uporabnika: 1581
  • 11 Sporočil:
  • Model avtomobila: 323F 1.5i

Objavljeno: 05 March 2008 - 21:45

A rako je to..... Ja mislim da so obročki okol 160€.(ne originalni seveda).kake pa so možnosti da bo potem vse OK?? Drugače pa hvala za odgovore. LP

#11 Odsoten   Grega_

Grega_

    TZZ - Tako Zvani Zajebani

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 288
  • 5806 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: Mazda 3 GTA
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 06 March 2008 - 10:21

Opa to maš na 1000km na palčki od maximuma skoraj do minimuma. No good sploh. Kot je napisal Uroš, menjaj olje, če ti ga tolk žre magari vlij 15w-40 pa boš videl če bo kaj manj pil. Drugače nas ima pa kar nekaj v naših mazdicah Valovoline. Aja...pa ne popravljaj motorja na pooblaščencu. Drugače pa najceneje je da prvo olje zamenjaš potem boš pa videl.

#12 Odsoten   Boss

Boss

    Insane Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 133
  • 23666 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Zanima me:Vse po malem.
  • Model avtomobila: Mazda 6 CD 150 2019
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 06 March 2008 - 11:16

Tole preveč papa, da bi samo menjava olja pomagala. Po moje bo res treba batne obročke zamenjat. :ne vem:

#13 Odsoten   Tich

Tich

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 318
  • 860 Sporočil:
  • Model avtomobila: R Scenic =)

Objavljeno: 06 March 2008 - 12:25

Kaj bom potem jst reku :D :D :D V6 so v pizdi s tem... :whatever: Drugač za B6 motorje vem, da ne pijejo olja, pa ima lahko 300tkm. Sam če je lastnik vedo kako delati z njo. Tak da načeloma pri mazdinih 4cyl motorjih ni panike glede porabe olja. Je pa vsaj popravilo v mejah normale! Ne pa za V6 ko je samo komplet dihtung (prek interneta) čez 400€!!! Kje so šele tefloni (24V) itd... jao...pa batni obročki... Bolš motorje menjevat kot pa jih razdirat :hohoho:

#14 Odsoten   Bo5ko

Bo5ko

    No-Vinko

  • Člani
  • Izpostavljeno
    • ID uporabnika: 1581
  • 11 Sporočil:
  • Model avtomobila: 323F 1.5i

Objavljeno: 06 March 2008 - 13:38

Opa to maš na 1000km na palčki od maximuma skoraj do minimuma. No good sploh. Kot je napisal Uroš, menjaj olje, če ti ga tolk žre magari vlij 15w-40 pa boš videl če bo kaj manj pil. Drugače nas ima pa kar nekaj v naših mazdicah Valovoline.
Aja...pa ne popravljaj motorja na pooblaščencu. Drugače pa najceneje je da prvo olje zamenjaš potem boš pa videl.


Kaj pol za v naprej priporočaš Valvoline?katero pa?in kakšne viskoznosti?
sicer pa bom verjetno danes zmeril komresijo tak da bom videl kaj bo.....
hvala

#15 Odsoten   Grega_

Grega_

    TZZ - Tako Zvani Zajebani

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 288
  • 5806 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: Mazda 3 GTA
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 06 March 2008 - 14:46

Jest imam Valvoline Durablend 10w-40. Prvo pa preveri malo kaj je z motorjem, če kadi potem ne štima vse tako kot bi moralo.

#16 Odsoten   mazda_mx

mazda_mx

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 533
  • 624 Sporočil:
  • Model avtomobila: MX-3

Objavljeno: 06 March 2008 - 15:02

Ce se najde kaksen rabljen motor po ugosni ceni je ceneje zamenjat motor. Drugace pa menjat batne obrocke.

#17 Odsoten   Sirius

Sirius

    Super Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 483
  • 1512 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: 1xM+C5+1xa=>>0

Objavljeno: 08 March 2008 - 15:56

0,5 l olja /1000km še ni tako tragično, da bi bilo potrebno posegati v motor. Bel dim se pojavi pri vsakem avtomobilu na hladno. Pri tebi je pač še nekaj olja zraven (od tod modrikast dim), vendar ni še panike. O vzrokih za porabo olja smo precej debatirali v temi o aditivih. Za tako relativno malo porabo je še zdravilo v obliki aditiva posebej prilagojenega z medeno vsebino, ki povečuje kompresijo in zmanjšuje porabo olja, če te zanima se javi na ZS. Nič nisi povedal o stilu vožnje. Če ga pogosto naganjaš na 6000 o/min, potem lahko tudi zaradi tega pričakuješ 1-3 dl olja na 1000km v zraku, drugače pa ni še čas za paniko, dokler ti lučka pritiska olja ne zagori na minimumu. Nič nisi navedel, kaj se dogaja ko naglo pohodiš gas, ali je tudi takrat pojavi kaj modrikastega dima in neprijetnega vonja po zažganem motornem olju?? Če imaš povečano ovalnost cilindrov se lahko zgodi, da niti menjava obročkov ne bo veliko pomagala, ker okrogel obroček težko zatesni jajčasti presek cilindra. Zato ne hiti s posegom v motor. <_<

#18 Odsoten   Bo5ko

Bo5ko

    No-Vinko

  • Člani
  • Izpostavljeno
    • ID uporabnika: 1581
  • 11 Sporočil:
  • Model avtomobila: 323F 1.5i

Objavljeno: 14 March 2008 - 22:24

Tako!Kompresija je zmerjena. Za prve 3 cilindre je okrog 8 (malo manj) a za 4.cilinder je 6 !!!! Je možno da bi to bilo krivo napačno olje?? bi se poraba olja zmanjšala in kompresija povečala če menjam olje? kaj se bi zgodilo če dam 5-40W in kaj če 15-40W???al bo kar najbolje med bate pogledat??? Lep pozdrav in hvala za odgovore!

#19 Odsoten   mazda_mx

mazda_mx

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 533
  • 624 Sporočil:
  • Model avtomobila: MX-3

Objavljeno: 15 March 2008 - 21:53

Batni obrocki na tem cilindru so zanic. Nobeno olje ne pomaga. Menjaj obrocke in gremo dalje.

#20 Odsoten   Boss

Boss

    Insane Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 133
  • 23666 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Zanima me:Vse po malem.
  • Model avtomobila: Mazda 6 CD 150 2019
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 15 March 2008 - 22:05

Batni obrocki na tem cilindru so zanic. Nobeno olje ne pomaga.
Menjaj obrocke in gremo dalje.


točno tako, vse ostalo so samo dodatni stroški brez efekta...



Odgovori



  


0 uporabnikov pregleduje to temo

0 članov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov