Skoči na vsebino

Zimske gume 2013/2014

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 122
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Oj

 

Kaj pa tale guma za 6ko 2008?

 

Mhm toyo kr neki ... jst sem imel yokohamo ma tema od tema od japonskih gum nima ki pokazat pi snegu samo drsi nekam v 3 kradne ... kup si BF goodrich winter g se ena ka pride malo vc smrekce uno je guma nizko cenovnega razreda in dela boga .. testirano ;)
Napisano

Lepo pozdravljeni ponovno.

 

Jaz se v bistvu zanimam za nakup zimskih gum in sicer imam Mazdo 3, 2010 letnik.

 

Potrebujem zimske gume letnik 2013 in sicer 205/50/R17.

 

Odlo?am se med Michelin Alpin A4, Goodyear Ultragrip 8, Continental Contiwinter TS 850, Bridgestone Blizzak LM 32 ali Dunlop SP Winter sport 4D.

 

V bistvu imam ob?utek, da so vse ?tiri gume odli?ne in ne vem kako se potem odlo?iti. Ali je kaj pomembno to kateri avto ima? in da so kake gume bolj?e prav za Mazdo 3?

 

Sicer pa je ponudnikov za gume v tem ?asu ogromno pa me zanima kje se jih da dobiti najceneje, kake akcije itd, ker konec koncev se gre kar za lepo cifro...

 

Upam, da mi lahko kaj pomagate.

 

Hvala.

Napisano

za akcijo sem napisal nekje zgoraj, od teh so vse zelo dobre tako da odloca cena...mogoce za po sneg po izkusnjah so vseeno dunlop malo boljse

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

za akcijo sem napisal nekje zgoraj, od teh so vse zelo dobre tako da odloca cena...mogoce za po sneg po izkusnjah so vseeno dunlop malo boljse

 

 

Veliko je odvisno od dimenzije... vsaj po tabeli v testu ... Pri 15" je Dunlop med top (torej ocena "zelo priporocljivo")... pri 17" pa je ravno pri oprijemu na snegu slabsa od nekaterih drugih ... slabsa od nekaterih drugih ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

po testih ze, ampak po real lifu dunlop raztura na snegu

 

na testu je michelin alpin tud top, cez eno leto pa je kot iz plastike

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

po testih ze, ampak po real lifu dunlop raztura na snegu

 

na testu je michelin alpin tud top, cez eno leto pa je kot iz plastike

 

Zanimivo da trenutno Continental raztura vse teste, Conti Sport 5 je tudi na vrhu vseh letnih..........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zanimivo da trenutno Continental raztura vse teste, Conti Sport 5 je tudi na vrhu vseh letnih..........

 

Jaz se nagibam k temu, da bi nabavil zimske Continentalke.So zelo dobre za po mokrem (tega je itak najve?) pa tudi za sneg so zelo dobre.Cenovno pa so tam-tam z Dunlop.

 

 

Napisano

Jaz se nagibam k temu, da bi nabavil zimske Continentalke.So zelo dobre za po mokrem (tega je itak najve?) pa tudi za sneg so zelo dobre.Cenovno pa so tam-tam z Dunlop.

 

na Mazdi 5 sem imel Uniroyal MS Plus 55 in so bile odli?ne gume, ?e posebej za polprostorsko kravo, te?a tega avta je bila ?isto nekaj drugega, pa sem z njimi ril po celcu brez problema. Tako da ?e bi danes kupoval bi vzel 77ko, test je dober, cena ugodna.

 

Druga?e pa gruntam kako bi gume s swifta ki imajo cca 5000km zamenjal s temi z mazde, ki imajo cca 10.000km, ampak dimenzije dveh japoncev.....Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

po testih ze, ampak po real lifu dunlop raztura na snegu

 

na testu je michelin alpin tud top, cez eno leto pa je kot iz plastike

 

Stare Dunlopove WS M2 in M3 so bile po treh sezonah tudi porazne in drse?e, medtem, ko so se 3D in baje tudi 4D izkazale za odli?ne tudi po nekaj sezonah uporabe. Prakti?no razen strogo vo?nje v snegu niso kej izgubile na oprijemu tudi po nekaj sezonah in to je tisto kar ?lovek pri?akuje od gum.

 

Jebe? teste, kjer se testirajo samo nove gume in so nekatere tako narejene, da zmagujejo ravno v takih pogojih ter, da imajo nenormalno majhno obrabo a ?e v drugi sezoni misli?, da so ti gume ukradli in vozi? le po feltnah, ker tolk drsi - michelin je recimo tak vzor?ni primer.

 

Pred leti so en tak test naredili pri Autobildu in takrat je po 15.000 prevo?enih kilometrih zmagal GY UltraGrip 7 kljub temu, da so gume izgubile precej zmogljivosti ampak ostali so ?e ve?. Ampak tudi ta test je nezanesljiv saj ni upo?teval realnih razmer kot so dejanske razmere na cestah vklju?no s solnimi rastopinami, peskom, zmrzaljo, staranjem zaradi vpliva UV ?arkov in pa seveda zaradi let uporabe, skladi??enja med polletjem ipd.

 

V glavnem na koncu pridemo na dejstvo, da je najbolja, ?eprav subjektivna ocena, posameznih uporabnikov in sam naslednji?l set izberem Dunlop.

33112_1.png

Napisano

Sta me prepricala... in verjetno bom tudi jaz vzel Dunlop 4D ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz se zaenkrat bolj nagibam k Continentalkam. Bom pa dal dimenzijo 215 65 R16.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Jaz se zaenkrat bolj nagibam k Continentalkam. Bom pa dal dimenzijo 215 65 R16.

 

Jaz tudi, ?eprav sem imel do sedaj vedno dunlopke

 

 

Napisano

jaz se tudi ogrevam za continentalke.....kva je glavna razlika med 830 in 830P

 

razlika je bogih 7 EUR na gumaxu pa ne vem katere bi vzel (dimenzija 205/60R16)

Napisano

Fantje... zadnji? sem bil pri vulkanizerju in malo spra?eval po zimskih gumah... nekako sem se osredoto?il na ali Contije ali Michelinke... pa mi je med drugim omenil tudi Toyo Snowprox... nimam pojma in ne poznam. Po testih so vendarle bolj pri repu... cenovno pa bizarno poceni (v primerjavi z Conti, Dunlop, GY ali Mich...). Pozna kdo?

 

LP Uro?

Napisano

http://www.span.si/sl/aktualna-ponudba/spl...tisc/?gv=osebne

 

Gledam tole akcijo pa se mi zdi kar dobra ponudba. ?e vzamem Continentalke TS-850 + plati??a je vse skupaj 730 EUR z monta?o vred.

 

Glede na to da je guma cca. 110? pa monta?a ponavadi cca. 30? pride eno plati??a okoli 60?. Kar je pa kar dobra cena za novo alu plati??e.

Napisano

jaz mam take feltne (sem jih mal ceneje kupil ampak ok nima veze)

 

http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=7655009 160 eur

 

in gume npr.

http://www.gumax.si/default/catalog/produc...-205-60r16-92h/ pa se un bon za minus 16 eur

 

380 eur

 

in montaza

http://boonka.si/index.php?module=shop&amp...;productID=1127 14.9 eur

 

 

pridemo na ca. 555 eur (je pa res, da bos mel rabljene feltne, ce je kak problem)

tudi drugace je span kar drag

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz mam take feltne (sem jih mal ceneje kupil ampak ok nima veze)

 

http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=7655009 160 eur

 

in gume npr.

http://www.gumax.si/default/catalog/produc...-205-60r16-92h/ pa se un bon za minus 16 eur

 

380 eur

 

in montaza

http://boonka.si/index.php?module=shop&amp...;productID=1127 14.9 eur

pridemo na ca. 555 eur (je pa res, da bos mel rabljene feltne, ce je kak problem)

tudi drugace je span kar drag

 

pa imel bo lite in ne jeklena

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mja sam oglasnike spremljam ?e cca. 2 meseca za kakimi pametnimi rabljenimi feltnami pa kar 0 pametnga ni.

En je mel pa so ble nakonc kar konkretno uni?ene (me je minilo da bi dal 200? za take). Sedaj sem na siluxu gledal nova jeklena plati??a pa so tam od 60 EUR naprej.

Za gume sem se pa nekako ?e odlo?il da bom dal gor Continentalke.

 

Pri ?panu pa sem nazadnje menjal zimske -> letne in me je skor na tla vrglo ko so sem moral dat dobrih 60? za menjavo :vskalo: (navajen bil na cene 15-25).

 

Sedaj sem preveril ?e pri malo drugih pa mi nekako ne dajo neke take akcije za komplet, tko da se bom kar mal za tole pozanimal ?e lahko naro?im.

Napisano

vprasaj se tuki, poslji mejl z zahtevami

http://www.gume-pnevmatike.com/texts.php?id=10

 

Jaz sem prav tukaj naro?il.Najprej sem hotel Michelin A4 in se ob prebiranju hitro premislil zaradi trdote.

Zdaj imam Nokian WR A2 pa so katastrofa.Po snegu ne gre nikamor in v treh letih je ?e skoraj ves profil.

?e kdo rabi jih ?enkam.

Naro?il sem Uniroyal MS Plus 77 pa da vidmo kaj bo.Na testih so bile v podobni dimenziji kar vredu.

Napisano

Jaz sem prav tukaj naro?il.Najprej sem hotel Michelin A4 in se ob prebiranju hitro premislil zaradi trdote.

Zdaj imam Nokian WR A2 pa so katastrofa.Po snegu ne gre nikamor in v treh letih je ?e skoraj ves profil.

?e kdo rabi jih ?enkam.

Naro?il sem Uniroyal MS Plus 77 pa da vidmo kaj bo.Na testih so bile v podobni dimenziji kar vredu.

 

:bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po 5 zimah z Uniroyal 205 60 R16 na M6 2008, zamenjal

z novimi Uniroyal ...

Torej zadovoljen z obrabo (55.000km), v de?ju zelo solidne,

v snegu jih nisem imel zares mo?nosti preizkusiti, ker prehitro

plu?ijo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
    • Jaz sem sel danes z mopedom LJ - Split. Nobene guzve start 08:00, Split 14:00. Brez AC. Megla pa v iber do Ilirske. A je kdo pomislil da xsara 90HDI ne zmore vec...mal v klanc Drugace pa 105 po prehitevalnem ni prepovedano....min je 70, max dovoljeno 130...je pac prilagodil hitrost razmeram, to je moderno pri nas   To je bolj nestrpnost ce ne pustis nekomur da prehiti s svojim tempom. Ampak da res prehiteva ne da se vozi...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.