Skoči na vsebino

Citroenova kapelca cuka


Priporočeno sporočilo

Sej vem, da tole ni Citroenov forum sam, ?e ima kdo kako idejo oziroma nasvet.

 

Pri Picassoju smo menjali pompo za benz, ker je stara crknila. Zdaj pa se dogaja, da avto rahlo cuka in da ni prave mo?i (kolikor jo pa? tale jajca na ?tirih kolesih sploh imajo).

 

A je poleg pumpe ?e kak?en regulator al kej podobnega, da bi lahko zajebavalo? Al je morebiti nova pumpa zani?, ker predno je stara crknila avto ni nikoli cukal.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si verjetno spregledal, da sem napisal, da prej ni niti malo cukal, dokler nismo zamenjali pumpe za benz. Tako, da kr ne verjamem, da je kaj drugega kot nekaj v zvezi z gorivom oziroma distribucijo le tega do motorja. Tudi mo?i nima ve? prave kot bi bila pump pre?voh al ne vem kaj. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

N? bat, prebral vse..sam pri takih avtih se nikol ne ve kaj ga iznenada pi? :ne vem:

 

V kon?ni fazi pa tud to mo?no, da je s to zamenjano pumpo kej narobe

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi jo na tvojem mestu cukajo?e (Gangnam style) pripeljal do dr. Pelka in se ti s tem skrbi tudi nehajo. Pa ?e popust ima?. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vprasanje (ker ves da sem se s tem na dizlci ubadal)

 

A cuka konstantno al se veca z obrati, kako je pod stantgasom? Ker nisem preprican ce je ta pumpa zgolj za vzig in ne sluzi za dobavo benza med voznjo. Kar pomeni da mas nov in ne stari problem...

 

Zacnes pri filtru, ce ne pa zrak/elektrika (kabli, svecke, maf)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi jo na tvojem mestu cukajo?e (Gangnam style) pripeljal do dr. Pelka in se ti s tem skrbi tudi nehajo. Pa ?e popust ima?. :cheers:

 

Jaz pa bi jo cukajo?o prodal za par sto evrov, kot sem to s Pugijem naredil sam.In je zdej mir pri hi?i. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od Alexa re?itev mi je dale? najbolj v?e? :harhar:

 

Druga?e pa hvala za predloge so vsi za sprobat, ?eprav tistega od Slivke sem ?e, ker je filter za gorivo tudi menjan. Je pa taka jeba do pumpe pridit, ker je treba tank dol pobrat :vskalo:

 

Se pa druga?e tudi sam nagibam k temu kar pravi? mazda_mx - nova roba/francoz=?kart roba :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

opa?am, da vsakemu izmed nas treh druga FRA znamka para oz. je parala ?ivce in to?l; enemu Pugi, enemu Citrus, meni jasno Renold (mamicumujebem plehnato nedelujo?o). <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

delu na renaultih ... no go ...

delu na citroenu .... sorry kr? od avta pa ?e doma ga mamo k dela skos ene probleme

poznam eno familijo z peugeoti ... skos so na servisu ... no go ...

francozi se nej oblek pa prfumov dr?ijo ... avtomobilsko tehnologijo nej pa japoncem prepustijo B)

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej je napisou da je menou filtr benza...boss kko ti cuka skos al ti v dolo?enih obratih k nekej podobnga smo mel pr chryslerju...

 

Skos... hladen topel, pri majhnih hitrostih, pri vi?jih... nema veze cuka konstantno, v?asih malo manj v?asih pa kot podivjan mustang.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skos... hladen topel, pri majhnih hitrostih, pri vi?jih... nema veze cuka konstantno, v?asih malo manj v?asih pa kot podivjan mustang.

 

a pol pa bo pumpa

 

v grabn....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v grabn....

 

definitvivno najbolj? re?itev... tole je sigurno prvi in tudi zadnji Citroen v moji lasti - mislim, da te jebe fri?na originalna pumpa je pa ?e vi?ek.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

definitvivno najbolj? re?itev... tole je sigurno prvi in tudi zadnji Citroen v moji lasti - mislim, da te jebe fri?na originalna pumpa je pa ?e vi?ek.

 

You HAVE been warned!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skos... hladen topel, pri majhnih hitrostih, pri vi?jih... nema veze cuka konstantno, v?asih malo manj v?asih pa kot podivjan mustang.

 

Ne vem kdo ti je to rihtal. V?asi se ne spla?a taka popravila prepu??ati splo?nim mehanikom. Odpelji ga k Jerov?ku v Grosuplje pa bo tvojih cukajo?ih tegob hitro konec. V kon?ni fazi obstaja tudi garancija za opravljeno delo, ki je v?asih bolj?a od "cenej?e" re?itve nekega lokalnega ?u?marja. Poglej kliko ?ivcev ti je vzel, da si nad "picasojem" ubupal zaradi najverjetneje banalne napake.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah ja, k bi bla edina napaka bi ?e rekel... poleg ostalih pred tem se je za?ela ?e veselica s klimo. Obup, al sem pa preve? zahteven od kar mam Mazdo :ne vem:

 

 

Aja, se bojim, da do Grosuplja sploh ne bom pri?el.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

?e ni, delamo na temu... K ?armo po avto se je izkazalo, da so ?e sprednje plo??ice za zamenjat pa olje je tud zrel za menjavo.

 

pa tudi avto je zrel za menjavo lastnika. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.