Skoči na vsebino

CX-5 sne?ne verige

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kaj pa ce zadaj nimas sedezev? :jupiii: V Prtljazniku? :aaaaa:

 

To mi je na meji rekel hrva?ki policist, ko sva bila z malim v vajperju, pa sem mu rekel ga bom drugi? dal nazaj sedet, pa se je smejal....

 

in pa slovenska cvetka

 

(14) Med vo?njo v dvoslednem motornem vozilu z vgrajenim zadr?evalnim sistemom mora biti otrok, mlaj?i od 12 let ali manj?i od 150 cm, zavarovan z zadr?evalnim sistemom, ki je primeren otrokovi telesni rasti in telesni masi. V osebnem avtomobilu, v katerem zaradi konstrukcijskih lastnosti avtomobila otroka ni mogo?e zavarovati na tak na?in, sme sedeti tak otrok le na zadnjem sede?u.

 

Torej je lahko spredaj? Moj ima pas spredaj, P407SW je imel celo isofix na sovoznikovem...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 leti kasneje...
Napisano

A kdo ve ?e obstajajo kak?na priporo?ila koliko mora biti minimalno prostora med notranjim blatnikom in gumo, da je ?e varno nataknit verige.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Odvisno od verige, vendar obi?ajno vsaj 25 mm (verige imajo obi?ajno premer od 7 do 12 mm, v izjemnih primerih 16 mm). Pri sprednjih pnevmatikah se meri, ko je volan obrnjen do konca. Zato je najve?krat bolj problem, ali sploh dobi? roko med blatnik in pnevmatiko, da verige sploh montira?...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Pri scoutu je na notranji strani prostora pri do konca zasukanem volanu cca 1,5 cm tako da z 225 ?irokimi gumami  - no go. Homologirane so tudi 17" gume 205 ?irine vendar je potem to tako eksoti?na dimenzija da so predrage pa tudi izbire ni nobene. Moram pogruntat pravo kombinacijo zimskih gum, verig, pa da slednje pa?ejo ?e na letne gume :blink: .

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Velikokrat sem ?e rekel, zdaj ?e napi?em: in?enirjem, konstruktorjem in arhitektom bi dal za kazen, da morajo tri leta uporabljati to, kar so narisali in skonstruirali. Naslednji proizvod bi bil zagotovo druga?en...

 

No, tudi ?e je manj prostora, se da. Vzame? 7 milimeterske verige, pa vozi? malo po?asneje, pa bo. Te?ava je namre?, ker verige ne more? tako napet, da ne bodo vsaj malo opletale. In ?e ve?, da je malo prostora, pri popolnoma zavitem volanu vozi? res po?asi. Te?ava je samo, ?e kje obstane? in se re?uje? iz kak?nega kupa snega, pa ti gumo zavrti v prazno. Dobi velike obrate, centrifugalna sila napne verigo in... ... A moram biti bolj natan?en?

 

Nerodno je le to, ker so motorji vedno mo?nej?i, verige pa istih premerov kot pred 40timi leti, ko so bili mo?nej?i avtomobili s 65 KM, povpre?ni pa so jih imeli kve?jemu 50... In ?e ti sre?a ni mila, lahko verigo tudi pretrga? in.. ... A moram tudi tu biti bolj natan?en? Zato se jaz vedno odlo?am za ?im ve?ji premer verige. Ne samo, da bolje prime, tudi strga se ne tako hitro.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ampak tele verige so pa bolj veri?ice, glede na ceno bi morale biti zlate. Nisem si predstavljal kako tanke so 9/7mm verige. ?e bo tole dr?alo kaj ve? kot ?tantgas...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.