Skoči na vsebino

Nazaj na Mazdo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker smo na hitro ostali brez avta ?t. 2 v na?i dru?ini (bli?nje sre?anje z tremi drevesi), na hitro potrebujem nekaj kupit. Ker mi trenutno finan?no stanje ne dopu??a, da bi kupil kaj novej?ega, sem se odlo?il, da se vrnem nazaj na preverjeno kakovost. Ogledal sem dve Mazdi 323F, pa me zanima ?e ta avta kateri ?lan foruma pozna?

 

Ta je na prvi vtis zelo solidna in lepa. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7781287&show=1

 

Tale ima pa skurjen motor, kako je z nabavo drugega motorja, malo sem gledal po bolhi, avto-net, autoscout24, e-bay, takih motorjev ni ravno veliko na razpolago, da bi pa generalno delal pa ... ne vem?!¨

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7796214&show=1

 

Starej?e od l 2000 nebi jemal, ravno tako ne dizla.

Napisano

Tale za 1.480? se mi zdi super nakup. Na tvojem mestu bi ?el na ogled, pa ?e je tak?na kot izgleda na slikah, je za kupit. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zdravo, vidim, da se pogovarjate o mojem avtu. (tarde?a 323f ka)

 

Motor je ?isto ok, samo ventili so fu? (kompresija samo 5, tretji cilinder kompresija 8). Avto je bil redno servisiran pri Pelkotu, tako da sem prepri?an da ga lahko pokli?ete in povpra?ate o njem. Mimogrede, na avtu so povsem novi injektorji za plin.

 

LP

Napisano

Ima.Se vidi posodica od olja. Sam mal jo je zaje.. na?timat da je cool.JVsaj jaz sem se kr naigral.. :S

 

Jaz to precej pogosto ?telam. Nekateri pravijo od 6 do 8 kapljic na minuto, Primo? iz Sigas-a pa pravi da za 2.3 in 2.5 motorje kar raj?i 10, to pomeni, da se preto?i 1 na vsakih 6 sekund. :cheers:

 

Pelko mi je zadnji? rekel, da nekateri imajo mazanje, ampak noter nobene teko?ine (ne govorim o tvojem primeru, da ne bo pomote), pa da jim bo po novem on tudi to dolival, da bodo ?li ?e bolj zadovoljni iz njegove delavnice in se bodo zato manjkrat sre?evali z njim. :notworth:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e je ?e vedno govora o moji, potem ja, ima mazanje, vendar sem to ?ele pred kratkim not vgradil. Poleg tega so tudi injektorji za plin popolnoma novi (niti ne 3000 km prevo?enih).

 

Lp,

b

Napisano

Preve? mazanja tudi naj nebi bilo dobro za katalizator.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Katalizatorja :P

 

Kolikor vem ga kar rabi? ker ni neke razlike v plinih na eno ali drugo gorivo, vsaj pri ve?ini parametrov.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Glede na moj primer, bi rekel, da je kr malo odvisno od merilnih naprav; juresu v Kranju res niso namerili nobenih razlik med bencinom in LPGjem, ko pa sem eno leto kasneje ?el v Podgorje, so po 10ih minutah 'merjenja in za?udenih pogledov' majstri obupal in samo ?ez spustil. Zdj, al jim je senzor kej ?tekal, je bil kriv kak?en starej?i software/naprava al pa kej drugega..neki bi znal bit na tem. :ne vem:

 

Govora je seveda o istem avtu.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Glede na moj primer, bi rekel, da je kr malo odvisno od merilnih naprav; juresu v Kranju res niso namerili nobenih razlik med bencinom in LPGjem, ko pa sem eno leto kasneje ?el v Podgorje, so po 10ih minutah 'merjenja in za?udenih pogledov' majstri obupal in samo ?ez spustil. Zdj, al jim je senzor kej ?tekal, je bil kriv kak?en starej?i software/naprava al pa kej drugega..neki bi znal bit na tem. :ne vem:

 

Govora je seveda o istem avtu.

 

pri meni je bil ?e stok lonec, a si imel ti ?e kak 'dodatek'?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

S tistim 'dodatkom' bi blo na tehni?nmu ve? te?av kot koristi in ga niti ne dajem ve? gor :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Jaz to precej pogosto ?telam. Nekateri pravijo od 6 do 8 kapljic na minuto, Primo? iz Sigas-a pa pravi da za 2.3 in 2.5 motorje kar raj?i 10, to pomeni, da se preto?i 1 na vsakih 6 sekund. :cheers:

 

Pelko mi je zadnji? rekel, da nekateri imajo mazanje, ampak noter nobene teko?ine (ne govorim o tvojem primeru, da ne bo pomote), pa da jim bo po novem on tudi to dolival, da bodo ?li ?e bolj zadovoljni iz njegove delavnice in se bodo zato manjkrat sre?evali z njim. :notworth:

 

Vgradite elektronsko regulirano mazanje, kot sem ga jaz v pre?njo in zadeva bo sama vedno delovala tako kot mora, ta "podtla?ni sistem" deloje ravno narobe ve? obratov manj mazanja - manj obratov ve? mazanja, elektronika pa deluje tako da ve? je obratov bolj ma?a, manj je obratov manj ma?e, pa ?e ?e se pele? na bencin NI mazanja, pri "podtla?nem sistemu" pa je VEDNO tudi ko ga ne potrebuje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A mi lahko prosim nekdo hitro z ne?im pomaga?

 

Menim se za prodajo moje (zgoraj omenjene) Mazde 323 F letnik 2001 (prva registracija sep. 2001 v SLO), motor ZM (1.6 16v 72 kW). Ker bi rad moj kupec svojo novo pridobitev izvozil v Srbijo, me zanima, ali avto ustreza standrdom Euro 3. To mi nikjer ne pi?e v homologaciji / prometnem, pa bi rad prepre?il, da bi se ?lovek nategnil in zastonj vozil iz Srbije, ali pa ?e huje, da bi ga drkali na carini potem.

 

?e pa ?e ne obstaja nek hiter odgovor, pa vsaj kje bi to lahko ugotovil. Malo se mudi, ker bi rad ?lovek pri?el po avto v ponedeljek zjutraj.

 

Vnaprej hvala za pomo?.

 

LP,

B

Napisano

Vgradite elektronsko regulirano mazanje, kot sem ga jaz v pre?njo in zadeva bo sama vedno delovala tako kot mora, ta "podtla?ni sistem" deloje ravno narobe ve? obratov manj mazanja - manj obratov ve? mazanja, elektronika pa deluje tako da ve? je obratov bolj ma?a, manj je obratov manj ma?e, pa ?e ?e se pele? na bencin NI mazanja, pri "podtla?nem sistemu" pa je VEDNO tudi ko ga ne potrebuje.

 

Se strinjam da tale sistem ni neki ja..Pa ?e z logiko je skregan ja! :)

Napisano

A mi lahko prosim nekdo hitro z ne?im pomaga?

 

Menim se za prodajo moje (zgoraj omenjene) Mazde 323 F letnik 2001 (prva registracija sep. 2001 v SLO), motor ZM (1.6 16v 72 kW). Ker bi rad moj kupec svojo novo pridobitev izvozil v Srbijo, me zanima, ali avto ustreza standrdom Euro 3. To mi nikjer ne pi?e v homologaciji / prometnem, pa bi rad prepre?il, da bi se ?lovek nategnil in zastonj vozil iz Srbije, ali pa ?e huje, da bi ga drkali na carini potem.

 

?e pa ?e ne obstaja nek hiter odgovor, pa vsaj kje bi to lahko ugotovil. Malo se mudi, ker bi rad ?lovek pri?el po avto v ponedeljek zjutraj.

 

Vnaprej hvala za pomo?.

 

LP,

B

 

mislim, da je Euro3

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaj pa, ?e pokli?e? na AMZS oz. neke tehni?ne? Nekdo to mora vedet, da ne bo potem kak?nih te?av, pa pohiti ker je sobota. :closedeyes:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje še dlje. Moja prejšnja Mazda ni bila nikoli pacana s kakršnokoli svinjarijo, je bila skos parkirana zunaj pod milim nebom, 270kkm in 11 let pa razen rahle površinske rje ni bilo nič drugega. Edino kar je rja pojedla so bili kovinske zaščite zadnjih amortizerjev, ampak tisto ne bi zaščitila ta packarija. Tko al tko pa je pri teh letih/kilometrih skoraj to že potrošni materjal
    • Dvomim, pravi da pod obremenitvijo slabo potegne... v vrhniški klanec. Takrat je samo za božat po kolenu. 
    • Ne samo to, Kitajci skoraj ne prodajajo rabljene, ker jih nihče ne kupi. Vedo, da je to crap in dokler je v garanciji ok, pol pa smetišče kliče. Ne pričakovat, da bo v EU pa nekdo kupil rabljenega kitajca brez podpore in rezervnih delov.   Aja pa še to, tale trik s fiktinimi registracijami... ti avti ki so registrirani in zdaj ekološko počivajo nerabljeni, sploh nimajo notri ne baterij in navadno tudi elektromotorjev ne. Se pravi so stroški izdelave tako nizki, da enostavno samo s subvencijami države zaslužijo. Kitajc je lopov, zapomnite si to.    Sicer je pa možakar lepo povedal kaj si misli o kupcih kitajskih avtov in ima kar prav.   Ko kupiš, kitajski tekstil, orodje, tehniko so navadno zneski tako nizki, da se ni glih za sekirat, če se nategneš, pri avtu pa četudi stane "samo" 15k€ je pa to velik udarec, če ugotoviš, da si se nategnil.
    • Te čisto razumem. Ampak za tak avto res ne morem dat realne cene, ker ne vem kakšna je 😐 Imam ga enajsto leto. In kolikor sem dal takrat zanj, je realno odslužil in je potem za na odpad.  Ampak po drugi strani se pa z njim boljše pelješ kot z novim avtom za 30 - 40 tisoč.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.