Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Dobro izgleda. Kar tako naprej. Koliko kilometrov ima ta motor?

Sproti se lahko lotis se poliranja kanalov na motorni glavi.

 

okrog 210kkm :)

  • 2 meseca kasneje...
  • Odgovori 87
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

@?meeyan, zdej jo pa najprej lepo ulaufej, da ne bo kakega pretiravanja (sicer pa sam ve? o tem mnogo ve? kot jaz). :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ve?ina (tudi Enigma motorsport) kar jih poznam takole ulaufavajo, samo v razmislek: klik

Ne pozabiti, da dirkalnikov ni ?asa ulaufavati na "1000 km po?asi" sistem. ?e malo pomisli? v vsakem primeru se ma?ina ne ulaufa, dokler ne vidi maksimalnih obremenitev.

Napisano

Si ?e prijavljen 12. na drag race, 17. na TA, 18. avtoslalom pa 19. na Grobnik? :P

 

bo treba najprej par kkm do najve? 3krpm furat :) pomoje da letos nebo nobenega turiranja in bo lepo kar Lojzevska vo?nja :)

Napisano

Ve?ina (tudi Enigma motorsport) kar jih poznam takole ulaufavajo, samo v razmislek: klik

Ne pozabiti, da dirkalnikov ni ?asa ulaufavati na "1000 km po?asi" sistem. ?e malo pomisli? v vsakem primeru se ma?ina ne ulaufa, dokler ne vidi maksimalnih obremenitev.

 

Najprej lepo segret motor pol pa ga na?gat k opico, da se obro?ki idealno zatesnijo. Baje je najslab?e z malo obrati - sam pa nekje sli?al da tudi v fabrki, kjer sestavljajo nove avtomobile to?no to naredijo s ?ist fri?nimi ma?inami. :ne vem:

 

Sam je pa pol nelogi?no, da v users manualu pi?ejo nekatere omejitve pri ulaufavanju motorja - zakaj? Razen ?e je vse to nekak?na miselna finta.

33112_1.png

Napisano

Najprej lepo segret motor pol pa ga na?gat k opico, da se obro?ki idealno zatesnijo. Baje je najslab?e z malo obrati - sam pa nekje sli?al da tudi v fabrki, kjer sestavljajo nove avtomobile to?no to naredijo s ?ist fri?nimi ma?inami. :ne vem:

 

Sam je pa pol nelogi?no, da v users manualu pi?ejo nekatere omejitve pri ulaufavanju motorja - zakaj? Razen ?e je vse to nekak?na miselna finta.

 

vsaj 2kkm bom lepo na easy, da se olje zamenja, pol pa bomo po?asi ulavfal na vi?je vrtljaje :)

Napisano

Najprej lepo segret motor pol pa ga na?gat k opico, da se obro?ki idealno zatesnijo. Baje je najslab?e z malo obrati - sam pa nekje sli?al da tudi v fabrki, kjer sestavljajo nove avtomobile to?no to naredijo s ?ist fri?nimi ma?inami. :ne vem:

 

Sam je pa pol nelogi?no, da v users manualu pi?ejo nekatere omejitve pri ulaufavanju motorja - zakaj? Razen ?e je vse to nekak?na miselna finta.

 

To si verjetno gledal kako sestavljajo kake high performance stroje? Ferrarije itd? Ko jih sestavijo in grejo takoj po svojih testnih cestah na polno. Pomoje je nekaj miselne finte tudi pri vsem tem, poleg tega novi avti lahko dolgo ?asa stojijo, pa ?e tako je ve?ina uporabnikov avtomobilov bolj neukih in bi ?e hladne terali, ?e ne bi slu?ajno kje pisalo da jih ne smejo...

 

Deeyan tudi 1000 km bo ?isto dovolj, da zamenja? olje in da? nato kvalitetnej?e notri (?e si zdaj uporabil cheapish olje kot se to stori ponavadi). Ker nekaj pa je, ?e je nekvalitetno sestavljeno ti bo odprlo zdaj ko bo? ogretega sti??al ali pa ?ez 2000 km. Druga stvar je, da ko je ma?ina ogreta na delovno temperaturo, je vseeno, ali se ulaufa na polno zdaj ali ?ez 2000 km. Ker popolno bo ma?ina itak ulaufana ?ele ko bo dosegla maksimalne obremenitve, v ?tandgasu pa? ne dosega dovolj obremenitev, da bi se vse usedlo tako kot se rabi, da bo delalo do fula.

 

Ampak kakor ho?e?, samo moje mnejnje, oziroma mnjenje drugih, ki se ukvarjajo s tem posredujem. :)

  • 2 meseca kasneje...
  • 4 tedne kasneje...
Napisano

ok, o?itno mam tut vacuum narobe spelan.... shem na netu je polno ampak same tak z dvem "vacuum chambers" z enim ne najdem nikjer. Ena cevka bi naj ?la na air intake, ampak nemorem ker mam CAI -_-

 

Objavljena slika

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.