Skoči na vsebino

Lu?ka za olje


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

sem druga lastnica Mazde 5, letnik 2005 - redno servisirane na poobla??enem servisu s prevo?enimi 115.000 km.

 

Lansko leto je bil opravljen redni servis, sedaj pa bo na vrsti ve?ji servis. Do ta?as, pa me skrbi, ker se mi je zgodilo, da se mi je pri?gala lu?ka za olje in tudi olje je bilo na minimumu, tako, da sem ga mogla doliti. To pa je bilo po dalj?i relaciji (600 km), kjer je bila hitrost tudi 160 km/uro.

To se mi je zgodilo dvakrat.

 

Enako ne vem, kako poteka to ?i??enje filtra, saj nikoli ne opazim, da bi se mi kaj bolj kadilo in bi se izvajalo ?i??enje. Lu?ka DPF mi je gorela, a takrat sem ?la na servis. Avto pa je bil tudi vpoklican na servis zaradi tega filtra. Prej?nji lastnik pa me je opozoril, da se izvaja to samo?i??enje, tako, da se ne bom ustra?ila, ?e se bo kaj veliko kadilo.

 

Malo imam slabe izku?nje s servisom, saj veste, ?ensko, se da, kar se mehanike ti?e, kar ?ejno pripeljati ?ez vodo, zato se obra?am na vas in va?e izku?nje, kaj bi lahko to bilo. Upam, da ne kaj resnega, saj imamo Mazde pri hi?i ?e ve? kot 20 let in nameravamo s tradicijo nadaljevati.

 

Drugih probelmov z avtom nimam, razen odpiranja zadnjih vrat s centralnim odklepanjem - pa to sem se ?e navadila. :P

 

Hvala vsem za odgovore in prav lep pozdrav.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljena!

 

V kolikor je le mo?no, se z avtom ne ve? vozit, dokler ga nek poznavalec podrobno ne pregleda, ker lahko da je ?e pravi ?as, da se prepre?i kak?ne ve?je okvare in stro?ke (dr?im pesti). :D

 

Eden najbolj?ih mojstrov za Mazda je na? prijatelj Simon Pelko, delavnico pa ima v bli?ini Medvod. Pri njem so vse stranke tretirane enako, pa najsi bo to ?enska lastnica "ki ne zna do pet ?tet" ali pa dedek, ki ne ve ali je z denarnice potegnil 5 ali 500? bankovec. Skratka po?ten mo?akar in odli?en mehanik, priporo?am! :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

sem druga lastnica Mazde 5, letnik 2005 - redno servisirane na poobla??enem servisu s prevo?enimi 115.000 km.

 

Lansko leto je bil opravljen redni servis, sedaj pa bo na vrsti ve?ji servis. Do ta?as, pa me skrbi, ker se mi je zgodilo, da se mi je pri?gala lu?ka za olje in tudi olje je bilo na minimumu, tako, da sem ga mogla doliti. To pa je bilo po dalj?i relaciji (600 km), kjer je bila hitrost tudi 160 km/uro.

To se mi je zgodilo dvakrat.

 

Enako ne vem, kako poteka to ?i??enje filtra, saj nikoli ne opazim, da bi se mi kaj bolj kadilo in bi se izvajalo ?i??enje. Lu?ka DPF mi je gorela, a takrat sem ?la na servis. Avto pa je bil tudi vpoklican na servis zaradi tega filtra. Prej?nji lastnik pa me je opozoril, da se izvaja to samo?i??enje, tako, da se ne bom ustra?ila, ?e se bo kaj veliko kadilo.

 

Malo imam slabe izku?nje s servisom, saj veste, ?ensko, se da, kar se mehanike ti?e, kar ?ejno pripeljati ?ez vodo, zato se obra?am na vas in va?e izku?nje, kaj bi lahko to bilo. Upam, da ne kaj resnega, saj imamo Mazde pri hi?i ?e ve? kot 20 let in nameravamo s tradicijo nadaljevati.

 

Drugih probelmov z avtom nimam, razen odpiranja zadnjih vrat s centralnim odklepanjem - pa to sem se ?e navadila. :P

 

Hvala vsem za odgovore in prav lep pozdrav.

 

Mene zanima, kje je opravljen ta redni servis in katero olje se je dalo notri. Pomemben podatek za Mazdo z DPF.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko da so ti premalo olja nalili, ne verjamem da bi ti ga toliko pokurilo. Ko sem jaz vozil ?e na uredni servis mojo mazdo, sem imel konstantno te?ave s tem. Mi ga je popilo v cirka slabih 10.000km. In to toliko, da se mi je 1x pri?gala lu?ka na ovinku.

 

Ker so to?ili 4l kao. Pelko to?i mislim da 4.6. V slednjem primeru je na ?ipki olja res do oznake F. V prvem pa malo pod.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko da so ti premalo olja nalili, ne verjamem da bi ti ga toliko pokurilo. Ko sem jaz vozil ?e na uredni servis mojo mazdo, sem imel konstantno te?ave s tem. Mi ga je popilo v cirka slabih 10.000km. In to toliko, da se mi je 1x pri?gala lu?ka na ovinku.

 

Ker so to?ili 4l kao. Pelko to?i mislim da 4.6. V slednjem primeru je na ?ipki olja res do oznake F. V prvem pa malo pod.

 

tako, da sem ga mogla doliti. To pa je bilo po dalj?i relaciji (600 km), kjer je bila hitrost tudi 160 km/uro.

To se mi je zgodilo dvakrat.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na cosmosu so pravili 4l, resno. Je pa res da takrat sem dajal notri dexelio in ga je malo pila. Sedaj je motul in je mir.

 

?aki, ?e prav razumem teto, v 600km ji je toliko olja spilo?

 

pravim ti, da to ni mogo?e ker je 2x dolila. V mazdo 1 in mazdo 2 gre ve? kot 5L, v knjigi pa pi?e 4.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni zmerej notri dajo 4,5l olje oziroms tam nekje..

 

jaz sem pogledal v navodila, kupil 4L, in potem ?el s kolesom ?e po en liter, ker ni bilo niti na minimumu.... :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ipka med m6 z dpf in brez je razli?na. Dajo razli?no koli?ino olja not tudi na uradnem servisu zaradi nara??anja olja pri motorjih z DPF :P

 

Dobis ga na full in ostane na full, tako da ne vem, prej malomarnost..

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.