Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri?gali sta se mi opozorilni lu?ki esp+checkengine.Gre za mazdo 6 2004 100kW. avto dela in vle?e normalno.

 

hvala, za kakr?nokoli informacijo.

 

:blink::angry2::blush:

Napisano

Pri?gali sta se mi opozorilni lu?ki esp+checkengine.Gre za mazdo 6 2004 100kW. avto dela in vle?e normalno.

 

hvala, za kakr?nokoli informacijo.

 

:blink::angry2::blush:

 

je bil kaj odklopljen akomulator?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri "na?ih" dobrih starih 6-kah (do letnika 2005) je najpogostej?a napaka, ko se ti pri?gejo ti dve lu?ki EGR ventil. Verjetno serijska napaka.Imajo pa nekatere 136 konjske navaden EGR ventil, druge (tudi moja) pa imajo montiran gor nek senzor (elektronika). Ni pa nobenega zagotovila, da ti bodo z menjavo le-tega nehali goreti.Preberi si teh par tem.

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8754

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=7983

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=3682&hl=

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=7498

 

 

Napisano

Vsi napotki so pravi, najprej probaj volan 2x do konca levo desno po tem ko v?ge? avto, ugasni....pri?gi, ?e so ?e lu?ke se osredoto?i na drugi topic, ki ga omenjajo fantje :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

??istil egr ventil in zamenjal cevko katera pride gor. cevka je bila natrgana verjetno je bil to vzrok za napako.zdej grem pa mal priganjat konji?ke in porabo vi?at.Napako sem resetiral tako da sem dal dol klemo,ni ve? nadle?nih lu?k.

 

Hvala vsem za informacije. :cheers::ouje:

  • 4 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nikakor, samo teh ne. Tam je pa toliko resnih težav, da samo obvoz. Reduktor&prenos, visoka degradacija baterij, crkovanje kljuk, osvetlitve, luščenje barve ... Da ne rečem, da je notri totalno neugleden in plastičen, če ni ravno top oprema, ki ima boljše sedeže. Isto velja za VAG derivate, torej Cupro, Škodo ...   Od dobrih rabljenih EV je izbira relativno majhna, sploh če iščeš avto za po avtocesti (i3, ZOE in podobni se sicer peljejo po avtocesti, niso pa tam "doma"). Tako da če ravno ne pride kaka rabljena Tesla 3 v proračun (ali okus), potem raje poglej h generacijo novejšim Kitajcem. Ta hip rabljenim MG4 težko pride karkoli blizu po kriteriju price/performance. Ampak sam bi v tem primu vzel tiste s 64 kWh baterijo, raje Luxury (ki ima praktično vso opremo) kot Comfort, če proračun dopušča. Seveda iz tujine, dobiš še 3 tisočake subvencije ta hip. Pa 7 let garancije oziroma 150.000 km imajo, kar ne gre zanemariti.
    • Če je tip olja Mazda ATF FZ potem ja.
    • odprodaš v Avstrijo ali uporabite doma oz. se s tem ukvarjate? Če ni skrivnost, če se to odproda, koliko je recimo to odkupna cena za ti dve smreki (koliko kubikov lesa je to?)....
    • Ja, kakor kdo. Tudi jaz menjujem nekje od novega do 7-8let. Ne prepogosto in uživam v novem avtu dokler lahko, potem se pa tako počasi začnejo težavice itd...  Pazim pa na avto kot, da bo moj za večno, nikoli ne veš kaj se v življenju zgodi... 
    • Kje so pa tiste malo manjše.... 🤔😳😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.