Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej vem, da tole ni Citroenov forum sam, ?e ima kdo kako idejo oziroma nasvet.

 

Pri Picassoju smo menjali pompo za benz, ker je stara crknila. Zdaj pa se dogaja, da avto rahlo cuka in da ni prave mo?i (kolikor jo pa? tale jajca na ?tirih kolesih sploh imajo).

 

A je poleg pumpe ?e kak?en regulator al kej podobnega, da bi lahko zajebavalo? Al je morebiti nova pumpa zani?, ker predno je stara crknila avto ni nikoli cukal.

33112_1.png

Napisano

To ali pa v?igalni. Se mogo?e ve kdaj so bli nazadnje menjani,?e sploh?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Si verjetno spregledal, da sem napisal, da prej ni niti malo cukal, dokler nismo zamenjali pumpe za benz. Tako, da kr ne verjamem, da je kaj drugega kot nekaj v zvezi z gorivom oziroma distribucijo le tega do motorja. Tudi mo?i nima ve? prave kot bi bila pump pre?voh al ne vem kaj. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

N? bat, prebral vse..sam pri takih avtih se nikol ne ve kaj ga iznenada pi? :ne vem:

 

V kon?ni fazi pa tud to mo?no, da je s to zamenjano pumpo kej narobe

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Mo?no je pa tudi, da so pri menjavi pumpe kak?ne smeti in morebitni mulj za?le v cev in v filter goriva...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Jaz bi jo na tvojem mestu cukajo?e (Gangnam style) pripeljal do dr. Pelka in se ti s tem skrbi tudi nehajo. Pa ?e popust ima?. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vprasanje (ker ves da sem se s tem na dizlci ubadal)

 

A cuka konstantno al se veca z obrati, kako je pod stantgasom? Ker nisem preprican ce je ta pumpa zgolj za vzig in ne sluzi za dobavo benza med voznjo. Kar pomeni da mas nov in ne stari problem...

 

Zacnes pri filtru, ce ne pa zrak/elektrika (kabli, svecke, maf)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz bi jo na tvojem mestu cukajo?e (Gangnam style) pripeljal do dr. Pelka in se ti s tem skrbi tudi nehajo. Pa ?e popust ima?. :cheers:

 

Jaz pa bi jo cukajo?o prodal za par sto evrov, kot sem to s Pugijem naredil sam.In je zdej mir pri hi?i. ;)

 

 

Napisano

Od Alexa re?itev mi je dale? najbolj v?e? :harhar:

 

Druga?e pa hvala za predloge so vsi za sprobat, ?eprav tistega od Slivke sem ?e, ker je filter za gorivo tudi menjan. Je pa taka jeba do pumpe pridit, ker je treba tank dol pobrat :vskalo:

 

Se pa druga?e tudi sam nagibam k temu kar pravi? mazda_mx - nova roba/francoz=?kart roba :ne vem:

33112_1.png

Napisano

opa?am, da vsakemu izmed nas treh druga FRA znamka para oz. je parala ?ivce in to?l; enemu Pugi, enemu Citrus, meni jasno Renold (mamicumujebem plehnato nedelujo?o). <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

delu na renaultih ... no go ...

delu na citroenu .... sorry kr? od avta pa ?e doma ga mamo k dela skos ene probleme

poznam eno familijo z peugeoti ... skos so na servisu ... no go ...

francozi se nej oblek pa prfumov dr?ijo ... avtomobilsko tehnologijo nej pa japoncem prepustijo B)

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

tlak bi bla prva stvar za pogledat oz. filter goriva menjat prej

 

Sej je napisou da je menou filtr benza...boss kko ti cuka skos al ti v dolo?enih obratih k nekej podobnga smo mel pr chryslerju...

Napisano

Sej je napisou da je menou filtr benza...boss kko ti cuka skos al ti v dolo?enih obratih k nekej podobnga smo mel pr chryslerju...

 

Skos... hladen topel, pri majhnih hitrostih, pri vi?jih... nema veze cuka konstantno, v?asih malo manj v?asih pa kot podivjan mustang.

33112_1.png

Napisano

Skos... hladen topel, pri majhnih hitrostih, pri vi?jih... nema veze cuka konstantno, v?asih malo manj v?asih pa kot podivjan mustang.

 

a pol pa bo pumpa

 

v grabn....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

v grabn....

 

definitvivno najbolj? re?itev... tole je sigurno prvi in tudi zadnji Citroen v moji lasti - mislim, da te jebe fri?na originalna pumpa je pa ?e vi?ek.

33112_1.png

Napisano

definitvivno najbolj? re?itev... tole je sigurno prvi in tudi zadnji Citroen v moji lasti - mislim, da te jebe fri?na originalna pumpa je pa ?e vi?ek.

 

You HAVE been warned!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Skos... hladen topel, pri majhnih hitrostih, pri vi?jih... nema veze cuka konstantno, v?asih malo manj v?asih pa kot podivjan mustang.

 

Ne vem kdo ti je to rihtal. V?asi se ne spla?a taka popravila prepu??ati splo?nim mehanikom. Odpelji ga k Jerov?ku v Grosuplje pa bo tvojih cukajo?ih tegob hitro konec. V kon?ni fazi obstaja tudi garancija za opravljeno delo, ki je v?asih bolj?a od "cenej?e" re?itve nekega lokalnega ?u?marja. Poglej kliko ?ivcev ti je vzel, da si nad "picasojem" ubupal zaradi najverjetneje banalne napake.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ah ja, k bi bla edina napaka bi ?e rekel... poleg ostalih pred tem se je za?ela ?e veselica s klimo. Obup, al sem pa preve? zahteven od kar mam Mazdo :ne vem:

 

 

Aja, se bojim, da do Grosuplja sploh ne bom pri?el.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e ni, delamo na temu... K ?armo po avto se je izkazalo, da so ?e sprednje plo??ice za zamenjat pa olje je tud zrel za menjavo.

33112_1.png

Napisano

?e ni, delamo na temu... K ?armo po avto se je izkazalo, da so ?e sprednje plo??ice za zamenjat pa olje je tud zrel za menjavo.

 

pa tudi avto je zrel za menjavo lastnika. :P

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.