Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  je SpEkTr napisal:

Nasledn avto bo bencinar :)

 

Pismo ne vem ?e je ra?unica. Ampak no?em tukej te neskon?ne debate odpret :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Po ?em pa ve?, da se izvaja regeneracija?

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano
  je janik napisal:

Po ?em pa ve?, da se izvaja regeneracija?

 

trenutni porabi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Naj povem ?e moje izku?nje po odstranitvi DPF-ja

Avto dosti la?je v?ge

Je bolj posko?en

Poraba ni?ja za okoli 0.5 do 0.7 /100km ( sedaj se brez te?av vozim pod 6L/100km prej sem lahko ?e tako pazil na porabo in mi ni padla pod 6.5L/100km) moje vo?nje in relacije.

 

Slabosti JIH NI ! ! !

Nekateri so mi rekli da bo potem avto kadil in ne vem kaj ?e vse,...

Avto za?ne malo kaditi ?ele ko pride nad 3000 rpm ampak to je tako malo da ?e marsikateri novej?i bencinar bolj zakadi!

?e bo naslednji avto imel dpf bo prav tako letel vem.... :D:D:D:D

Napisano
  je jotko napisal:

Naj povem ?e moje izku?nje po odstranitvi DPF-ja

Avto dosti la?je v?ge

Je bolj posko?en

Poraba ni?ja za okoli 0.5 do 0.7 /100km ( sedaj se brez te?av vozim pod 6L/100km prej sem lahko ?e tako pazil na porabo in mi ni padla pod 6.5L/100km) moje vo?nje in relacije.

 

Slabosti JIH NI ! ! !

Nekateri so mi rekli da bo potem avto kadil in ne vem kaj ?e vse,...

Avto za?ne malo kaditi ?ele ko pride nad 3000 rpm ampak to je tako malo da ?e marsikateri novej?i bencinar bolj zakadi!

?e bo naslednji avto imel dpf bo prav tako letel vem.... :D:D:D:D

 

kdo ti je odstranil?
Napisano
  je Jonas napisal:

Jaz sem tudi pri njemu delal in sem zadovoljen. Fejst dec..

 

LP

 

 

jonas ti je kaj ?al da si se tako odlo?il?

Ti je poraba kaj padla zdaj?

Napisano

?al mi ni :)

Poraba je pri meni ni?ja za kak?en liter..

Pa saj jaz osebno nisem zaradi porabe tega delal, va?no da ni ve? cukanja in tistih bednih regeneracij :D

No ja, pa ?e dobr potegne zdej :D

 

LP

Napisano

Jaz tudi vesel nasploh na vseh podro?jih :D :D :D

?e bo? kaj hodil po dolenski pa ?e bo? mel kako minuto ?asa javi da greva na kavo ali pa na kako enoto cvi?ka ;)

Napisano

Ja ve? da, imam v mislih, ampak zdaj pozimi je Mazda zapakirana v gara?i... tako da se vidimo, ko bo lep?e vreme :D

 

Mi bo? cifro stisnu na privat.. :P

 

LP

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

V?eraj sem ob odstranitvi filtra naredil ?e glavni servis prid 185k kkm.

 

Ugotovili smo da glavni servis ni ?e bil narejen.. zobati jermen je ?e bil malo napokan, vsi le?aji v rolcah so bili suhi.. :blink:

Vodno pompo je kar mu?no zamenjati, ?e posebno je zaradi te?kega dostopa do enega izmed vijakov, kateri se skriva vmes cevk..

Odstranjevanje filtra je bilo tudi mu?no iz vidika, kako lo?iti zadnji del od filtra, pa? sem moral malo uporabiti fleksarco, da ?el narazen.

Glede razbijanja satovja pa bi bilo te?av, naredil luknjo, razbil satovje, in spet za?vasal.

Avto te?e doosti ti?je in bolj mirno.

Moram iti na en dalj?i krog da sporo?im kako se odziva, na prvi pogled je razlika v odzivnosti.

Napisano
  je dpicul napisal:

V?eraj sem ob odstranitvi filtra naredil ?e glavni servis prid 185k kkm.

 

Ugotovili smo da glavni servis ni ?e bil narejen.. zobati jermen je ?e bil malo napokan, vsi le?aji v rolcah so bili suhi.. :blink:

Vodno pompo je kar mu?no zamenjati, ?e posebno je zaradi te?kega dostopa do enega izmed vijakov, kateri se skriva vmes cevk..

Odstranjevanje filtra je bilo tudi mu?no iz vidika, kako lo?iti zadnji del od filtra, pa? sem moral malo uporabiti fleksarco, da ?el narazen.

Glede razbijanja satovja pa bi bilo te?av, naredil luknjo, razbil satovje, in spet za?vasal.

Avto te?e doosti ti?je in bolj mirno.

Moram iti na en dalj?i krog da sporo?im kako se odziva, na prvi pogled je razlika v odzivnosti.

 

 

 

diagnostike nisi potreboval narediti ali ima? doma comp za to?

Pri meni na sre?o ni bilo treba ni? uporabljati flekserce ter varilnega aparata :D

Napisano
  je jotko napisal:

diagnostike nisi potreboval narediti ali ima? doma comp za to?

Pri meni na sre?o ni bilo treba ni? uporabljati flekserce ter varilnega aparata :D

 

diagnostike, slu?aj ?e je kaj narobe? Imam osnovni tester ja, ta ni prebral ni? tudi napisal ni ni?, ker ponavadi ?e ne podpira napake, napi?e da je, samo da je ne more prebrati.

Napisano
  je dpicul napisal:

diagnostike, slu?aj ?e je kaj narobe? Imam osnovni tester ja, ta ni prebral ni? tudi napisal ni ni?, ker ponavadi ?e ne podpira napake, napi?e da je, samo da je ne more prebrati.

 

 

 

ja ker pri moji mazdi je moral blendirat regeneracijo ter ?e neke spremembe narest da potem lu?ka skos ne svet.

Sedaj se normalno pri?ge ko da? kontakt in potem tudi ugasne ko se avto na?ge, kot da ni bilo ni? ter regeneracij ne dela ve?...

Napisano
  je jotko napisal:

ja ker pri moji mazdi je moral blendirat regeneracijo ter ?e neke spremembe narest da potem lu?ka skos ne svet.

Sedaj se normalno pri?ge ko da? kontakt in potem tudi ugasne ko se avto na?ge, kot da ni bilo ni? ter regeneracij ne dela ve?...

 

ja sej sem dal ecu batko-tu to narest. Pri kontaktu se v?ge in takoj ugasne.

Napisano

Sem kar obseden z delovanjem in sli?im vsak ?ri?ek ali kak ?um. Ok, glasnost motorja je dosti ni?ja zaradi menjave obeh jermenov in natezalcev, ampak vseeno mislim da prispeva tudi to ker ni filtra k dosti bolj pro?nemu motorju. Sem pa govoril z mojstrom iz Se?ane, da bom kmalu nudil popolno zamenjavo satovja, tako da v primeru kontrole na tehni?nem, se vgradi spet satovje.

Napisano
  je dpicul napisal:

Sem kar obseden z delovanjem in sli?im vsak ?ri?ek ali kak ?um. Ok, glasnost motorja je dosti ni?ja zaradi menjave obeh jermenov in natezalcev, ampak vseeno mislim da prispeva tudi to ker ni filtra k dosti bolj pro?nemu motorju. Sem pa govoril z mojstrom iz Se?ane, da bom kmalu nudil popolno zamenjavo satovja, tako da v primeru kontrole na tehni?nem, se vgradi spet satovje.

 

 

To ne bo potrebe saj trdih delcev ne bodo merili v naslednjih 5-ih letih...

Vem iz prve roke :D

Napisano

Ne bodo ?e lep ?as merili ni?, ?e v nem?iji ni ni? govora o tem in vsi kar pridno me?ejo dpf-je ven iz avtov...

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.