Skoči na vsebino

Mazda3 2013

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Bi tud mene kr mal zanimal..Dejan,?e se bo? menil za kak?en preizkus povej,pa se po mo?nosti nekak uskladiva/uskladimo,?e bi ?e kdo ?elel vsko?iti :)

 

Ponudili so mi tudi opcijo, da ?e bomo imeli v prihajajo?em obdobju kak?no Mazda?ko dru?enje, da nam z veseljem eno 3-ko posodijo kot testno. :notworth:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • Odgovori 105
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Bi tud mene kr mal zanimal..Dejan,?e se bo? menil za kak?en preizkus povej,pa se po mo?nosti nekak uskladiva/uskladimo,?e bi ?e kdo ?elel vsko?iti :)

 

Zdej so tak prazniki, naslednji vikend bo verjetn odpadu, ker bom najbrz dezurn na sihtu, pol naslednga bi pa ze res uskocu :)

Napisano

Jest bi jo tudi stestiral, malo sem jo ?el ?e pokukati....itak mi je v?e? samo revolution oprema s 165 konjskim motorjem - seveda benzin, ki ga pa ?e nisem zasledil pri nas :(

Napisano

Grega 165KM benz motorja zaenkrat pri nas ?e ni na voljo, jaz sem vozil 120KM, pa je ?e z njim teko?a vo?nja. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Verjamem sam to je potem zame kar ornk konjenica navzdol :) :) ...no sej, tale avto?ek pri zame v po?tev ?ez 3-4 leta, ko bo tretjina cene dol :), ?eprav me zelo zelo zelo mika ?e sedaj, sam vem da ne smem ker avto preve? zgubi na ceni v prvih letih :)

Napisano

Sem vceraj dobil eno trojko za "en krog" ... in sem potem se malo poslikal ...

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Vec fotk pa tukaj >> http://goo.gl/XvIcHR

 

 

Navigacija sedaj ni vec TomTom, kot v sestici, ampak je iGo

 

Objavljena slika

 

Infotainment sistem pa je tudi popolnoma drugacen kot pri sestici ... Lahko se celo preko WiFi povezes v internet... in potem poslusal internetni radio ali pa uproabljas storitve, ki zahtevajo povezavo v internet ... recimo vreme, prometna obvestila,...

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Digitalen obratomer......ma ne no!!!!! Stevec naj bo digitalen obratomer mora pa biti analogen!!!!! Se na motorjih je ostal, ker to je smisel.

post-2637-1384425485_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je pri tej opremi, pri Revolution je pa analogen obratomer-to?no tako velik kot tukaj za hitrost, hitrost pa prikazana digitalno :) ....kot pri motorju pravi? a :)

post-288-1384436325_thumb.jpg

Napisano

To je pri tej opremi, pri Revolution je pa analogen obratomer-to?no tako velik kot tukaj za hitrost, hitrost pa prikazana digitalno :) ....kot pri motorju pravi? a :)

 

No to, majke mi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Danes sem jo fural. Podvozje odli?no - udobno a hkrati ?portno in stabilno. Volan zelo dober, le mogo?e malenkost preve? ob?utljiv in mehek na avtocesti, a bi se po mojem hitro navadil. Menjalnik lepo kratek in natan?en, a malo gumijast. Motor 1.5 za moje pojme podhranjen - je treba konkretno terat in ?altat da se kam premakne. Za vzdr?evanje toka s prometom ok, to je pa tudi vse.

 

Glavna te?ava: po pol ure vo?nje me je v obe nogi spodaj zagrabil kr?, za kar sumim pedala, ker je treba stopalo precej dvigniti za pritisk sklopke (in gasa). Ko sem se potem presedel v mojo MX-5, je te?ava izginila. ?udno. Saj mogo?e je bila te?ava v meni. Enkrat bom ?el furat ?e 2.0 120, da vidim ?e bo tam enako, kako gre in ?e je menjalnik kaj manj gumijast.

 

Aja, oprema je bila challenge in se mi je zdela zelo dobra, medtem ko bi bil attraction vrh glave. Je pa res, da je digitalen obratomer kr neki, ?koda da potrebuje? revolution, da se to spremeni.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Probal in ni ?voh, samo ne gre mi v glavo 1.5 moped in samo 100 konjev, brat ima toyoto Yaris Sport(kraj?e TS) letnik2001 ima 107 konjev 1200 kilogramov te?e, poraba pa 5,8 do 6,5, samo to da nekaj od sebe in to takoj, brez zamika. :ne vem:

 

 

Top of the top domet ?tevca do 260 km/h, crkne? od smeha.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

260kmh je res kar hecno videt, za razliko od moje 2.3, ki ima na ?tevcu celih 240. <_<:harhar:

 

@Bo?tjan, ko bo? imel ?as, daj prilepi kak?ne fotke od petkovega dru?enja z Acosmosovo Mazdo3 po Loki in okolici. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

260kmh je res kar hecno videt, za razliko od moje 2.3, ki ima na ?tevcu celih 240. <_<:harhar:

 

@Bo?tjan, ko bo? imel ?as, daj prilepi kak?ne fotke od petkovega dru?enja z Acosmosovo Mazdo3 po Loki in okolici. :prstgor:

 

Pride na vrsto, najprej koledar in 2 web pejđa, pol pa naprej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Verjetno je predrago za MPSko delat poseben ?tevec (?e posebej ?e je digitalen) :blink:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Verjetno je predrago za MPSko delat poseben ?tevec (?e posebej ?e je digitalen) :blink:

 

:prstgor::prstgor::prstgor:

 

 

Bedarija-brezvezen stro?ek, je v osnovi ?e razvoj in izdelava 2 razli?nih ?tevcev za en model kante, da? enega(recimo tistega z velikim obratomerom in digitalnim ?tevcem) pa ma? mir, narodu se fajn zdi k tak na?in ?tevca majo samo "petarde" ferrari, lambo, porsche,...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sami sumaherji....85% folka pa tko al tko niti ne pogleda na obratomer, hitrost je bolj pomembna

tudi jaz redko gledam obratomer, saltam po obcutku

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Moje osebno mnenje je sicer, da je analogni prikazovalnik hitrosti bolj posre?en kot digitalni. Ko se enkrat navadi? avtomobila, ti je dovolj, da samo be?en pogled na pozicijo kazalca to?no da oceno kak?na je takrat hitrost. Sploh ne rabi? cifer brat ampak le z del?kom o?esa o?vrkne? brzinomer in ve? kako hiter dejansko si.

 

Digitalen ?tevec je pa pa? treba pogledat in direktno prebrat cifro, da ve? kolk se pelje?. Spoh kadar je mo?no sonce, son?na o?ala na nosu je digitalni ?tevec ?ista mora, medtem, ko analogni sploh ne.

 

Ja se staram in vid verjetno ni ve? tako prilagodljiv ampak to je moje opa?anje predvsem na kapelci, ki ima digitalni ?tevec in mi hodi kr mal na ?pure sploh ker poleg tega avto nima niti ?tevca obratov (ne analognega ne digitalnega) in v?asih sam ugibam kolk dejansko se sploh vozim, ker je filing ?ist drug kot v Mazdi.

33112_1.png

Napisano

sami sumaherji....85% folka pa tko al tko niti ne pogleda na obratomer, hitrost je bolj pomembna

tudi jaz redko gledam obratomer, saltam po obcutku

 

odkar mam diesla stalno gledam po obratomerju, sploh ko je avto mrzu ga lepo ?altam na 2krpm :)

Napisano

Zanima me ali ima nova M3 Revolution Top oprema cd changer in I-Eloop sistem. Nisem nikjer zasledil.

Napisano

Zanima me ali ima nova M3 Revolution Top oprema cd changer in I-Eloop sistem. Nisem nikjer zasledil.

 

 

CD Changerja pomoje nima... ker ga noben od novejsih modelov (sestica, CX-5,...) nima... Prav tako ocitno pri nas tudi ne bodo na voljo modeli z i-Eloop... vsaj nikjer nisem nasel tega podatka ... >> http://www.furamposvoje.si/mazda3/Mazda3-okt2013.pdf

 

Na tujih (in tudi nekaterih domacih) novicarskih straneh pa se najde tudi to, da naj bi trojka imela i-Eloop ...

 

http://www.volan.si/premiere/domace/3018-mazda3/

 

Motorno ponudbo sestavlja dizelska izvedenka z 2,2-litra delovne prostornine in 110 kilovati mo?i. Po njej bo poseglo le okrog 10 odstotkov kupcev, zato so v ponudbi ?e tri bencinske izvedenke. Vstopno izbiro predstavlja 1,5-litrski agregat s 74 kilovati, ki mu sledita dve 2,0-litrski izvedenki z 88 oziroma 110 kilovati mo?i. Ta se na sprednji par koles prena?a preko ?estopenjskega ro?nega oziroma ?estopenjskega samodejnega menjalnika. Vse motorne izvedenke so opremljene s sistemom i-stop, za zahtevnej?e uporabnike pa je na voljo ?e regenerativni zavorni sistem i-ELOOP.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/2013/0...prvi_ogled.aspx

 

Motorje bo mogo?e kombinirati s 6-stopenjskim ro?nim in samodejnim menjalnikom (skyactiv-Drive) lahke in kompaktne zasnove.

 

Seveda bodo motorji nove trojke v dolo?enih paketih opremljeni ?e s hibridno napravo za shranjevanje energije iz rekuperacije kondenzatorjem oziroma sistemom i-ELOOP. Ta bo soodgovoren tudi za menda najhitreje delujo?i, odzivni start in stop sistem.

http://www.zurnal24.si/nova-mazda3-samozav...i-clanek-206326

 

Vsi motorji imajo serijski stop&start sistem in aktivno odpiranje zra?nih re?, najmo?nej?i bencinar ima ?e sistem i-eloop za shranjevanje elektri?ne energije v kondenzator, ki ga avtomobil izori??a za razbremenjevanje delovanja motorja ob posebnih potrebah. Poleg ro?nega je v ponudbi ?eststopenjski avtomatski menjalnik.

...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zanima me ali ima nova M3 Revolution Top oprema cd changer in I-Eloop sistem. Nisem nikjer zasledil.

 

CD changer-ja ni, je le CD/MP3 predvajalnik.

Kar se pa i-ELOOP sistema ti?e, pa v katalogu pi?e: "Za razli?ice z motorjem G165 je na voljo i-ELOOP tehnologija."

Torej le pri 5-vratnem modelu.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

CD changer-ja ni, je le CD/MP3 predvajalnik.

Kar se pa i-ELOOP sistema ti?e, pa v katalogu pi?e: "Za razli?ice z motorjem G165 je na voljo i-ELOOP tehnologija."

Torej le pri 5-vratnem modelu.

 

Preverjena informacija - i-ELOOP sistem imajo razli?ice z motorjem G165 REVOLUTION in REVOLUTION TOP oprema, 5 vratna.

Napisano

Danes sem se prvi? usedel v novo M3. Ob?utek je bil kot, da sem se usedel v reaktivca :prstgor:

Edino me je malo zmotil displey na sredini, ki ?trli ven iz armaturke. Ma se navadi?...

 

lp

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.