Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

poraba pri "ta starih" je normalno tam okoli 7,5, ?e vozi? me?ani cikel.Pozimi (vebasto,zimske gume) pa je lahko ?e ve?.

 

Zdaj imam ?e 7,7l (sem ravno prej pogledal). Finta je tudi, da ko ga nato?im do konca, mi nikoli ni kazal nekih nenormalnih vrednosti po resetu, zdaj pa ko da mu je elektronika podivjala.

 

al mate zjeban motor al ne znata vozit...

meni je moja prejsnja 6 pred pridajo pri ca.280000km porabila 6.5

 

O?itno v?asih znam in dobim ven 6,4l, drugi? pa ne znam in imam 7,6l. Spet, ko ga ti?im do amena, je pa 7,8l ali pa 8l pri res grdi vo?nji. ?e mene vpra?a?, je z ma?ino nekaj narobe, ampak nobenemu se ne sanja kaj. Ali pa se jim sploh ne da potrudit. Jaz pa tudi nisem Sherlock za avte.

Napisano

Dobri stari DITD. Med 4.7 in 5.2. 5.5 je ze kriticno visoka poraba. 350.000km.

 

To so pa dobesedno neunicljivi motorji :)

Napisano

Manj obcutljivi. Ni nobenih sestavnih delov, ki bi se lahko prehitro pokvarili.

 

vem, father jo ma ?e 7 let :) zadnjih par let dela kratke relacije (zato menja olje ?e na 10kkm) in dela kot urca :)

Napisano

Danes sem bil spet na avtocesti. Pri 130km/h mi po tempomatu ka?e 7,1 - 7,2l/100km :blink:

Napisano

Danes sem bil spet na avtocesti. Pri 130km/h mi po tempomatu ka?e 7,1 - 7,2l/100km :blink:

 

tole je mal velik... pr tej brzini men na bc-ju ka?e okol 6

33112_1.png

Napisano

Ja, definitivno je nekaj narobe. Do 6l sicer nikoli nisem pri?el, ampak vsaj pri 6,7 bi se lahko ustavilo. Toliko sem imel prej. ?e vedno ne vem, kaj naredit...?

Napisano

Ja, definitivno je nekaj narobe. Do 6l sicer nikoli nisem pri?el, ampak vsaj pri 6,7 bi se lahko ustavilo. Toliko sem imel prej. ?e vedno ne vem, kaj naredit...?

 

v grab'n....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, definitivno je nekaj narobe. Do 6l sicer nikoli nisem pri?el, ampak vsaj pri 6,7 bi se lahko ustavilo. Toliko sem imel prej. ?e vedno ne vem, kaj naredit...?

 

stari probaj priklopit tester med vo?njo :D lp ale?
Napisano

Ja, definitivno je nekaj narobe. Do 6l sicer nikoli nisem pri?el, ampak vsaj pri 6,7 bi se lahko ustavilo. Toliko sem imel prej. ?e vedno ne vem, kaj naredit...?

 

lambdo prever

Napisano

tole je mal velik... pr tej brzini men na bc-ju ka?e okol 6

 

?e se vozi? iz kp proti lj.je ta poraba odli?na.

 

 

Napisano

stari probaj priklopit tester med vo?njo :D lp ale?

 

?e bi ga imel... tudi, ?e bi ga imel, ne bi vedel, kaj si naj za?nem s temi vrednostmi.

 

lambdo prever

 

Will do.

 

v grab'n....

 

Pa bom. Enkrat ?e.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Lep pozdrav vsem. ;)

Da ne odpiram nove teme bom kr tuki upra?u...

 

Kupil M 323F l. 97 1.5 89Hp :zvizga:

 

Glede porabe, Koliko bi lahko max pila mestne vo?nje?

 

Zaenkrat testiram 1 tank in me je kr malo strah kar vidim kako cagr leze dol :wacko:

Kokr vidim ima 55L rezervoar...

Napisano

Lep pozdrav vsem. ;)

Da ne odpiram nove teme bom kr tuki upra?u...

 

Kupil M 323F l. 97 1.5 89Hp :zvizga:

 

Glede porabe, Koliko bi lahko max pila mestne vo?nje?

 

Zaenkrat testiram 1 tank in me je kr malo strah kar vidim kako cagr leze dol :wacko:

Kokr vidim ima 55L rezervoar...

 

Vec, ko 8 litrov ti nebi smela pozret :)

Napisano

Evo, vzrok moje porabe je v EGR-u, ki ne dela. Novi stane 200? in ve? :unsure:

Napisano

Evo, vzrok moje porabe je v EGR-u, ki ne dela. Novi stane 200? in ve? :unsure:

 

?zmeden? Jaz imam blindiranega in imam ?e manj?o porabo kot prej.

Si siguren,danje to vzrok?

 

 

Napisano

?zmeden? Jaz imam blindiranega in imam ?e manj?o porabo kot prej.

Si siguren,danje to vzrok?

 

ja ?e ma? blindiranega ti ?e vseen dela in elektronika ne zazna, ?e gre kej skozi al ne, ?e pa je crknjen pa ne dela in elektronika to zazna ;)

Napisano

ja ?e ma? blindiranega ti ?e vseen dela in elektronika ne zazna, ?e gre kej skozi al ne, ?e pa je crknjen pa ne dela in elektronika to zazna ;)

 

Nou, blindirali smo ga, ker ni delal in sta mi goreli lu?ki ?ek enđin in protizdrsu.

Glih v tem je ?tos, da pri mazdi 6 (vsaj prve generacije) ti gre avto isto, tudi, ?e ti crkne EGR.

 

 

Napisano

mene ni ni? svetilo, pri faceliftu, samo v safe mode je ve?krat ?el. Sem prebral napako, ko sem ga podrl, uff, zapacan, ventil ni popolnoma zaprlo. Od takrat dela normalno, ga tudi sli?im ko ugasnem avto, se sam testira tako da se odpre in zapre ene 4x.

Napisano

mene ni ni? svetilo, pri faceliftu, samo v safe mode je ve?krat ?el. Sem prebral napako, ko sem ga podrl, uff, zapacan, ventil ni popolnoma zaprlo. Od takrat dela normalno, ga tudi sli?im ko ugasnem avto, se sam testira tako da se odpre in zapre ene 4x.

 

Jp, men isto. Ko sm resetiru napako je spet delu, ko da ni nc narobe :)

Napisano

Kdo bi mi pa lahko to uredil in ali potem ni te?av s izpuhom na TP? Pustit me verjetno ne more nikjer, ?e bi v kak safe mode skakal?

Napisano

Kdo bi mi pa lahko to uredil in ali potem ni te?av s izpuhom na TP? Pustit me verjetno ne more nikjer, ?e bi v kak safe mode skakal?

 

Js sm ga zamenju z rabljenim, sm ga zaprl in je mir, glede izpuhov ti bom povedu u kratkem, ko mam tehnicnega ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Rahlo si zgresil poanto mojega zapisa, ne trdim da so kitajski avtomobili oh in sploh, ne bojo pa razpadl. Motorjev svojih skoraj ne razvijajo, vse je iz drugih firm. Tiste podrobnosti s katerimi se pa evropejci ukvarjajo, in tudi japonci pa korejci, pa zelo vpliva na to kako se avto vozi ali pa kako se pocutis v avtu.   Lej pred kratkim sem lynka, rentacar. Masina in menjalnik super, odziven avto, nimam pripomb. Pol pa kvaliteta v kabini pa ne vem, zalost. Poceni plastika, avto je bil nov, tako da se ni bilo crickov, ampak bojo kmal pomoje, slaba zvocna izolacija. Asistencni sistemi pa ne vem kaj naj recem, je pa verjetno res to kar pravijo na raznih testih teh avtomobilov. Da je bil razvit za kitajske avtoceste, vecinoma obvoznice velikih mest, kjer vec al manj stojis v koloni in niso primerni za evropske ceste. Tudi na splosno voznja, bl tko tko. Izvoz z avtoceste, kjer je 60 omejitev bi s katerokoli mazdo k sm jo do zdj vozu lahko 80 brez problema prpelov, v tem avtu mi je blo pa ze pr 50 rahlo nelagodno. Kle je unih 10% razlika v razvoju.     Aja, pa to je kitajc, ki pri nas stane ~50k, tako da rajs ne pomislim kako je s kitajci ki so polovico te cene. Vseeno pa masina, menjalnik in pleh ne bojo kr narazn padl, ostalo je pa pofl.
    • Tu je veliko kislo jabolko razvoja, če se je kdo kdaj ukvarjal z njim. Za zadnjih 20% potrebuješ 80% časa razvojnikov (ja, tudi tu velja pravilo 80-20), da speglaš detajle in narediš kvaliteten izdelek. To vse pomeni več denarja in potenicalno veliko razliko na koncu v ceni izdelka.
    • Tudi meni se vse bolj dozdeva, da je to  zopet en izmišljeni lastnik Mazde.😉
    • Meni je prav vseeno ,če dobim unih par deset evrov ali ne. 😉 Ni pa prav,da so se zapufali za božičnico za javni sektor .. Itak imajo večje plače in sedaj so se še tukaj ozenačili,tako,da ja bodo vsi silili v javno sektor in bo še več zaposlenih tam. In še večji minus v javni blagajni. Tej bonbončki stanejo. 😎 Podobno je  v trgovino z sladkarijami.. Če hočeš kupiti otroku bombone to stane.   
    • Kot sem že napisal en mesec nazaj, ti @tommzy sploh Mazde nimaš in nas samo malo za.....  Ker, da imaš vse to kar pišeš ni bilo možno niti na yugecu pred 50 leti.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.