Skoči na vsebino

Oldtimer


Quercus

Priporočeno sporočilo

Symon, res je 323 z dvi?nimi lu?mi, kot si napisal je bil posebnost v 80ih na na?ih cestah.

Ve?inoma so jih uva?ali iz sosednje Avstrije.

Kasneje se je modelna paleta raz?irila(121,626,...).

Vem kaj pomeni oldtimer in ostalo povezano z njim.

Samo omenjena znamka pri nas vidim ni priljubljena v teh vodah.

Razume??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo omenjena znamka pri nas vidim ni priljubljena v teh vodah.

Razume??

 

Razumem. Pa ti razume?, da je toliko dra?je rihtati 30 let staro Mazdo kot fi?ota? Ljudje so recimo na fi?ote in podobne usekani ker so poceni (no recimo, dobri so kar dragi), ker se dobijo deli in ker so bili njihovi prvi avti. Da bo? enemu pokazal neko staro Mazdo ga pa? niti ne bo ganila ker nima pojma kaj gleda, ?e je bila svoje ?ase kaj posebnega itd... Simpl.

 

323f BG je bila na delan od leta 89 do 94 tako da ne bi rekel ravno osemdeseta. Se pa ?e zdaj spomnim dveh v na?ih koncih, ki sta jih mela, en od tega je zadel na lotu zato je bil ta avto v mojih otro?kih o?eh ?e toliko bolj hud. No zdaj po dvajsetih letih me ne gane ve? in bi raje kakega drugega oldtimerja. :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...
  • 1 leto kasneje...
  • 9 let kasneje...
dne 15. 12. 2012 ob 20:12 je Quercus napisal:

Kako to, da Mazda pri nas ni priljubljena med tovrstnimi ljubitelji ?

 

Kakor vem ni nobene s certifikatom starodobnika med njimi.

 

Mislite, da bi lahko dobil certifikat za 323, letnik 1988?

Dolgo je že od začetka teme, ne vem če je vmes kakšna Mazda vpisana med starodobnike, no ena je le...

Končno sem se je dokopal...

Mazda 626coupe sdx 2.0 L1981

Certificiran oldtimer 

Veliko dela me čaka 😁

IMG_20240104_130643.jpg

IMG_20240104_132456.jpg

IMG_20240104_132558.jpg

Popravljeno od storm
  • Všeč 5
  • Ljubim 7
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 45 minutami je FuManchu napisal:

Je švicarski sir spodaj?

Pleh je v zelo dobrem stanju, zgolj nekaj kozmetike bo potrebno. Letvice PVC, sedeži, armaturka, zadnja polica, bodo pa potrebovala krepko popravilo...po dokumentaciji sem videl, da je bila izvajana keramična zaščita in menda garažiran.

Vem edino, da na slane ceste ne bo šel hehe 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri Železniku sem jaz na NBjki sedeže preoblekel in tudi volan in so bili njami 😀 Pa tudi zmišljeval sem se preko telefona, kakšne črte naj mi doda, pa je takoj vedel kaj mislim. Eni sicer pravijo, da je ratal kar drag, meni se sicer ni zdelo.    
    • Jaz mislim da zato, ker Zoki se je odloču zajebavat @DonFelipe 
    • Ja, je bila debata. Jaz sem gledal tega iz Vrhnike - https://www.avtotapetnik.si/kontakt.html     Mogoče bom res tja peljal, pa rekel naj mi original skini dol in da tega gor. Ubistvu je v enem kosu, daš naokoli čez obstoječ volan - prilimaš z dvoslojnim trakom ob strani in potem zašiješ.    
    • Najboljse za mazdo 6 so zimermman diski in ploscice, naluknjani so pa še boljsi ker se ne pregrevajo toliko in jih ne zvija, bos pa mogel vsake toliko spucati te luknje ker se rade zabijejo
    • Sej @Slivka je imal v širši familiji že prej problem s Fordom. Če se ne motim je bil sestrin, tako da sem se kar mal začudil, da je poskusil še 1x. Verjetno je mislili, da ga bodo VW geni rešili. Po drugi strani ga pa full razumem, ker če nimaš več kaj pod milim bogom za izbrat in če so alternative po 2x dražje si postavljen v situacijo, da to sploh niso več lastne odločitve, ampak da tvojo izbiro narekuje dobesedno nekdo drug. Navadno tisti, ki ponudi najboljšo alternativo, katera je pa še vedno daleč stran od želja in potreb.   Zato sem tudi sam nejevoljen ob dejstvu, da se nam izbor samo še oža in oža in da bo na koncu dejanski izbira le en SUV v različnih velikostih s polno ali pa delno elektrifikacijo. Če samo našo znamko pogledamo... CX60, CX70, CX80, CX90 so dobesedno enojajčni dvojčki. Niti tolk se ne potrudijo več, da bi vsaj nekoliko plastiko spredaj in zadaj spremenili, da bi vsak od teh imel nekoliko drugačen "face". Ne rajš ne, kupci vi morate kupit tisto kar vam sploh izvolimo dati.   Tako pa prihaja do tega, da prodaja pada in se vsi čudijo kako se je pa zdaj to zgodilo. Res rabiš bit detektiv ali raziskovalec tržišča, da je raznolikost ponudbe delala zanimivost in možnost izbire za širok krog kupcev. Ta krog so zdaj tako zožali, da tudi tisti tradicionalni kupci Mazde, kot sem sam, pogledujemo drugam. Žal pa tudi druga polja niso tako zelena, kot so bila recimo pred desetletjem ali dvema.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.