Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kolegice in kolegi!

 

 

Med brskanjem po netu sem "na?al" merilec temperature izpu?nih plinov. Kaj menite, bi tole pomagalo spremljati cikel regeneracije DPF-ja?

 

http://www.aliexpress.com/item/hot-sell-7-.../673634883.html

 

Glede na algoritem, ki ga ima Mazda za ?i??enje saj (v izpu?nem taktu vbrizga dodatno gorivo da narastejo temperature v izpu?ni cevi in za?ge trde delce) bi po poje moralo pomagati spremljati stanje cikla!

 

Lep pozdrav, Active

Napisano

pomojem bi pomagalo, glede na to da ko se dela regeneracija temperatura naraste na cca 800 stopinj.. je za probat.. ce se najde junak ki ga montira lahko sm js testni zajcek..:)

www.trziskisladoled.si

Napisano

pomojem bi pomagalo, glede na to da ko se dela regeneracija temperatura naraste na cca 800 stopinj.. je za probat.. ce se najde junak ki ga montira lahko sm js testni zajcek..:)

 

ampak va?no kje meriti.....po moje takoj za filtrom, ali celo na samem filtru

 

http://www.ebay.de/sch/i.html?_sacat=0&amp...p;LH_AvailTo=77

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...atchlink:top:de

 

temu sem pisal za po?tnino + kak je v bistvu senzor, samo 'na dotik' na auspuhu kovina na kovino ali kak drill in...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kaj je to dpf in regeneracija?

 

:hohoho:

 

Ponavadi so tile EGT ?tevci za spremljanje temperature plinov pri navitih bencinarjev ker so nek pokazatelj izgorevanja. Za kaj tak?nega pa nimam pojma, ?e bi imelo kak smisel. Verjetno ko bo? na?tudiral pri kaki temperaturi se kaj dogaja zna priti prav.

Napisano

kaj je to dpf in regeneracija?

 

Diesel portable fahrad

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

MPS ma tipalo za temperaturo izpu?nih plinov serijsko. :hudicek:

 

DPF jarji imate pa clo 3 serijsko, samo pogledat jih je treba znat. :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

DPF jarji imate pa clo 3 serijsko, samo pogledat jih je treba znat. :jezicek:

 

Ne nas pu??at v neznanju - kako jih pogledamo?

33112_1.png

Napisano

Ne nas pu??at v neznanju - kako jih pogledamo?

 

s supa dupa mega uber alles instrumentom, ki ga imajo samo obi?ni ?alabajzarji de luxe

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

s supa dupa mega uber alles instrumentom, ki ga imajo samo obi?ni ?alabajzarji de luxe

 

A mor? vse povedat. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vpra?ljiva je strokovnost monta?e in to?nega prikazovanja podatkov.

Meni se zdi druga?e to prakti?na zadeva

 

Povej bolj natan?no kaj misli? s tema dvema stavkoma.
Napisano

vzamem nazaj kar sem rekel haha :)

vceri se mi je, lih ko sem zapustil LJ, prizgala (utripajajoca) DPF lucka...kar pomeni, da je cas za servis

no potem po 900km voznje se je ugasnila, vseeno pa bo cas za servis ko pridem nazaj..prevozenih pa bo ca. 63.000km (kar je 22.000km od zadnjega servisa 14.05.2012)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

vzamem nazaj kar sem rekel haha :)

vceri se mi je, lih ko sem zapustil LJ, prizgala (utripajajoca) DPF lucka...kar pomeni, da je cas za servis

no potem po 900km voznje se je ugasnila, vseeno pa bo cas za servis ko pridem nazaj..prevozenih pa bo ca. 63.000km (kar je 22.000km od zadnjega servisa 14.05.2012)

 

Glede na tvoj na?in uporabe avtomobila, je malo ?udno(ali pa rudi ne), da ti se je na?gala lu?ka. Obstaja mo?nost, da se ti bo v bodo?e pogosteje na?igala. DPF pa tudi FAP motijo negorljive vsebine v gorivu, ki se ob regeneraciji ne morejo o?istiti. V nekvalitetnem gorivu jih je seveda ve?. Za to se postopoma v DPF nabira vse ve? teh vsedlin, ki jih je potrebno mehano?no o?isti. Na internetu se omenja izpiranje v neki teko?ini, ki pa naj bi stalo 400?. Moje izku?nje s FAP so, da se da pri za?etnih te?avah filter enostavno sprati. Sedaj pa ko se mi je ?tevec obrnil preko 230.000 km bo pa treba ?e kako ?istilno sredstvo uporabiti. Posku?al bom z acetonom in mogo?e ?e z kako razbla?eno kislino. O?itno samo izpiranje ni dovolj, ker gre za prcej dolge kanale majhnega premera pa vapo ne more o?istiti vseh kanalov.

Glede merjena temperatur FAP pa bi le ta dala zgolj podatek kdaj poteka regeneracija, kar se da opazovati tudi po merjenju porabe goriva. ?e bi imeli ?e temperaturo FAP bi to bil zgolj ?e en podatek o poteku regeneracije, ki bi samo delno vplival na te?ave z DPF, saj bi nam sugeriral, da ne ugasnemo motorja med regeneracijo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Glede na tvoj na?in uporabe avtomobila, je malo ?udno(ali pa rudi ne), da ti se je na?gala lu?ka. Obstaja mo?nost, da se ti bo v bodo?e pogosteje na?igala. DPF pa tudi FAP motijo negorljive vsebine v gorivu, ki se ob regeneraciji ne morejo o?istiti. V nekvalitetnem gorivu jih je seveda ve?. Za to se postopoma v DPF nabira vse ve? teh vsedlin, ki jih je potrebno mehano?no o?isti. Na internetu se omenja izpiranje v neki teko?ini, ki pa naj bi stalo 400?. Moje izku?nje s FAP so, da se da pri za?etnih te?avah filter enostavno sprati. Sedaj pa ko se mi je ?tevec obrnil preko 230.000 km bo pa treba ?e kako ?istilno sredstvo uporabiti. Posku?al bom z acetonom in mogo?e ?e z kako razbla?eno kislino. O?itno samo izpiranje ni dovolj, ker gre za prcej dolge kanale majhnega premera pa vapo ne more o?istiti vseh kanalov.

Glede merjena temperatur FAP pa bi le ta dala zgolj podatek kdaj poteka regeneracija, kar se da opazovati tudi po merjenju porabe goriva. ?e bi imeli ?e temperaturo FAP bi to bil zgolj ?e en podatek o poteku regeneracije, ki bi samo delno vplival na te?ave z DPF, saj bi nam sugeriral, da ne ugasnemo motorja med regeneracijo.

 

?e enkrat preberi, njegova lu?ka nima nobene veze z DPFjem.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

no danes na poti v skopje spet utripa...

sirius: ce ti utripa pomeni, da je cas za servis (redni 20.000km)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

no danes na poti v skopje spet utripa...

sirius: ce ti utripa pomeni, da je cas za servis (redni 20.000km)

 

ni receno..lahko da se ti je filter tok zabasal da ne more sam naredit regeneracije in mores na servis peljat..

 

 

seveda utripa tudi ce je cas za servis..

www.trziskisladoled.si

Napisano

ni receno..lahko da se ti je filter tok zabasal da ne more sam naredit regeneracije in mores na servis peljat..

seveda utripa tudi ce je cas za servis..

 

zase sem govoril :)

povprecna hitrost teh zadnjih 20000km je po BC 73km/h, poraba pa pise 6.0

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ni receno..lahko da se ti je filter tok zabasal da ne more sam naredit regeneracije in mores na servis peljat..

seveda utripa tudi ce je cas za servis..

 

utripa = servis

gori = DPF panika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zase sem govoril :)

povprecna hitrost teh zadnjih 20000km je po BC 73km/h, poraba pa pise 6.0

 

aha ta je druga...

 

da ne bo kdo mislu, da je zmerej tako in bo vozu naprej.. :)

www.trziskisladoled.si

Napisano

Povej bolj natan?no kaj misli? s tema dvema stavkoma.

 

To je tako,kot so pred leti dajali noter ampermetre, voltmetre in ostale ?tevce.

Ne pa?ejo k vsakemu avtu.

Te podatki so bolj pomembni za ?portno vo?njo ; pri ostalih ne pridejo v po?tev

 

Ta merilnik je odli?na zadeva, kar mi je nekdo mi je lepo povedal :

Temperaturo izpu?nih plinov ho?em vedet, ker nikol nisem ziher da avto dobiva dost bencina.

Kljub nastavitvam ECU-ja bi rad prej vedel da nekaj ni uredu z zmesjo zraka in bencina, kot pa da mi stopi bat(e)...Je ceneje tako, kot pa da neve? napake in na koncu da? za servis ?

 

Na?el sem ?e zanimive povezave o tem :

-vgradnja dispaya

http://www.scirocco.org/tech/misc/afgauge/af.html

 

-univerzal APEX

http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... 0a8f8dc844

 

Mopar

http://hhscott.com/93tmv/index.htm

 

Avstrija:

http://www.der-tuner.com/

>Motortuning>Manometer>...

 

Nem?ija:

http://www.ak-motorsport.de/ak_onlineshop/index.html

>Subaru>Anzeige>...

 

Primer

Objavljena slika

Napisano

Po temperaturi izpusnih bos pa ti res vedel kaka je mesanica ja....svaka cast

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po temperaturi izpusnih bos pa ti res vedel kaka je mesanica ja....svaka cast

 

Ne se smejat, tule ima prav. Seveda je prava stvar wideband lambda (zdaj bo uletel YaVarye in omenil, da on to ima serijsko :D ), ampak vsaj delno je tudi temperatura izpu?nih plinov pokazatelj.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.