Skoči na vsebino
Konstantno zvijanje diskov
Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je Alex napisal:

Včeraj, ki sem se vračal domov, sem moral na avtocesti, kjer se je naenkrat vstavila kolona divje zabremzati. In ugotovil sem, da mi diski tresejo. 😬

Do sedaj tega nisem opazil, ker pri normalnih hitrostih tega ni. Ali je možno, da so se narezani  brembo max diski zvili pri le 15Kkm? Ker sem na raznih forumih zasledil podobne težave s temi diski. 

Sam si takole (laično) predstavljam. Boljše zaviranje pomeni več trenja-segrevanja. Toplota od trenja pa se odvaja preko površine, ki pri Mazdah 6 ni preveč velika (dokaj majhni diski). Dovolj, da se pregrejejo in zvijejo 1 x, pri 1.000 km ali 20.000, nima veze.

 

Če se nisem zmotil, v vseh 4-ih diskih pri zaviranju Mazde 6 s 150 km/h na 0 km/h v nekaj sekundah nastane 0,42 kWh toplote, to je toliko, kot jo ustvari na primer 2.000 W toplotni grelec v 12,5 minutah! 😮 Če predpostavim, da sprednji diski ustvarijo 2 x toliko toplote kot zadnji in da traja zaviranje 5 sekund, potem se posamezen sprednji disk v teh 5-ih sekundah segreva z močjo 100 kW (enostanovanjske hiše pozimi segrevamo s pečmi okoli 20 kW)!

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Ja ,pred časom je nekdo pisal, da naj bi bilo sedaj boljše. Če je res pa ne vem. 

Pa še smotano je, ker neke preventive pred tem niti ne moreš naredit. Razen da zamenjaš za atmosferski motor..

Selmar mehanik je dejal, da oni lopute zato preventivno zavarijo, strošek pa dobrih 100 €. Menda so novejše lopute nekoliko modificirane, ali to prepreči lom, pa ne vem. Sicer se loputo jasno sliši (kovinski udarec) kakšno sekundo ali dve, ko se motor ugasne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2009 2.0 bencinar-veriga
Napisano
pred 5 minutami je Aless napisal:

Na starejših Mazdah z verigo ni potrebe po menjavi, je takorekoč doživljenska.  Prej bo rja pojedla Mazdo kot pa bo treba verigo menjat. 🤪😆🤣

@Aless, po dolgem času spet ena koristna informacija na tem forumu. 👍

Morda veš kako je z verigo (pri katerih km se ponavadi menja) pri G120, G165 ali G194?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Letne pnevmatike
Napisano
pred 13 minutami je NevLado napisal:

 

Sej je res kaj, CD150 ma blokado na 210kmh, G165 pa na 214kmh.. :lol:

Drgač pa kr neki ne, vidm da 2 dni nism na forumu pa sm neko zanimivo debato zamudu kjer je janez že vse editiral :D 

👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Alex napisal:

Nima to veze. Pri vseh se pojavlja to, pa če ga voziš vsak dan 5 km ali 219. 

Bolj je pomembno, da ne daješ v motor  original Dexelia olja, pa da ne menjaš olja na 20Kkm,pa da ne prekinjaš regeneracij. Inpomaga tudi, da imaš dobro muziko noter. 😉

Zanimivo, od kod ti toliko podatkov? :)

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lupljenje alu platišč Mazda
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

To se ne dela, ker se vidi od daleč, da je bilo popravljamo. Kot je že Deeyan povedal, je potrebno pokitati  poškodovane dele, nato fino zbrusit, pa eno roko špric kita na popravljeni delih in celo feltno na fino prebrusit do brusnega papirja 800. Nato sledi temeljna barva, dve roki in čez pol ure še ena roka prozornega laka. Drugi dan še eno roko prozornega laka. Čez tri-štiri dni poliranje. 

Pri plehu delajo neke prelive...??? Pri platiščih torej ta varianta odpade ...?

 

Na enem avtu imam poškodovano le eno platišče. Bojim se, da barve-strukture ne bi ujeli z ostalimi platišči in bi se videla razlika? Torej prebarvati eno celo, ali še ostala 3 platišča, torej vsa 4? Ker če je drugo, potem se mi skoraj bolj splača kupiti eno novo platišče in imam stvar rešeno???

 

In še eno vprašanje, verjetno gre za prašno, bolj obstojno barvanje?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lupljenje alu platišč Mazda
Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Deeyan napisal:

@Janez007 tole  bi se dalo brez problema 🙂

 

Pol urce ja 😂 smerglanje je najbolj zamudno, ce bi blo samo za pobarvat, bi blo mogoce v 2 dneh gotovo, ker jih je treba vseeno na fino prebrusit. 

 

Obstajajo tut prav namenske barve za alu platisca, ampak je tako ozek izbor barv, da se jih rajsi ognem. 

Tak, da lahko zbiras kakrsnokoli barvo ti srce pozeli 🙂

 

Ce so robovi ob gumi ok ni potrebna demontaza, v vsakem primeru pa je pametno potem naredit centriranje. 

Mislil sem kitanje, brušenje in barvanje (s prelivom) samo dela, ki je poškodovan?

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lupljenje alu platišč Mazda
Napisano (urejeno)
dne 24. 3. 2022 ob 19:39 je Deeyan napisal:

Material je okrog 60€ za vsa 4 platisca, delo pa pokrivam cca 35€ po felgi, odvisno kolk je treba smerglat 🙂

@Deeyan, mene bi pa zanimalo popravilo zgolj poškodovanih robov platišč, saj se platišča ne luščijo. Doma imam ene 4-5 takih primerkov. 😔

 

Bi se lotil kaj takega? Rabiš odmontirana platišča brez gum, ali lahko pripeljem avto in počakam pol urce? 😜

 

Obstajajo kakšne namenske korekturne barve?

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dober servis za Mazdo (uradni, neuradni,...)
Napisano (urejeno)
pred 45 minutami je Peter22 napisal:

Ok gre,na čiščenje,naslednji teden!

Se pravi sesalni kolektror ,loputa,MAP senzor?

A se kaj pase zravn?

 

Vožnje niso neki kratke recmo po  15-20 km na furo,razn kadar se gre v stacuno😁

Peter, pokliči čimprej Mazda servis, da ti povejo kaj koristnega, recimo najprej, ali se sploh lahko ali ne voziš s to okvaro, da ne bi nastajala kakšna dodatna škoda. 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.