Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e js tole ubavm( <_< ) pol morm sam ?e to delat, ker tolk ? vlo?it pol pa 2-3 predelat nima smisla, grem raje z mojo za ta dnar za 14 dni na havaje all inclusive.

Moja re?itev bo cenej?a, samo prva "stranka" bo par dni brez avta. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e js tole ubavm( <_< ) pol morm sam ?e to delat, ker tolk ? vlo?it pol pa 2-3 predelat nima smisla, grem raje z mojo za ta dnar za 14 dni na havaje all inclusive.

Moja re?itev bo cenej?a, samo prva "stranka" bo par dni brez avta. :ne vem:

 

Seat Exeo ? :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ko sem kupoval M6 in sem gledal eno z DPF, mi je prodajalec rekel, da se zvrta luknjica v filter in ni problemov z njim.

 

Aha in svizec zavije ?okolado. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko sem kupoval M6 in sem gledal eno z DPF, mi je prodajalec rekel, da se zvrta luknjica v filter in ni problemov z njim.

 

a tako da mal ven te?e vse? ?zmeden?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Haha... to je sam, da dobi? zvok ?portnega auspuha... :bravo:

33112_1.png

Napisano

Zadeva je slede?a: stavim, da je odstranitev relativno enostavna. Problem je v pretoku informacij, saj se ?e ne ve, kako to narediti brez da bi povzro?il te?ave v delovanju. Poleg tega so avto relativno novi in precej vredni (letnik 2006 in novej?i) zato jih ?e ni veliko crknilo. Ko se bo toza?elo dogajat, pa bo gotovo pestro in dovolj kandidatov, ki bodo pripravljeni tvegati.

 

Vendar: kako bo? brez DPF zlezel skozi tehni?nega? OK, nekaj jih ima kak?ne veze, vsi pa ne. Zato se zanka zateguje in vse ve? se jih po?uti prisiljene kupit in vzdr?evat DPF. Jebiga te?k je lajf.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ne vem, kje pa pi?e da it bodo delal meritve na tehin?nem? Recimo mazda 6 ma dpf pa ga nima. Lahko da se tam sploh s tem ne bodo obremenjevali. Ko sem mel kliota je rekel, ah kaj ?em ti izpuh mert, itak je avto ?e nov hehehe :) No bomo vidli. Decembra grem na tehni?nega...

Napisano

Zadeva je slede?a: stavim, da je odstranitev relativno enostavna. Problem je v pretoku informacij, saj se ?e ne ve, kako to narediti brez da bi povzro?il te?ave v delovanju. Poleg tega so avto relativno novi in precej vredni (letnik 2006 in novej?i) zato jih ?e ni veliko crknilo. Ko se bo toza?elo dogajat, pa bo gotovo pestro in dovolj kandidatov, ki bodo pripravljeni tvegati.

 

Vendar: kako bo? brez DPF zlezel skozi tehni?nega? OK, nekaj jih ima kak?ne veze, vsi pa ne. Zato se zanka zateguje in vse ve? se jih po?uti prisiljene kupit in vzdr?evat DPF. Jebiga te?k je lajf.

 

Pa od kje teb to?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa od kje teb to?

 

Od kje men kaj? :unsure:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Od kje men kaj? :unsure:

 

da ti bdo mereili co2 - kolk je pa star tvoj?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najbr? je mislil, da ?e pi?e (sicer ne ve a v prometni to pi?e), da ma avto DPF, da ti gredo merit izpuh?

Napisano

tkole je. V prometni pi?e EURO4, kar posledi?no pomen DPF (vsaj za M6). Za EURO 4 predvidevam, da so druga?ni kriteriji kot za npr. EURO3 al karkol je ?e M6 brez DPF. Torej?

Merjenje izpustov... na Stilotu so mi jih vedno, ko sem imel tehni?nega. Moja je pa letnik 2007, zadnja serija od starih M6.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

A Euro4 pomeni DPF?? A si ti siguren? Kaj pa ostali dizli novej?ih letnikov...vsi nimajo DPF. Pa ne verjamem, da so potem 'samo' EURO4?

Napisano

A Euro4 pomeni DPF?? A si ti siguren? Kaj pa ostali dizli novej?ih letnikov...vsi nimajo DPF. Pa ne verjamem, da so potem 'samo' EURO4?

 

novejsi so euro5...mal je zmeda tole. Drugac pa ce gres na ta pravi tehnicni nikoli ne merijo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V loko prpel, pa bo? vidu. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

novejsi so euro5...mal je zmeda tole. Drugac pa ce gres na ta pravi tehnicni nikoli ne merijo :)

 

O tem govorim. Vsi nimajo te mo?nosti.

 

A Euro4 pomeni DPF?? A si ti siguren? Kaj pa ostali dizli novej?ih letnikov...vsi nimajo DPF. Pa ne verjamem, da so potem 'samo' EURO4?

 

 

govorim izklju?no za M6. oni so pa? euro4 dosegli z uporabo DPF. Ima? pa tehnologije in proizvajalce, ki dose?ejo EURO5 brez DPF. Pa? odvisno na kak na?in. Ampak razlika v M6 letnik 2005 in 2006 je v DPF, ki posledi?no o?isti izpuste na nivo euro4.

 

Tko. B-)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

No vidi?, to pa mene zanima. A nekdo na tehni?nem je podkovan da to?no mazda 6 letnik ta in ta uporablja dpf al ne :)

Napisano

A na tehni?nem merijo koli?ino sajastih delcev? ?e merijo karkoli drugega ne bo nikoli ugotovil ali ima? DPF al si ga ven odrezal. CO2 je enak, ostali plini tudi.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.