Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni.imam mazdo cx 7 l.2008 2,3 .danes se mi je pojavil bel dim iz izpu?ne cevi.peljal 2 km nato stal 5 min z pri?ganim nato se je pojavil bel dim ki smrdi po za?ganem.avto ima 115oookm.kaj bi to lahko bilo

Napisano

pozdravljeni.imam mazdo cx 7 l.2008 2,3 .danes se mi je pojavil bel dim iz izpu?ne cevi.peljal 2 km nato stal 5 min z pri?ganim nato se je pojavil bel dim ki smrdi po za?ganem.avto ima 115oookm.kaj bi to lahko bilo

 

DPF. Drugi? teraj dalje da go orng spuca? ;)

Napisano

pozdravljeni.imam mazdo cx 7 l.2008 2,3 .danes se mi je pojavil bel dim iz izpu?ne cevi.peljal 2 km nato stal 5 min z pri?ganim nato se je pojavil bel dim ki smrdi po za?ganem.avto ima 115oookm.kaj bi to lahko bilo

 

?e smrdi po za?ganem, je ponavadi zank, da je v izpu?nem sistemu olje. Sicer je barva dima nekoliko blago modrikasta. Vzrokov je lahko ve?, vsi so pa znak, da je nekaj narobe z mazalnim sistemom. Mogo?e prodira olje v izpuh, ali v zrak, ki polni cilindre kje zgori in nadaljuje pot skozi izpu?no cev. Za sam motor ni nevarnosti, lahko pa gre turbina. Druga mo?nost je, da je kdaj pri?lo do pregrevanja motorja in posledi?no obrabe obro?kov in cilindrov, pa se olje prebija v izgorevalno komoro skozi batne obro?ke, tretja mo?nost je, da je porozen blok motorja, ki iz oljnih kanalov prepu??a olje v cilindre, ?etrta mo?nost je, sicer manj?a, da so ?li tefloni na ventilih, ki spu??ajo olje izgorevalno komoro.

Kako je s tlakom olja, a ima? merilec tlaka, ali samo lu?ko?

Upam, da nima? (peta mo?nost) te?ave s pacanjem sita na oljni ?rpalki (ki je sicer zna?ilna za dizle, ki uporabljajo dexelia olje), ki zmanj?uje pretok in tlak olja, kar bi lahko bilo vzrok za pove?ano obrabo batov, cilindrov in obro?kov, ki te privede do zgoraj mo?ne druge opcije.

 

Nadaljnja vo?nja ni priporo?ljiva, dokler se ne ugotovi vzrok, ker ti lahko zariba motor, ali turbina.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

DPF. Drugi? teraj dalje da go orng spuca? ;)

 

Bencinski motor ima (istega kakor MPS), tako da bo o?itno nekaj drugega. Bel dim bi lahko pomenil, da kuri hladilno teko?ino. :huh:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

DPF. Drugi? teraj dalje da go orng spuca? ;)

 

Ne bo DPF, ker gre za bencinarja.

 

 

Bencinski motor ima (istega kakor MPS), tako da bo o?itno nekaj drugega. Bel dim bi lahko pomenil, da kuri hladilno teko?ino. :huh:

 

Ponavadi to ne smrdi po za?ganem. ?e je pa to vzrok, je ponavadi tesnilo glave. V obeh navedenih slu?ajiih olje, hladilan teko?ina, za?ne primankovati tista, ki je vzrok za kajenje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

DPF. Drugi? teraj dalje da go orng spuca? ;)

 

Dizel 2.3 ne obstaja pri mazdi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dizel 2.3 ne obstaja pri mazdi.

 

hvala vam za odgovore.vse ka?e na nepotrebno paniko.po ponovnem zagonu motorja sem prevozil 20km in zadeva dela brezhibno ni ve? dima .imam pa na sumu mrzel avto je lavfal 5-10 minut na miru ko sem pa speljal se je zelo pokadilo sivo

kot kondens ki se je nabral.sem pa preveril nivo vode in je v normalnem nivoju.

Napisano

Je tvoja predelana na LPG, ?e je tvoj odgovor pritrdilen potem je to to, ker pri nizkih temperaturah se ti bo to vedno dogajalo, tudi ?e bo? vozil ali pa stal v koloni, se pa? nabere kondenz v izpu?ni cevi, ko ga zavrti? pa se izpu?na cev segreje in kondenz za?ne izhlapevati in se za tabo vije bel dim, ki smrdi po sajah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

DPF. Drugi? teraj dalje da go orng spuca? ;)

 

Fail 1 - diesel

Fail 2 - ko DPF naredi oblak dima si gotov.....3000? in naprej....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Je tvoja predelana na LPG, ?e je tvoj odgovor pritrdilen potem je to to, ker pri nizkih temperaturah se ti bo to vedno dogajalo, tudi ?e bo? vozil ali pa stal v koloni, se pa? nabere kondenz v izpu?ni cevi, ko ga zavrti? pa se izpu?na cev segreje in kondenz za?ne izhlapevati in se za tabo vije bel dim, ki smrdi po sajah.

 

ne ni predelan na plin samo bencin
Napisano

Fail 1 - diesel

Fail 2 - ko DPF naredi oblak dima si gotov.....3000? in naprej....

 

Ja mater a noben ne zna prebrat, prvega posta 2.3 NI dizel, je pa navor. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja mater a noben ne zna prebrat, prvega posta 2.3 NI dizel, je pa navor. :harhar:

 

Ampak ti pa si obremenjen z dizli :hudicek: ... Jures je samo napisal, da se je model zmotil 2x in sicer prvi?, da je rekel, da je dizel (to je ne glede na motor tudi nemogo?e za letnik 2008 saj je bil takrat edini motor 2.3 turbobencinar) in drugi?, da ?e bi ?e bil dizel z DPF (katerikoli) s to napako (dimljenje) da ne bi blo glih dobro terat dalje.

33112_1.png

Napisano

Ampak ti pa si obremenjen z dizli :hudicek: ... Jures je samo napisal, da se je model zmotil 2x in sicer prvi?, da je rekel, da je dizel (to je ne glede na motor tudi nemogo?e za letnik 2008 saj je bil takrat edini motor 2.3 turbobencinar) in drugi?, da ?e bi ?e bil dizel z DPF (katerikoli) s to napako (dimljenje) da ne bi blo glih dobro terat dalje.

 

Fail 3 = Ajvar

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.