Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

poraba pri "ta starih" je normalno tam okoli 7,5, ?e vozi? me?ani cikel.Pozimi (vebasto,zimske gume) pa je lahko ?e ve?.

 

Zdaj imam ?e 7,7l (sem ravno prej pogledal). Finta je tudi, da ko ga nato?im do konca, mi nikoli ni kazal nekih nenormalnih vrednosti po resetu, zdaj pa ko da mu je elektronika podivjala.

 

al mate zjeban motor al ne znata vozit...

meni je moja prejsnja 6 pred pridajo pri ca.280000km porabila 6.5

 

O?itno v?asih znam in dobim ven 6,4l, drugi? pa ne znam in imam 7,6l. Spet, ko ga ti?im do amena, je pa 7,8l ali pa 8l pri res grdi vo?nji. ?e mene vpra?a?, je z ma?ino nekaj narobe, ampak nobenemu se ne sanja kaj. Ali pa se jim sploh ne da potrudit. Jaz pa tudi nisem Sherlock za avte.

Napisano

Dobri stari DITD. Med 4.7 in 5.2. 5.5 je ze kriticno visoka poraba. 350.000km.

 

To so pa dobesedno neunicljivi motorji :)

Napisano

Manj obcutljivi. Ni nobenih sestavnih delov, ki bi se lahko prehitro pokvarili.

 

vem, father jo ma ?e 7 let :) zadnjih par let dela kratke relacije (zato menja olje ?e na 10kkm) in dela kot urca :)

Napisano

Danes sem bil spet na avtocesti. Pri 130km/h mi po tempomatu ka?e 7,1 - 7,2l/100km :blink:

Napisano

Danes sem bil spet na avtocesti. Pri 130km/h mi po tempomatu ka?e 7,1 - 7,2l/100km :blink:

 

tole je mal velik... pr tej brzini men na bc-ju ka?e okol 6

33112_1.png

Napisano

Ja, definitivno je nekaj narobe. Do 6l sicer nikoli nisem pri?el, ampak vsaj pri 6,7 bi se lahko ustavilo. Toliko sem imel prej. ?e vedno ne vem, kaj naredit...?

Napisano

Ja, definitivno je nekaj narobe. Do 6l sicer nikoli nisem pri?el, ampak vsaj pri 6,7 bi se lahko ustavilo. Toliko sem imel prej. ?e vedno ne vem, kaj naredit...?

 

v grab'n....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, definitivno je nekaj narobe. Do 6l sicer nikoli nisem pri?el, ampak vsaj pri 6,7 bi se lahko ustavilo. Toliko sem imel prej. ?e vedno ne vem, kaj naredit...?

 

stari probaj priklopit tester med vo?njo :D lp ale?
Napisano

Ja, definitivno je nekaj narobe. Do 6l sicer nikoli nisem pri?el, ampak vsaj pri 6,7 bi se lahko ustavilo. Toliko sem imel prej. ?e vedno ne vem, kaj naredit...?

 

lambdo prever

Napisano

tole je mal velik... pr tej brzini men na bc-ju ka?e okol 6

 

?e se vozi? iz kp proti lj.je ta poraba odli?na.

 

 

Napisano

stari probaj priklopit tester med vo?njo :D lp ale?

 

?e bi ga imel... tudi, ?e bi ga imel, ne bi vedel, kaj si naj za?nem s temi vrednostmi.

 

lambdo prever

 

Will do.

 

v grab'n....

 

Pa bom. Enkrat ?e.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Lep pozdrav vsem. ;)

Da ne odpiram nove teme bom kr tuki upra?u...

 

Kupil M 323F l. 97 1.5 89Hp :zvizga:

 

Glede porabe, Koliko bi lahko max pila mestne vo?nje?

 

Zaenkrat testiram 1 tank in me je kr malo strah kar vidim kako cagr leze dol :wacko:

Kokr vidim ima 55L rezervoar...

Napisano

Lep pozdrav vsem. ;)

Da ne odpiram nove teme bom kr tuki upra?u...

 

Kupil M 323F l. 97 1.5 89Hp :zvizga:

 

Glede porabe, Koliko bi lahko max pila mestne vo?nje?

 

Zaenkrat testiram 1 tank in me je kr malo strah kar vidim kako cagr leze dol :wacko:

Kokr vidim ima 55L rezervoar...

 

Vec, ko 8 litrov ti nebi smela pozret :)

Napisano

Evo, vzrok moje porabe je v EGR-u, ki ne dela. Novi stane 200? in ve? :unsure:

Napisano

Evo, vzrok moje porabe je v EGR-u, ki ne dela. Novi stane 200? in ve? :unsure:

 

?zmeden? Jaz imam blindiranega in imam ?e manj?o porabo kot prej.

Si siguren,danje to vzrok?

 

 

Napisano

?zmeden? Jaz imam blindiranega in imam ?e manj?o porabo kot prej.

Si siguren,danje to vzrok?

 

ja ?e ma? blindiranega ti ?e vseen dela in elektronika ne zazna, ?e gre kej skozi al ne, ?e pa je crknjen pa ne dela in elektronika to zazna ;)

Napisano

ja ?e ma? blindiranega ti ?e vseen dela in elektronika ne zazna, ?e gre kej skozi al ne, ?e pa je crknjen pa ne dela in elektronika to zazna ;)

 

Nou, blindirali smo ga, ker ni delal in sta mi goreli lu?ki ?ek enđin in protizdrsu.

Glih v tem je ?tos, da pri mazdi 6 (vsaj prve generacije) ti gre avto isto, tudi, ?e ti crkne EGR.

 

 

Napisano

mene ni ni? svetilo, pri faceliftu, samo v safe mode je ve?krat ?el. Sem prebral napako, ko sem ga podrl, uff, zapacan, ventil ni popolnoma zaprlo. Od takrat dela normalno, ga tudi sli?im ko ugasnem avto, se sam testira tako da se odpre in zapre ene 4x.

Napisano

mene ni ni? svetilo, pri faceliftu, samo v safe mode je ve?krat ?el. Sem prebral napako, ko sem ga podrl, uff, zapacan, ventil ni popolnoma zaprlo. Od takrat dela normalno, ga tudi sli?im ko ugasnem avto, se sam testira tako da se odpre in zapre ene 4x.

 

Jp, men isto. Ko sm resetiru napako je spet delu, ko da ni nc narobe :)

Napisano

Kdo bi mi pa lahko to uredil in ali potem ni te?av s izpuhom na TP? Pustit me verjetno ne more nikjer, ?e bi v kak safe mode skakal?

Napisano

Kdo bi mi pa lahko to uredil in ali potem ni te?av s izpuhom na TP? Pustit me verjetno ne more nikjer, ?e bi v kak safe mode skakal?

 

Js sm ga zamenju z rabljenim, sm ga zaprl in je mir, glede izpuhov ti bom povedu u kratkem, ko mam tehnicnega ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.