Skoči na vsebino

Dobrodošli na Mazda forum Slovenija!

Prijavi se ali se registriraj za dostop do vseh funkcij foruma. Z registracijo bo omogočeno sodelovanje v debatah, deljenje svojih izkušenj in uporaba zasebnih sporočil z ostalimi uporabniki foruma.

Close
Slika

mazda bt 50


  • Please log in to reply
594 odgovorov v tej temi

#1 Odsoten   dirt

dirt

    No-Vinko

  • Člani
  • Izpostavljeno
    • ID uporabnika: 6 380
  • 11 Sporočil:
  • Model avtomobila: ...

Objavljeno: 08 februar 2011 - 18:07

lep pozdrav vsem, Sem čisto nov na forumu pa bi mal povprašal glede mazde bt 50 (odločam se še med navaro in l200), ker jo imam namen kupit ne tanovo pač pa do letnika 2009 pa me zanima če ima kdo kej izkušenj glede motorja vožnje vsega?

#2 Odsoten   madmax

madmax

    Super Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 418
  • 2 540 Sporočil:

Objavljeno: 08 februar 2011 - 18:28

tole temo si malo preberi http://www.mazda-si....?showtopic=6811
še posebej poste uporabnika slivka pa boš dobil precej odgovorov ;)

#3 Odsoten   Sirius

Sirius

    Super Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 483
  • 1 512 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: 1xM+C5+1xa=>>0

Objavljeno: 08 februar 2011 - 20:13

Odvisno kaj od takega prevoza želiš. Čeprav smo na mazdinem forumu, je novara boljša izbira. Preberi si TA test. Našemu forumašu Slivki je bilo kar nekajkrat to zimo žal, da se ni odločil za novaro.
Če pa rabiš tovorno mulo z dobrimi terenskimi zmogljivostmi in 1000kg nosilnosti pa L200.

#4 Odsoten   dirt

dirt

    No-Vinko

  • Člani
  • Izpostavljeno
    • ID uporabnika: 6 380
  • 11 Sporočil:
  • Model avtomobila: ...

Objavljeno: 08 februar 2011 - 22:49

Sem si prebral od slivke zanimivo ja nekdo ki res porabi pick-upa, navaro mi priporoča tudi prijatelj ki ima pathfinderja ampak me ne prepriča ker je ogromna se mi zdi d je bol elektronska bol fensi-po domače rečeno, saj je dobra ne rečem, BT 50 mi je bolj všeč u vseh pogledih, avto bi pa uporablou malo glede na njegov namen teren, velika vlečna sila, še zmer bi ga nekaj lahko rečem tudi tako namesto d bi kupu enga fensi terenca imam že od malega žejo imeti pick upa

#5 Odsoten   Sirius

Sirius

    Super Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 483
  • 1 512 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: 1xM+C5+1xa=>>0

Objavljeno: 09 februar 2011 - 08:08

Mogoče je boljša izbira od BT50 Ford Renger 3.0. Po izvoru je brat od BT-jke, je pa s 173KM on 3 litrskim motorjem suverenejši od sestre, pa še manjšo porabo ima. Pripeta datoteka  fordRenger.jpg   13,76KB   35 Število dolpotegov:

#6 Odsoten   mazdaman

mazdaman

    miapan

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 24
  • 5 270 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Podlehnik, Maribor, Slovenija
  • Model avtomobila: 6, Premacy
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 09 februar 2011 - 10:39

Navara je bolj fensi ker delvskega pa ma nissan tega Pick Upa
Objavljena slika

#7 Odsoten   Slivka

Slivka

    Insane Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5 658
  • 6 614 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: BT-50
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 09 februar 2011 - 12:55

... ki ga leta 2009 ni bilo več na voljo, zato sem jaz pristal na Mazdi...

#8 Odsoten   dirt

dirt

    No-Vinko

  • Člani
  • Izpostavljeno
    • ID uporabnika: 6 380
  • 11 Sporočil:
  • Model avtomobila: ...

Objavljeno: 09 februar 2011 - 19:03

tale nissan je tud vredu ja sploh ni primerjave z navaro sam zakaj majo usi teli pick upi navara, pathfinder renaultove motorje dci?? Kolko pa porabi ranger 3.0 173ks manj od 2.5 143 ks ?? se pravi okoli 9?

#9 Odsoten   Sirius

Sirius

    Super Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 483
  • 1 512 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: 1xM+C5+1xa=>>0

Objavljeno: 09 februar 2011 - 19:56

Na AvtoMagazin testu je BT50 porabila v povprečju 11 l/100km, Renger 3.0 pa 10,9 l/100km. Moj znanec ga ima in se pohvali z njim. Pravi, da je tudi poraba zmerna nekje od 8,5 l navzgor. Če računaš, da na testih avtomobile ne šparajo bi lahko bila poraba pri zmerni vožnji 9. Pri terenski tam nekje do 15 l/100km. Manj pri 1845 kg težkem praznem vozilu ne gre. Dobiš tudi avtomatika, ki pa rabi 7-10% več.

#10 Odsoten   Slivka

Slivka

    Insane Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5 658
  • 6 614 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: BT-50
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 09 februar 2011 - 20:02

Kot prvo, z nakupom nikar ne hiti. Še tako se nategneš... Kot drugo bodi pozoren na menjalnike. Ne vem, kako je pri Fordu, toda Tota jota ima pri motorju 3.0 samodejni menjalnik. Ki se sicer dobro obnese. Predvsem pri šminkiranju. No, ja, kar je res, je res, tudi pri vleki jahte na morje se super obnese. Za delo v težkih pogojih in zahtevnejših manevrih pa visko sklopka ni ravno najboljša rešitev. In ko obtičiš v blatu ali snegu in ga mrcvariš 5 minut, ti vse skupaj odpove takrat, ko bi najbolj potreboval (pregrevanje, v najslabšem primeru tudi izguba olja). Za težko delo je potrebna klasična sklopka in ročne komande. Sodobni SUVi sami priklapljajo 4x4, ko zaznajo slabo podlago. Velikokrat je to že prepozno. Ti pa veš, kam greš in kaj te čaka. In priklopiš ročno. In ko prideš do zahtevnega terena, je že vsa razpoložljiva sposobnost vozila že uporabljena. In če se lotiš malo bolj preiskovati, vsi resni terenci imajo ročni menjalnik, klasično lamelno sklopko, ročni priklop 4x4 pogona in (vsaj večina) reduktor in blokade diferencialov. In velika večina teh terencev je sposobna toliko, kolikor je sposoben voznik. Kot tretje, bodi pozoren na zapore diferencialov. Kot sem že napisal, kakršne koli avtomatske zapore so bolj reklama kot kakšen resen pripomoček. Kot sem že napisal, sem se nategnil, ker se nisem dovolj pozanimal. Pri vsem skupaj boš ugotovil, da motor niti ni tako pomemben. Pri takem vozilu ti moč ne pomeni nič, če je ne moreš primerno razdeliti med kolesa ne glede na podlago, na kateri so.

#11 Odsoten   dirt

dirt

    No-Vinko

  • Člani
  • Izpostavljeno
    • ID uporabnika: 6 380
  • 11 Sporočil:
  • Model avtomobila: ...

Objavljeno: 09 februar 2011 - 21:04

Slivka saj se nisi nategnil a sploh je kak pick up razn defenderja s kasonom d ma use tko poštiman d je resn resn terenec, sicer je pa tko pri nakupu je fajn probat vsak avto navara l200 ranger hilux, premislit se pozanimat sam kaj ko vsak svoje hvali, kaj je zdaj res?

#12 Odsoten   jstdoma

jstdoma

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 563
  • 1 454 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Bogenšperk
  • Model avtomobila: Volvo S80 V8 AWD
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 09 februar 2011 - 21:27

Kakšno je pa kej tole? A je čist preveč "ameriško"?
Ford F150
Objavljena slika

Ford F250
Objavljena slika

Ford F350
Objavljena slika

#13 Odsoten   dirt

dirt

    No-Vinko

  • Člani
  • Izpostavljeno
    • ID uporabnika: 6 380
  • 11 Sporočil:
  • Model avtomobila: ...

Objavljeno: 09 februar 2011 - 21:47

Tole pa je ja ameriški način ja velik kason velika kubikaža velika posoda za gorivo v glavnm ogromne mrcineeee...

#14 Odsoten   Boss

Boss

    Insane Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 133
  • 23 826 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Zanima me:Vse po malem.
  • Model avtomobila: Mazda 6 CD 150 2019
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 09 februar 2011 - 22:03

@jestdoma

To ni še nič... Ford ma namreč še večje :o

Ford F450
Objavljena slika

Ford F550
Objavljena slika

Ford F650
Objavljena slika

Ford F750
Objavljena slika

#15 Odsoten   LabiGT

LabiGT

    Alesi

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 49
  • 14 996 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 09 februar 2011 - 22:08

si predstavljam celno trcenje z mx-5... no mogoce bi mx-5 celo sla pod tem pa ne bi blo nic :)

#16 Odsoten   dirt

dirt

    No-Vinko

  • Člani
  • Izpostavljeno
    • ID uporabnika: 6 380
  • 11 Sporočil:
  • Model avtomobila: ...

Objavljeno: 09 februar 2011 - 22:18

Za F750 nism vedu d obstaja heh tole sploh nevm kako bi komentiral k so res ogromna vozilaaaaaaaaaa

Pripete datoteke



#17 Odsoten   Slivka

Slivka

    Insane Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5 658
  • 6 614 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: BT-50
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 09 februar 2011 - 22:23

Slučajno sem imel podobne ideje. Ko pa sem se malo bolj pozanimal, me je hitro minilo. Konkretno Super Duty F-350 King Ranch ima - 6,7 litrski turbo diesel, seveda V8 - 400 konjskih moči - dolg je 6,68 metra - širok je 2,8 metra (vključno z ogledali, sicer pa 2,44 metra) - visok je 2 metra - najnižja točka je 20 cm nad tlemi - kason je dolg 2,49 metra - največja dovoljena skupna masa vozila je 7940 kg - sem mogoče že omenil, da ima dva altenatorja, ki skupno dajeta 360 Amperov - sem mogoče že omenil, da stane 47.970 ameriških dolarjev (samo avto, brez homologacije, carine, transportnih stroškov, zavarovanja, registracije,....)

#18 Odsoten   YavarYe X6V6

YavarYe X6V6

    Majkemi USER.

  • Admin
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 3
  • 14 565 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Gorenjska
  • Zanima me:Faking nič več.
  • Model avtomobila: Puhalnik
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 10 februar 2011 - 07:08

Če preračunaš v evre, sploh ni tako grozno, glede na to kaj dobiš.

#19 Odsoten   mazdaman

mazdaman

    miapan

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 24
  • 5 270 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Podlehnik, Maribor, Slovenija
  • Model avtomobila: 6, Premacy
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 10 februar 2011 - 07:35

Kot prvo, z nakupom nikar ne hiti. Še tako se nategneš...

Kot drugo bodi pozoren na menjalnike. Ne vem, kako je pri Fordu, toda Tota jota ima pri motorju 3.0 samodejni menjalnik. Ki se sicer dobro obnese. Predvsem pri šminkiranju. No, ja, kar je res, je res, tudi pri vleki jahte na morje se super obnese. Za delo v težkih pogojih in zahtevnejših manevrih pa visko sklopka ni ravno najboljša rešitev. In ko obtičiš v blatu ali snegu in ga mrcvariš 5 minut, ti vse skupaj odpove takrat, ko bi najbolj potreboval (pregrevanje, v najslabšem primeru tudi izguba olja). Za težko delo je potrebna klasična sklopka in ročne komande. Sodobni SUVi sami priklapljajo 4x4, ko zaznajo slabo podlago. Velikokrat je to že prepozno. Ti pa veš, kam greš in kaj te čaka. In priklopiš ročno. In ko prideš do zahtevnega terena, je že vsa razpoložljiva sposobnost vozila že uporabljena. In če se lotiš malo bolj preiskovati, vsi resni terenci imajo ročni menjalnik, klasično lamelno sklopko, ročni priklop 4x4 pogona in (vsaj večina) reduktor in blokade diferencialov. In velika večina teh terencev je sposobna toliko, kolikor je sposoben voznik.

Kot tretje, bodi pozoren na zapore diferencialov. Kot sem že napisal, kakršne koli avtomatske zapore so bolj reklama kot kakšen resen pripomoček. Kot sem že napisal, sem se nategnil, ker se nisem dovolj pozanimal.

Pri vsem skupaj boš ugotovil, da motor niti ni tako pomemben. Pri takem vozilu ti moč ne pomeni nič, če je ne moreš primerno razdeliti med kolesa ne glede na podlago, na kateri so.


Slivka za tebe je morda rešitev vgradnja enega od teh sistemov
ARB Air Locker cena za mazdo je med 1000 in 1100 € verjetno pa obstajajo tudi cenejši proizvajalci, moraš povprašat pri Marolt, Mamut, ....

#20 Odsoten   Activa

Activa

    Trotlfahrer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 2 256
  • 193 Sporočil:
  • Model avtomobila: Mazda 3 Active

Objavljeno: 10 februar 2011 - 19:56

Z za naše razmere glomaznim Fordom F250 so me vozili v Ameriki. Ko sem lastniku z 140 kilami pohvalil njegov velik pickup :bravo: , se je samo nasmehnil in rekel: It's just middle size Ford. :ne vem: Takrat tega nisem razumel, sedaj pa vidim s kakšno majhno gajbico sem se vozil. :blush:




0 uporabnikov pregleduje to temo

0 članov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov