Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav fantje,

 

Moja skoraj 4 leta stara M6 II ?e ka?e precej?nje rjavenje podvozja, zato sem razmi?ljal o dodatni za??iti.

 

Ima kdo kaj izku?enj, nasvetov glede za??ite podvozja, pragov, izpu?nega sistema. Baje naj bi dinitrol za??ita bila dokaj u?inkovita. ?e kdo pozna koga v LJ ali okolici, ki to dobro in u?inkovito naredi, se priporo?am za informacijo.

 

Hvala in lp

 

Lon?k

Napisano

Na podlagi lastnih izku?enj ti priporo?am naslednjo zadevo;

 

Tri Krone d.o.o http://www.tri-krone.si/

(Protikorozijska za??ita vozil)

 

?lani MK pa imamo ?e naslednji ugodnosti:

 

* 10% Popusta na storitev protikorozijske za??ite vozil po KROWN postopku

* 10% Popusta na prodajne artikle - spreje in olje KROWN

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljen,

 

Kako si zadovoljen z za??ito in koliko ?asa traja, oz kak?na je pogostost obnavljanja?

 

Kak?na je blibli?na cena te za??ite

 

Na podlagi lastnih izku?enj ti priporo?am naslednjo zadevo;

 

Tri Krone d.o.o http://www.tri-krone.si/

(Protikorozijska za??ita vozil)

 

?lani MK pa imamo ?e naslednji ugodnosti:

 

* 10% Popusta na storitev protikorozijske za??ite vozil po KROWN postopku

* 10% Popusta na prodajne artikle - spreje in olje KROWN

 

Napisano

Zadovoljen sem zelo, saj je avto 2003 letnik in na sebi nima nobene rje, kar je prava redkost med 6-kami. :cheers:

 

Cena je okrog 70 ? (na to ceno imamo mi potem ?e popust), frekventnost pa tako; npr. dela? v jeseni (ne sme biti de?evno vreme), potem pa ima? naslednjo pomlad le preventivni pregled, ?e vse ?tima. Kasneje jeseni ne rabi? ni? po?et. Sicer pa pokli?i mojstra Romana, ti bo iz prve roke povedal kako to gre. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tudi sam imam Mazdo 6 letnik 2004, ko sem jo kupil pred 4 leti sem jo 2 leti zaporedoma za??itil pri TRIKRONE in do sedaj nobene rje ?eprav naj bi bil ta letnik problemati?en glede rje. Priporo?am.

Napisano

Tudi 2007 je problemati?en, verjemi.

 

?e kli?em.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Ko smo ?e pri rjavenju, a kdo lahko razlo?i kje je tu logika. Original zadnji blatniki je po treh letih rjavel, zamenjani pa po treh letih B.P. Upo?tevat je treba , da pri zamenjavi pride do pregrevanja materjala zaradi varjenja, bru?enje spravi dol galvansko za??ito, na roke ?trihanje ni nikol tako kot tovarni?ko. Pa vendar je popravljen blatnik bolj odporen kot tovarni?ki. Ne najdem pravega odgovora kako je to mogo?e.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Popravljan je veliko bolje za??iten pred rjo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ko smo ?e pri rjavenju, a kdo lahko razlo?i kje je tu logika. Original zadnji blatniki je po treh letih rjavel, zamenjani pa po treh letih B.P. Upo?tevat je treba , da pri zamenjavi pride do pregrevanja materjala zaradi varjenja, bru?enje spravi dol galvansko za??ito, na roke ?trihanje ni nikol tako kot tovarni?ko. Pa vendar je popravljen blatnik bolj odporen kot tovarni?ki. Ne najdem pravega odgovora kako je to mogo?e.

 

ker ga ne barva robot

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.