Skoči na vsebino

Mazda 626, 2.0 bencin - vodna ?rpalka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav dru?ba, prosim vas za mnenje oz. znanje pri naslednji zadevi.

 

Kolega na ?vedskem kupuje Mazdo 626 (?ivi tam), shopping day bo jutri. Gre za zelo ohranjen primerek Mazde 626, z bencinskim 2.0 motorjem in veliko opreme (tudi tempomat, webasto itn.) in vsemi uradnimi servisi. Predvsem pa je mazdojka za svoja leta odli?no ohranjena, od prvega lastnika in ima prevo?enih vsega 70.000 km.

 

Ga pa v primeru nakupa ?aka menjava jermena in (da ali ne?) vodne ?rpalke.

 

Jo je pri tem motorju potrebno menjati isto?asno kot jermen ali kasneje.... ??? Avto je letnik 2000 in ima za 13 let kot re?eno prevo?enih malo km.

 

Ker avto namerava imeti nekaj let so dobrodo?li ?e kak?ni napotki oz. izku?nje aktualnih ali nekdanjih lastnikov 626 (morebitne hibe ipd.)

 

Hvala vnaprej za odgovore, spodaj pa ?e link od ?estice.

 

 

http://www.bjorkmansbil.se/biltorget.php?l...&id=1142066

58461.png
Napisano
Napisano

Material (jermeni + ?rpalka) bi stali 300 eur po cenah tam zgoraj, stro?ek menjave pa 250 eur.

 

Kolega razmi?lja, da bi jermen tudi sam zamenjal in pri?paral pri delu (pa ni mehanik), kar pa sem mu odsvetoval. Se spla?a riskirat glede na skupen stro?ek 550 eur?

58461.png
Napisano

Material (jermeni + ?rpalka) bi stali 300 eur po cenah tam zgoraj, stro?ek menjave pa 250 eur.

 

Kolega razmi?lja, da bi jermen tudi sam zamenjal in pri?paral pri delu (pa ni mehanik), kar pa sem mu odsvetoval. Se spla?a riskirat glede na skupen stro?ek 550 eur?

 

A bi on servis delal gori ali tukaj pri nas? Pa pomoje se da pod 550? priti z delom vred. Zakj kolega raje za ono 6ko tam ne pogleda ker ni taaako velike razlike v ceni pa odpade veliki servis: http://www.bjorkmansbil.se/biltorget.php?p...amp;pagesize=10
Napisano

Servis bo delal gor, tam ?ivi.

 

Glede druge 6-ice (verjetno si mislil karavana) - karavanka je sicer 5 let mlaj?a, a ima 237.000 km, 626 pa le 70.000 km. Poleg tega karavana ne rabi.

58461.png
Napisano

Material (jermeni + ?rpalka) bi stali 300 eur po cenah tam zgoraj, stro?ek menjave pa 250 eur.

 

Kolega razmi?lja, da bi jermen tudi sam zamenjal in pri?paral pri delu (pa ni mehanik), kar pa sem mu odsvetoval. Se spla?a riskirat glede na skupen stro?ek 550 eur?

 

zdej, ?e zadeve dost pozna pol naj naredi sam, druga? pa :zvizga:

Napisano

jsoooo pa to ste/so ?muglarji! Zadeva je preprosta......?e nikol ni niti bil zraven kako se dela oz.menja jermen in nima osnovnega pojma naj pusti pri meru vseskup in naj to opravi nekdo ki je ?e kdaj zamenjal te re?i! ?e pa pribli?no ve kako se to po?ne pa naj zamenja ?e ima ves orodje ;)

itaq bo klical miljonkrat kako pa zdej,kaokpa to obrnem,kje pa so oznake itd. :) (samo predstavljam si kako lahko se zakomplicira)

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Pa tolk poslu?amo kako se v skandinaviji lepo ?ivi in da so vsi polni denarja... pol je pa problem pla?at mehanika, da ti naredi servis na avtu. I don't get it :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Pozdrav dru?ba, prosim vas za mnenje oz. znanje pri naslednji zadevi.

 

Kolega na ?vedskem kupuje Mazdo 626 (?ivi tam), shopping day bo jutri. Gre za zelo ohranjen primerek Mazde 626, z bencinskim 2.0 motorjem in veliko opreme (tudi tempomat, webasto itn.) in vsemi uradnimi servisi. Predvsem pa je mazdojka za svoja leta odli?no ohranjena, od prvega lastnika in ima prevo?enih vsega 70.000 km.

 

Ga pa v primeru nakupa ?aka menjava jermena in (da ali ne?) vodne ?rpalke.

 

Jo je pri tem motorju potrebno menjati isto?asno kot jermen ali kasneje.... ??? Avto je letnik 2000 in ima za 13 let kot re?eno prevo?enih malo km.

 

Ker avto namerava imeti nekaj let so dobrodo?li ?e kak?ni napotki oz. izku?nje aktualnih ali nekdanjih lastnikov 626 (morebitne hibe ipd.)

 

Hvala vnaprej za odgovore, spodaj pa ?e link od ?estice.

http://www.bjorkmansbil.se/biltorget.php?l...&id=1142066

 

moja biv?e 626 je bila sicer 1,8 in ima sedaj 310000 s prvo vodno pumpo, menjaval sem samo jermene.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

jsoooo pa to ste/so ?muglarji! Zadeva je preprosta......?e nikol ni niti bil zraven kako se dela oz.menja jermen in nima osnovnega pojma naj pusti pri meru vseskup in naj to opravi nekdo ki je ?e kdaj zamenjal te re?i! ?e pa pribli?no ve kako se to po?ne pa naj zamenja ?e ima ves orodje ;)

itaq bo klical miljonkrat kako pa zdej,kaokpa to obrnem,kje pa so oznake itd. :) (samo predstavljam si kako lahko se zakomplicira)

 

lp

 

?e vsej mal po netu pobrska? take zadeve takoj najde? ;)

 

moja biv?e 626 je bila sicer 1,8 in ima sedaj 310000 s prvo vodno pumpo, menjaval sem samo jermene.

 

evo, to?no to js govorim, neoriginal bo definitivno prej spustila kot original ;)

Napisano

Pozdrav dru?ba, prosim vas za mnenje oz. znanje pri naslednji zadevi.

 

Kolega na ?vedskem kupuje Mazdo 626 (?ivi tam), shopping day bo jutri. Gre za zelo ohranjen primerek Mazde 626, z bencinskim 2.0 motorjem in veliko opreme (tudi tempomat, webasto itn.) in vsemi uradnimi servisi. Predvsem pa je mazdojka za svoja leta odli?no ohranjena, od prvega lastnika in ima prevo?enih vsega 70.000 km.

 

Ga pa v primeru nakupa ?aka menjava jermena in (da ali ne?) vodne ?rpalke.

 

Jo je pri tem motorju potrebno menjati isto?asno kot jermen ali kasneje.... ??? Avto je letnik 2000 in ima za 13 let kot re?eno prevo?enih malo km.

 

Ker avto namerava imeti nekaj let so dobrodo?li ?e kak?ni napotki oz. izku?nje aktualnih ali nekdanjih lastnikov 626 (morebitne hibe ipd.)

 

Hvala vnaprej za odgovore, spodaj pa ?e link od ?estice.

http://www.bjorkmansbil.se/biltorget.php?l...&id=1142066

 

Sam imam to?no tak?no mazdo(isti letnik, 2.0, 136 KM, tempomat, itd) ve? kot ?tiri leta. Ko sem jo kupil je imela 130 000 prevo?enih, sedaj imam 250 000. Izku?nje?

Z avtom sem zelo zadovoljen, s tem da je bilo nekaj okvar, ki pa niso bile ravno poceni.

 

1. pokvaril se je regler na alternatorju, ki pa je skupaj s ??etkami in je bilo potrebno vse zamenjati (cca. 100 evrov brez popravila)

2. servo ?rpalka je za?ela pu??ati tako...da je bil motor v olju

3. pred 1000 km, mi je prerjavel rezervoar bencina pri levem nosilcu (sem zvedel, da je pri teh letnikih ve? tak?nih primerov).

 

To pa je to, kar se ti?e okvar. Dejstvo je, da avto vzdr?ujem redno in zamenjujem vse po predpisanem ali pa celo prej, delam pa tudi kar lepo kilometrino in to tudi nekaj ?teje.

Velik minus je rja, ki se pojavlja prakti?no na vseh zvarih (spodaj pri vratih, pokrov motorja, robovi, itd.) tako da je avto treba rjo sproti popravljat na 2 leti.

 

Glede motorja, sem zelo zadovoljen. Za enkrat ?e trkam po lesu! Ni bilo prav nobenih te?av.

 

Kar se ti?e vodne ?rpalke, ?e se ne motim ni direktno vezana na zobati jermen a je kljub temu treba pokrov ventilov in ostalo odpreti.....da se pride do nje....to pomeni, da se toplo priporo?a menjava pri menjavi zobatega jermena...da pa? nima? sranja kasneje.

Napisano

Jonathan2, hvala za koristne podatke, seveda tudi ostalim.

 

Kolega je avto kupil, mu bodo pri?li zelo prav.

 

Morda ?e podatek o porabi (mesto, relacija, me?ani cikel). Hvala vnaprej.

 

Lp.!

58461.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vse se je odvilo brez nesreče in katastrofe, a bilo ni daleč. Zanim pa me - kdo bi bil kriv?    Kranj, cesta proti Jezerskemu, takoj za rondojem Primskovo,   Jaz se po zeleni vključujem desno na glavno, kombi vozi po svojem pasu proti Jezerskem po rumenem, ženska pa gre prehitevat kombi po rdeči. Njena hitrost ene 90, moja ene 30. Bila sva iz oči v oči, desna stran avta je šla v koruzo, drugače ni šlo, k sreči Rav4, da ni nasedel.    Zdaj pa moje vprašanje....   Črta je prekinjena Znaka ona nima v svoji smeri da se bliža križišče oz priklop stranskih poti jaz nimam STOP znaka (niti nimas prednosti) Ceste niso zgolj poljske, obe stranski gredo v naselje, desna celo v koruzni labirint   njen pogled   Moj pogled je bil seveda usmerjen večinoma levo, desno pa gosta koruza....   Nazaj k vprašanju, kdo bi bil kriv? Praviloma se ne sme prehitevati preko območja prikolopv stranskih cest, a znaka ni imela, imela je prekinjeno črto...torej? null
    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.