Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Napisano

En question... A more common rail naftna pumpa tut bit v fazi kot pri starih bosch pumpah al ni treba?

 

Ne ni treba.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ni glih fora common raila, da je bistvo, da samo dr?i visok tlak, injektorji pa potem odpirajo vbrizg takrat, ko elektronika to zahteva?

33112_1.png

Napisano

A ni glih fora common raila, da je bistvo, da samo dr?i visok tlak, injektorji pa potem odpirajo vbrizg takrat, ko elektronika to zahteva?

 

No sej se mi je zdel, da je tak, sam nism bil 100% pa sm rajs uprasu, thx ;)

Napisano

Danny ni res... pumpi niha pritisk samo s tem kolk se masina vrti... Vem ker mi pritisk common raila kaze diagnostika...

If in doubt, flat out... 

Napisano

ja je treba oz. dej v fazo ?e lahko. pumpa nima stalnega tlaka,tlak niha in kadar je v fazi se tlak vi?a kadar se odpira injektor.

 

Sej zato mi ni jasn, ker ne najdem nobenga cahna na pumpi :ne vem:

Napisano

Danny ni res... pumpi niha pritisk samo s tem kolk se masina vrti... Vem ker mi pritisk common raila kaze diagnostika...

 

OH ne vem kaj ti gleda?, ker je popolnoma druga?e. CR je popolnoma neodvisen od ma?ine (hitrosti in obratov, ter je stalno pod gasom 2000 bara) in kontroliran preko ECUja (tako kot pumpa in injektorji), zato lahko injektorji dostavljajo nafto popolnoma neodvisno, lahko tudi do 5x v manj?ih brizgih na en 'power stroke'

 

Danny ni res... pumpi niha pritisk samo s tem kolk se masina vrti... Vem ker mi pritisk common raila kaze diagnostika...

 

OH ne vem kaj ti gleda?, ker je popolnoma druga?e. CR je popolnoma neodvisen od ma?ine (hitrosti in obratov, ter je stalno pod gasom 2000 bara) in kontroliran preko ECUja (tako kot pumpa in injektorji), zato lahko injektorji dostavljajo nafto popolnoma neodvisno in optimizirano, lahko tudi do 5x v manj?ih brizgih na en 'power stroke'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano

eo iz enega tujega foruma (eng-tips.com):

 

The high-pressure pump on a common-rail system does only one thing ... pressurize the fuel in the fuel rail. It has nothing to do with injection timing, it just pressurizes the rail and holds the pressure at a regulated setting.

 

Injection timing on a common-rail engine is done purely by controlling the timing of the pulses to the injectors, and therefore, the only way to "adjust" it is to change the mapping in the computer. It is otherwise non-adjustable. Same situation as ignition timing in newer gasoline engines with no distributors.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drugič naj reče, da mu je faking JELEN pregrizel kabel, ker to pa verjetno bo divjad, potem naj pa oni ugotavljajo kako se je jelen tega podviga dejansko lotil, heh
    • Danes se je pričel TOUR de France 2025, verjetno vas je kar precej, ki ga boste vsakodnevno spremljali in navijali za naše.   Škoda, da je Rogla že prvi dan pridelal več kot pol minute zaostanka, upam da mu bo šlo naprej dobro in predvsem brez padcev.   Vsekakor računam na zeelo zanimivo 3-tedensko dirko.
    • Ahhh tote naše domače živali 😅   Dolga zgodba je zadaj. Kolegu je kuna preglodala kabl, pa je šel na Generali uveljavljat. Dobil je odgovor, da kuna ni divjat. Pa je šokirano vprašal, kaj pa je? Mogoče domača žival?
    • Verstappen naredil božanski krog, kapo dol
    • Podobno situacijo ima kolega na dizlu 2.2. Skyactiv, le da ni opaziti, da bi mu antifriz izginjal tako kot je tebi, ampak ga iz hladilnika potiska v raztezno posodo, ne vzame ga pa nazaj. Posledično mu ob nafilanju raztezne prične iztekati med vožnjo skozi tisto cevko, namenjenu odtekanju.   Bojda bi naj za to prav tako bila kriva počena glava in je tudi prejel informacijo, da je to znana hiba teh motorjev.    Zdaj glede na tvoj (osamljen) primer tukaj na forumu me čudi, da bi za to lahko bila kriva samo glava - on sicer upa, da bi crkno termostat ali pa zapikal čep na hladilniku (da morda ne bi več spustil povratno tekočine v hladilnik). Je pa nesmiselno menjavat vse drugo, če je morda res kriva glava... Se da to še kako potrditi, razen da se razšraufa pol avta?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.