Skoči na vsebino

Citroenova kapelca cuka


Priporočeno sporočilo

pa tudi avto je zrel za menjavo lastnika. :P

 

Kaj ho?e? re?t nej babo zamenjam :unsure: ... ti ti poredne?.

 

 

hehe, malo v ?ali avto je sicer moj ampak vse skupaj sem z njim za volanom naredil nekje med 30 in 40km (ne tiso?, da ne bo narobe razumljeno -- trideset do ?tirideset km) tako, da je prakti?no avto od moje drage. ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AS Kro?elj na Lavrici bo odpravil vse te?ave s Citroenom. Pa ?e bli?je kot Grosuplje je.

 

Brat pri njem svojega Picassoja servisira (poobla??eno) ?e 5 let in nikoli te?av.

 

Sicer pa odkrit, po?ten, sposoben mo?akar, specialist za Citroene in vse njihove "muhe".

 

Lp.

58461.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kro?elj je zelo zelo OK servis, sem pred 10 leti k njemu Mitsubishija vozil, se je tudi lepo raz?iril v tem ?asu. Je pa specialist za Citorene ja (no vsaj takrat je bil), ni mu bilo pa problem popraviti tudi drug avto...+ zelo fer odnos in dobra cena. A ?efe ?e ?raufa?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo zrihtano... tole ni prvoaprilska ?ala ampak res pumpa ni bila dovolj mo?na. Kot ka?e je bila pumpa po part numberju pravilno naro?ena samo dobavljena je bila napa?na, ki je za 75KM 1.4 Saxoja in je dajala od sebe slabe 3 bare pritiska. Kapelca ima pa 1.8 motor s 116KM in je bilo to premalo saj daje ustrezna puma rahlo ?ez 3 bare in pol. Kdo bi si mislil, da dobre pol bara dela tako razliko :ne vem:

 

Avto ne cuka ve? :danzoman: , zadnji brisalec je tudi nov, zdej pa ?e spredaj plo??ice, olje potem pa ko bo malo topleje pa ?e klimo in upam, da bo pol za nekja ?asa mir.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo zrihtano... tole ni prvoaprilska ?ala ampak res pumpa ni bila dovolj mo?na. Kot ka?e je bila pumpa po part numberju pravilno naro?ena samo dobavljena je bila napa?na, ki je za 75KM 1.4 Saxoja in je dajala od sebe slabe 3 bare pritiska. Kapelca ima pa 1.8 motor s 116KM in je bilo to premalo saj daje ustrezna puma rahlo ?ez 3 bare in pol. Kdo bi si mislil, da dobre pol bara dela tako razliko :ne vem:

 

Avto ne cuka ve? :danzoman: , zadnji brisalec je tudi nov, zdej pa ?e spredaj plo??ice, olje potem pa ko bo malo topleje pa ?e klimo in upam, da bo pol za nekja ?asa mir.

 

next?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kro?elj je zelo zelo OK servis, sem pred 10 leti k njemu Mitsubishija vozil, se je tudi lepo raz?iril v tem ?asu. Je pa specialist za Citorene ja (no vsaj takrat je bil), ni mu bilo pa problem popraviti tudi drug avto...+ zelo fer odnos in dobra cena. A ?efe ?e ?raufa?

 

?e vedno ?raufa ja. Tak?nim se ob nadaljnjem korektnem odnosu in na?inu dela za prihodnost ni bat.

 

 

 

@Slivka:

 

Je Citroen in nima te?av. Morda tudi zato, ker je motor 2.0. dizel (in ne 1.6 dizel - l. 2007) in ker je servisiran le in samo na poobla??enem servisu (AvtoMerkur in AS Kro?elj) od prvega servisa dalje.

58461.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Teorija zarote?

Eno leto odkar je sestra kupila nov C5 je kapelca 13 let stara bp, res da kot drugi pasji avto ampak dela se kmje, glej si ga no eno leto po nakupu C5ke s famoznim hidravlicnim podvozjem....problemi, pokata sprednja amortizerja (nekaj na rokah) presnji senzorji piskajo med voznjo...

 

:blink:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne bom samo kritiziral... kapelca je zdr?ala pot do Ni?a in nazaj brez te?av. :notworth:

 

Zdele ma sicer not srbski bencin in rahlo cuka v nizkih obratih ampak po moje bo spet ok, ko bo spet na? benz notri.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 tednov kasneje...

Evo spet sem v tej temi - nesre?na kapelca je pri?gala lu?ko na armaturki. Sem priklopil ra?unalnik na OBD in javlja napako P0410... neki v zvezi z ekologijo ali pa z napa?nim od?itavanjem vstopnega zraka.

 

Zdele sem sicer zadevo zbrisal in lu?ke ni ve? ampak imam en tak ob?utek, da bo hitro spet nazaj. Verjetno bo treba vse vakuum cevke pregledat ipd... a ima ?e kdo kako idejo kaj bi to lahko bilo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ne druzga s Francozi vsaj dolg?as ni - ?koda edin da vse to vpliva na denarnico.

 

Zdele bom po?akal a bo lu?ka nazaj potem pa bom najprej preveril a so vse cevkice ok in ni kake luknje... ?e pa ne bom ni? na?el se bom pa naro?il pri Pelkotu in ja upam, da pridem do njega** :hudicek:

 

 

 

 

**pst, a ma Pelko kak kamion?ek al pa prikolco za avto nalo?it, ?e obstanem na poti do njega? :blush:

 

Stave se ze pobirajo...:)

 

A lahko jaz tud stavim - pr komu se pobira? Aja ker sem nepobolj?ljivi optimist stavim, da pridem do Pelkota brez pomo?i drugih vozil.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ne druzga s Francozi vsaj dolg?as ni - ?koda edin da vse to vpliva na denarnico.

 

Zdele bom po?akal a bo lu?ka nazaj potem pa bom najprej preveril a so vse cevkice ok in ni kake luknje... ?e pa ne bom ni? na?el se bom pa naro?il pri Pelkotu in ja upam, da pridem do njega** :hudicek:

**pst, a ma Pelko kak kamion?ek al pa prikolco za avto nalo?it, ?e obstanem na poti do njega? :blush:

A lahko jaz tud stavim - pr komu se pobira? Aja ker sem nepobolj?ljivi optimist stavim, da pridem do Pelkota brez pomo?i drugih vozil.

 

Kolo ne velja!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolo ne velja!

 

hehe, s kapelco sem mislil... na lastni pogon brez rinjenja, vle?enja ali nalaganja na druga vozila. sramezljiv

 

 

 

 

 

 

 

 

p.s. a je od Logatca do Pelkota klanc navzdol

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe, s kapelco sem mislil... na lastni pogon brez rinjenja, vle?enja ali nalaganja na druga vozila. sramezljiv

 

he,he,ali si mazohist ali kaj, da vztraja? s tem kurnikom?Sem ?e ne vem kolikokrat napisal, da mi je bil najve?ji biznis, ko sem se re?il starega pugija-Od takrat sem v velikem plusu. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

he,he,ali si mazohist ali kaj, da vztraja? s tem kurnikom?Sem ?e ne vem kolikokrat napisal, da mi je bil najve?ji biznis, ko sem se re?il starega pugija-Od takrat sem v velikem plusu. :P

 

?e bi bilo po moje, Francoza pri bajti bilo bi ne. Sem tud sam imel neko? Pugija pa vem kaka je veselica sam sem se dal nekako prepri?at, da Citroeni so pa neki druzga... ma ja BS, jajca so in res mora? biti mal mazohista, da ga ima? sploh, ?e ni glih rosno mlad.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo spet sem v tej temi - nesre?na kapelca je pri?gala lu?ko na armaturki. Sem priklopil ra?unalnik na OBD in javlja napako P0410... neki v zvezi z ekologijo ali pa z napa?nim od?itavanjem vstopnega zraka.

 

Zdele sem sicer zadevo zbrisal in lu?ke ni ve? ampak imam en tak ob?utek, da bo hitro spet nazaj. Verjetno bo treba vse vakuum cevke pregledat ipd... a ima ?e kdo kako idejo kaj bi to lahko bilo.

 

Pri meni je na prej?njem C5 po menjavi sklopke pri?lo, do signalizacije o ekolo?kih problemih. Zgodilo se je to, da je sosed, mehanik, pri menjavi sklopke utrgal eno vakum cevko, ki jih ima ta tip motorja precej. Na ?e omenjenem servisu so to re?ili za 15 min. Vgradili so trikraki adapter in prespojili odlomljen del.

Tako, da pri takih signalizacijah ni vse tako tragi?no kot zgleda na prvi pogled. Preveri cel sistem vakum cevk. Najverjetneje bo ?lo za kako luknjico, ali se je kaj snelo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.