Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na moji 6- ki GG19R6, letnik 2007, 2,0; 105 kW (140 HP) je pri 200.000 km odpovedala turbina.

Kak?ne so kaj va?e izku?nje z menjavo turbine?

Se spla?a kupit novo (kje) ali obnoviti (beja, turbine.si)?

 

Hvala za odgovore.

Napisano

Rahli popravek - 143HP ima. 140 ima motor 2.0 iz GH serije

 

Druga?e pa veliko te?av s turbinami tukaj niti ne bele?imo tako, da je to bolj izjema kot pravilo... sploh da se ti je to zgodilo ?e pri 200kkm.

33112_1.png

Napisano

Rahli popravek - 143HP ima. 140 ima motor 2.0 iz GH serije

 

Druga?e pa veliko te?av s turbinami tukaj niti ne bele?imo tako, da je to bolj izjema kot pravilo... sploh da se ti je to zgodilo ?e pri 200kkm.

 

Hvala za popravek.

 

Jebiga, tud jest sm si ?elel da bi bilo kaj druzga.

Napisano

Vidim, da si ravno iz Medvod. Oglasi se do Simona Pelka in skupaj naredita na?rt sanacije, kako in kaj. Verjamem, da ti bo dobro svetoval in ne bo prehudih stro?kov oz. najmanj?i mo?ni pri tej zadevi. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vidim, da si ravno iz Medvod. Oglasi se do Simona Pelka in skupaj naredita na?rt sanacije, kako in kaj. Verjamem, da ti bo dobro svetoval in ne bo prehudih stro?kov oz. najmanj?i mo?ni pri tej zadevi. :prstgor:

 

Avto je ?e v ordinaciji pri dr. Pelku, samo zbiram ?e dodatne informacije.

Napisano

Ne popravljajo mazdinih ni delov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na ebay lahko dobim najdrazjo sredico (komplet kartusa nova) za 298?... zdej pa kir tip motorja mas povej pa sporocim :)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Na ebay lahko dobim najdrazjo sredico (komplet kartusa nova) za 298?... zdej pa kir tip motorja mas povej pa sporocim :)

 

Motor: 2,0, 143 HP, tip GG, letnik 2007.

Ali potrebuje? ?e kater podatek?

Napisano

Motor: 2,0, 143 HP, tip GG, letnik 2007.

Ali potrebuje? ?e kater podatek?

 

Tip motorja... RL5C tak nekak zgleda... to je drgac za mojga 04 letnik 136

If in doubt, flat out... 

Napisano

RF7J.

 

Torej sva ?e dva, ko jima je turbina odpovedala. S tem da pri meni, je bil skoraj sigurno prej?nji lastnik kriv, ker ni vliv pravo olje. Ali pa je kak servis vmes spustil. Dejansko je zaribala, ker je bil oljni kanal poln saj..in ?e se ne ma?e...zariba. Tko da, je to res kot pravi boss. Pri mazdah na?eloma ne crkujejo tako kot pri VW al pa francozih :D

Napisano

RF7J.

 

Torej sva ?e dva, ko jima je turbina odpovedala. S tem da pri meni, je bil skoraj sigurno prej?nji lastnik kriv, ker ni vliv pravo olje. Ali pa je kak servis vmes spustil. Dejansko je zaribala, ker je bil oljni kanal poln saj..in ?e se ne ma?e...zariba. Tko da, je to res kot pravi boss. Pri mazdah na?eloma ne crkujejo tako kot pri VW al pa francozih :D

 

Ja RF7J je.

Napisano

Katelo?ka ?tevilka turbine pa je: RF7J13700E.

 

nova pride: 1100 ? + DDV,

obnovljena: 380 ? + DDV,

rabljena: 600 ?.

 

?e razmi?ljam...

Napisano

RF7J imas motor pol :) do vecera povem ceno ;)

 

 

RF7J imas motor pol :) do vecera povem ceno ;)

 

 

302? nova kartusa.. enaka samo pokrova na vsaki strani ostaneta :) celotna sredica s turbino, osjo,... komplet je pa nova tovarnisko balancirana... Je pa za kak tedn pocakat ker narocim iz velike britanije... je pa OEM kvaliteta

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.