Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Majes mi je razlagal, da imajo neko teko?ino in ?e se zadeva tolk zama?i, da se je ne da spucat, naj bi se DPF odmontiralo dol in potopilo v to teko?ino za nekaj ?asa. NAj bi bil uspeh zagotovljen. Gre seveda za zame?ene filtre ne pa za tiste, ki seji struktura podere.

 

Sirius je pa razlika med FAP in DPF pri Mazdi. FAP ima neko teko?ino za ?i??enje DPF pa saje med regeneracijo kuri pod visoko temperaturo tako, da vbrizgava gorivo v izpu?ni del ?tiritaktnega delovanja motorja.

 

Fap ima teko?ino, ki se vbrizgava direktno v tank (nafto) glede na koli?ino to?enega goriva (po doma?e dela me?anico)

 

in bral sem ?e na ford forumu da jih kar nekaj daje to teko?ino vsaki? v poln rezervoar da spucajo DPF v iber... :glare:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Fap ima teko?ino, ki se vbrizgava direktno v tank (nafto) glede na koli?ino to?enega goriva (po doma?e dela me?anico)

 

in bral sem ?e na ford forumu da jih kar nekaj daje to teko?ino vsaki? v poln rezervoar da spucajo DPF v iber... :glare:

 

Ste dokaj blizu, vendar ne popolnoma.FAP ima res poseben aditiv v posebnem 5 litrskem rezervoarju, ki se dozira samo dizlu, ki se preko posebne pumpe vbrizgava diektno v FAP. Ta aditiv dviga temperaturo izgorevanja dizla v FAP, da bi tako ?imve? saj zgorelo. Tudi FAP ima svoj proces regeneracije, ki traja dokler se ne dose?e ustrazna preto?nost filtra. Mazdin DPF pa se regeberira z bogatej?o me?anisco gorivo-zrak, tako da se del prihrani za zgorevanje saj. Od tod tudi pove?evanje nivoja olja, ker se del vi?ka goriva prebije preko obro?kov v karter.

Do tu torej razlika. Pri nezgorelih delcih pa ne more biti razlike. Ti ma?ijo satje filtra in ob?asno ga je potrebno odstraniti in ne vidim neke razlike v postopku ?i??enja filtra. Zato sem tudi prilepil fotografije mojega ?i??enja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

danes se mi je na avtocesti pri?gala lu?ka "DPF", ni utripala, je gorela. Kar vem to pomeni to:

If the soot accumulation rate in the DPF is 80 % or more, the DPF indicator light

illuminates. In this case an automatic regeneration of the DPF must be performed by

driving the vehicle at an engine speed of 2000 min-1 or more and a vehicle speed of

40 km/h or more for approx. 10…15 min. As soon as the automatic regeneration process

starts, the DPF indicator light turns off.

?udno se mi zdi ker je motor delal na 2300 obratih, imel je pogoje za regeneracijo. Po nekaj kilometrih se je spet ugasnila. Olja ni preve?. To je se zgodilo ?e drugi?, v prvo prav tako na AC. Vmes sem imel pa ve?inoma mestno vo?njo, skratka slab?i pogoji, a nikoli lu?ke. Kak mesec nazaj sem mu tudi ro?no naredil regeneracijo.

Sumim da bo filter po?asi ?el po gobe. Priklopil sem ga na obd, nobene napake. Verjetno ne bere teh napak. Kot je zapisano v servisnem manualu, se shrani vsaka taka napaka. Kdo bi mi lahko prebral napako? Kaj mislite da je napaka?

Mazda 6

89kW

185kkm.

Napisano

danes se mi je na avtocesti pri?gala lu?ka "DPF", ni utripala, je gorela. Kar vem to pomeni to:

If the soot accumulation rate in the DPF is 80 % or more, the DPF indicator light

illuminates. In this case an automatic regeneration of the DPF must be performed by

driving the vehicle at an engine speed of 2000 min-1 or more and a vehicle speed of

40 km/h or more for approx. 10…15 min. As soon as the automatic regeneration process

starts, the DPF indicator light turns off.

?udno se mi zdi ker je motor delal na 2300 obratih, imel je pogoje za regeneracijo. Po nekaj kilometrih se je spet ugasnila. Olja ni preve?. To je se zgodilo ?e drugi?, v prvo prav tako na AC. Vmes sem imel pa ve?inoma mestno vo?njo, skratka slab?i pogoji, a nikoli lu?ke. Kak mesec nazaj sem mu tudi ro?no naredil regeneracijo.

Sumim da bo filter po?asi ?el po gobe. Priklopil sem ga na obd, nobene napake. Verjetno ne bere teh napak. Kot je zapisano v servisnem manualu, se shrani vsaka taka napaka. Kdo bi mi lahko prebral napako? Kaj mislite da je napaka?

Mazda 6

89kW

185kkm.

 

Lahko cisto navaden stik ob takem vremenu in soli na kaki sondi...a je sel v standby?

 

Sicer se ne spomnim ampak za servisni interval 20.000km utripa in ne sveti...( ima tudi to funkcijo)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lahko cisto navaden stik ob takem vremenu in soli na kaki sondi...a je sel v standby?

 

Sicer se ne spomnim ampak za servisni interval 20.000km utripa in ne sveti...( ima tudi to funkcijo)

 

Avto je normalno delal. No, zato sem omenil da lu?ka sveti in ne utripa. Zaskrbljujo?a je tudi razdalja med regeneracijami, ta je okrog 120km. Res da je vo?nja ve?inoma mestna, ampak vseeno prepogosta. Na AC nisem spremljal kdaj je v regeneraciji.

Napisano

Avto je normalno delal. No, zato sem omenil da lu?ka sveti in ne utripa. Zaskrbljujo?a je tudi razdalja med regeneracijami, ta je okrog 120km. Res da je vo?nja ve?inoma mestna, ampak vseeno prepogosta. Na AC nisem spremljal kdaj je v regeneraciji.

 

Zakaj prepogosta? Sej jo vozi? po mestu. Jaz sem ve?ino na AC in relaciji pa sem nekje na 160-200km za regeneracijo. Ja ko je bil pa avto nov se je pa regeneracija izvajala nekej med 220-250km. Tako, da po mojem je pri tebi podobno in ko bo? ?el na eno relacijo bo? verjetno nekje na teh kilometrih kot sem trenutno sam.

33112_1.png

Napisano

Stro?ek 3,5 K? je mal tuma? za tolk dobi? nov motor in filter DPF.

 

Ali pa ?e malo polek in ?e kako 6ko bencinko lahko kupi? :zvizga: .
Napisano

Zakaj prepogosta? Sej jo vozi? po mestu. Jaz sem ve?ino na AC in relaciji pa sem nekje na 160-200km za regeneracijo. Ja ko je bil pa avto nov se je pa regeneracija izvajala nekej med 220-250km. Tako, da po mojem je pri tebi podobno in ko bo? ?el na eno relacijo bo? verjetno nekje na teh kilometrih kot sem trenutno sam.

 

Pri moji cx sem opazil, da je zdaj regeneracija pri 180 km in traja 18 km. Imam pa v? al manj AC od 130-170km/h.

Napisano

Pri moji cx sem opazil, da je zdaj regeneracija pri 180 km in traja 18 km. Imam pa v? al manj AC od 130-170km/h.

 

Pa kako? Jaz pod 400 ne pridem???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ti ma? ?e ve?ji filter pomoje.

 

od CX5 ki je pri?el nakdnadno z isto ma?ino?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sorry sem mislil, da na Bossa replicira?. Ja za novo je pa res mal malo 180km, razen ?e je re?im vo?nje tak?!?

 

Ne vem, je pa res, da so mi zamenjali senzor izpu?nih plinov (vpoklic preventivna menjava) in nadgradili program. Lahko je to krivo?!

Ta tank imam trenutno porabo po BC-ju 7,7 l/100km ampak na AC leti :punk: ...

Prej?nji pa je bil izra?unan 6.97 normalne vo?nje.

Nivo olja pa je malenkost nad normalnim.

 

Bo?!

 

Sorry, ker sem se priklju?il v to temo od M6

 

lp

Napisano

Lahko da se ti bo s?asoma interval podalj?al. Pri meni je ?e bilo tako. Ko so mi pred leti menjali eno sondo je bil filter dost zapacan, in mi je delal regeneracijo na 80-100 km. No z leti se je to prestavilo na 200-220. ?e ga pritiskam (pBOX pa? :) ) pa je interval nekje na 170km.

Napisano

Zakaj prepogosta? Sej jo vozi? po mestu. Jaz sem ve?ino na AC in relaciji pa sem nekje na 160-200km za regeneracijo. Ja ko je bil pa avto nov se je pa regeneracija izvajala nekej med 220-250km. Tako, da po mojem je pri tebi podobno in ko bo? ?el na eno relacijo bo? verjetno nekje na teh kilometrih kot sem trenutno sam.

 

to ima? prav, je mestna vo?nja, na ac pa nisem spremljal. ?udno pa je da se mi je na na AC pri?gala, pri 130km/h oz. cca 2300 obrati :ne vem:

Sem opazil ?e eno razliko, in sicer da mi je regeneracija trajala 12-13km, do kakega meseca nazaj. Od takrat naprej pa se mi ponovi ?e 1x, to pomeni da mi dela 12km, potem pade poraba na normalno vrednost(in obrati), ?ez kaka 2 kilometra pa se spet za?ne in traja 12 km. Nekaj ne bo vredu tukaj.

Obi?en obd reader ne bere teh napak okrog filtra ne? Ko mi je ?la lampda sonda mi jo je prebral.

Napisano

Ne vem zakaj imam ob?utek, da bom fural tega mojega brez teh "dodatkov", ki vam greni ?ivljenje, dokler se ne razpade.

 

 

Napisano

Na predlanskem Frankfurtskem sejmu

AUTOMECANICA 2010 je bila predstavljena

inovacija podjetja za ci?cenje DPF filtrov s

tekocim cistilom na vozilu, s katerim lahko

odstranimo topljive saje in druge necistoce.

Postopek so patentirali in ga dejansko

uporabljajo v praksi ?e pri nekaj avtomobilskih

znamkah kot prvo pomoc pri zama?enem DPF

filtru pred prisilno regeneracijo. Nadalje se da

DPF filter regenerirati tudi izven vozila, a le ce

je filter zama?en izkljucno s sajami in ne tudi z

drugimi necistocami (trdimi delci). Pri tem

lahko DPF filter postavimo v ?arilno pec z

ustrezno ventilacijo in saje skurimo in

ocistimo.

 

?i??enje filtra z omenjenim sredstvom uspe?no izvajamo pri Transmatic diesel servisu, kjer smo tudi zastopnik za program avtokemije znamk Bluechem in Pro-tec.

 

Cena ?i??enja z demonta?o in ponovno monta?o filtra je od 100 do 140 eurov.

 

Tisti bolj spretni pa lahko kupite tudi ?istilo in delo opravite sami po navodilih. Cena za 1l ?istila je 20 eur. Po navodilih naj bi 1l zado??al za 1 filter, v praksi pa je vsaj pri filtrih, ki se jih ne da odpreti, to premalo in se raje uporabi ve?jo koli?ino.

 

Brez reklamacij smo opravili ?e lepo ?tevilo ?i??enj.

 

Odstranitev filtra prina?a strah, da bodo, kot obljubljajo, v bli?nji prihodnosti na tehni?nih pregledih ob merjenju plinov merili tudi vsebnost delcev.

 

Odlo?itev je va?a.

Napisano

Koliko ?asa pa traja ?i??enj?

 

Se opravi?ujem za zamudo pri odgovoru.

 

?i??enje na vozilu se izvaja kadar se senzor tlaka odvija?i brez te?av in traja kak?no uro.

 

Za temeljito ?i??enje z demonta?o filtra pa je filter potrebno pustiti v ?istilu najmanj 10 ur, preostali ?as pa je odvisen od tega kako je name??en filter in s tem ?asa, ki ga mehanik porabi na vozilu.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.