Skoči na vsebino

Oldtimer

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Symon, res je 323 z dvi?nimi lu?mi, kot si napisal je bil posebnost v 80ih na na?ih cestah.

Ve?inoma so jih uva?ali iz sosednje Avstrije.

Kasneje se je modelna paleta raz?irila(121,626,...).

Vem kaj pomeni oldtimer in ostalo povezano z njim.

Samo omenjena znamka pri nas vidim ni priljubljena v teh vodah.

Razume??

Napisano

Samo omenjena znamka pri nas vidim ni priljubljena v teh vodah.

Razume??

 

Razumem. Pa ti razume?, da je toliko dra?je rihtati 30 let staro Mazdo kot fi?ota? Ljudje so recimo na fi?ote in podobne usekani ker so poceni (no recimo, dobri so kar dragi), ker se dobijo deli in ker so bili njihovi prvi avti. Da bo? enemu pokazal neko staro Mazdo ga pa? niti ne bo ganila ker nima pojma kaj gleda, ?e je bila svoje ?ase kaj posebnega itd... Simpl.

 

323f BG je bila na delan od leta 89 do 94 tako da ne bi rekel ravno osemdeseta. Se pa ?e zdaj spomnim dveh v na?ih koncih, ki sta jih mela, en od tega je zadel na lotu zato je bil ta avto v mojih otro?kih o?eh ?e toliko bolj hud. No zdaj po dvajsetih letih me ne gane ve? in bi raje kakega drugega oldtimerja. :hohoho:

  • 3 meseci kasneje...
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme:

 

?e je kdo zainteresiran, danes ob 13ih se v Lokovcu ustavi karavana starodobnikov. Ostanejo tu do 14ih. Postanek bodo imeli na istem prostoru, kot se odvija Mazdin piknik v Lokovcu. Jasno, mi bomo tam. Pride ?e kdo?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 9 let kasneje...
Napisano (urejeno)
dne 15. 12. 2012 ob 20:12 je Quercus napisal:

Kako to, da Mazda pri nas ni priljubljena med tovrstnimi ljubitelji ?

 

Kakor vem ni nobene s certifikatom starodobnika med njimi.

 

Mislite, da bi lahko dobil certifikat za 323, letnik 1988?

Dolgo je že od začetka teme, ne vem če je vmes kakšna Mazda vpisana med starodobnike, no ena je le...

Končno sem se je dokopal...

Mazda 626coupe sdx 2.0 L1981

Certificiran oldtimer 

Veliko dela me čaka 😁

IMG_20240104_130643.jpg

IMG_20240104_132456.jpg

IMG_20240104_132558.jpg

Popravljeno od storm
  • Všeč 5
  • Ljubim 7
Napisano
pred 45 minutami je FuManchu napisal:

Je švicarski sir spodaj?

Pleh je v zelo dobrem stanju, zgolj nekaj kozmetike bo potrebno. Letvice PVC, sedeži, armaturka, zadnja polica, bodo pa potrebovala krepko popravilo...po dokumentaciji sem videl, da je bila izvajana keramična zaščita in menda garažiran.

Vem edino, da na slane ceste ne bo šel hehe 

Napisano

A ta je še RWD, ker naslednja generacija je bla pa FWD al kako?

33112_1.png

Napisano

Jaz imam doma 90 letnik 323f z 1,8 motorjem. Me pa caka se nekaj dela

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Evo ena 323F z dvižnimi lučmi s statusom starodobnika

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19965378&display=Mazda 323

 

Prodaja pa se tudi model 1800 Deluxe katera je bila pred leti na bivšem servisu v neposredni bližini AvtoTriglav-a, danes pa je v privat avtohiši na Litijski cesti https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19744090&display=Mazda -

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.