Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem bil najbolj zadovoljen z tistimi, ki pi?ejo v knjigici (na starih Mazdah) in ja je bil NGK kateri tip pa poglej.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem bil najbolj zadovoljen z tistimi, ki pi?ejo v knjigici (na starih Mazdah) in ja je bil NGK kateri tip pa poglej.

 

Kaj pa model? Kar navadne ali kaj drugega k so neke laser line, iridium, v power, g power....
Napisano

Kaj pa model? Kar navadne ali kaj drugega k so neke laser line, iridium, v power, g power....

 

Pogledal sem v knjigici od 323f in isto pri xedosu kje rje pisalo NGK BKR6E-11 za Toyoto pa pi?e NGK IFR6T11 (te so iridium) in take kupil pa ni bilo problema, lahko pa experimentira? pa bo? videl ali je kaj druga?e ampak normalno se original najbolje obnese.

 

 

edit:

ebay da tote, da bi bile primerne

 

ITR6F13 (4477) NGK IRIDIUM ZUENDKERZE MAZDA 6 (GG) 2,0 141/147 PS BJ.2002-2007

 

preveri v knjigi ali ti pa?ejo potem pa ?e rabi? ?e dobro ceno pa lahko preverim za koliko jih dobim pri mojem dobavitelju.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Eto, berem direktno iz navodil za uporabo (mazda 6, 1.gen), za LF motor so specifikacije oz. oznake za v?igalne sve?ke iste kot za L3 (2.3 benz); LFG1 18 110 in odmik elektrode sve?ke 1,25 do 1,35 mm. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pogledal sem v knjigici od 323f in isto pri xedosu kje rje pisalo NGK BKR6E-11 za Toyoto pa pi?e NGK IFR6T11 (te so iridium) in take kupil pa ni bilo problema, lahko pa experimentira? pa bo? videl ali je kaj druga?e ampak normalno se original najbolje obnese.

edit:

ebay da tote, da bi bile primerne

 

ITR6F13 (4477) NGK IRIDIUM ZUENDKERZE MAZDA 6 (GG) 2,0 141/147 PS BJ.2002-2007

 

preveri v knjigi ali ti pa?ejo potem pa ?e rabi? ?e dobro ceno pa lahko preverim za koliko jih dobim pri mojem dobavitelju.

 

Pi?e: LFG1 18 110 oz NGK ILTR5A13G
Napisano

samo originalne, ki jih imajo na servisu. ker druga?e se ti zna zgodit da bodo ?le cink?pule. pa zamenjat sve?e ?e po 40000, ne po 45000.

jaz sem dal na mazda servisu pred enim mesecom 36? za sve?e in menjavo. ;)

Napisano

Ne pretiravat, js pri bencinarjih do 100 kkm niti ne odvijem sve?ke(?e so IRIDIUM-Laser), tako al tako se menjajo na 100 kkm, pa imam 33 let prakse ?raufanje teh kant.

V?igalne ne bodo crknile kar tako, prej ti zjutraj ne bo zalaufal na vse cilindre, to je znak da so sve?ke podelale svoje.

Pri svojih 191+ KW, sem jih prvi? vzel ven pri 101 kkm in guess what, niti nisem pical-?telal, samo nove not pa gasa.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne pretiravat, js pri bencinarjih do 100 kkm niti ne odvijem sve?ke(?e so IRIDIUM-Laser), tako al tako se menjajo na 100 kkm, pa imam 33 let prakse ?raufanje teh kant.

V?igalne ne bodo crknile kar tako, prej ti zjutraj ne bo zalaufal na vse cilindre, to je znak da so sve?ke podelale svoje.

Pri svojih 191+ KW, sem jih prvi? vzel ven pri 101 kkm in guess what, niti nisem pical-?telal, samo nove not pa gasa.

 

Take: http://www.ebay.co.uk/itm/MAZDA-6-2-0-NGK-...=item19d04ed365,

je to dobra cena?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.