Skoči na vsebino

Mazda 6 CD 120, brez mo?i, ?rn dim


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

?e 1 x rabim pomo? oz. nasvete,

pri vo?nji z Mazdo 6 diesel, letnik 2003, avto postane naenkrat popolnoma brez mo?i (zasilni program - prosti tek), pri izpuhu pa se pri?ne zelo ?rno kaditi. Ra?unalnik ne poka?e - javi popolnoma nobene napake. Ko pa avto ugasne? in po?aka? kak?no minuto, ter ga ponovno za?ene?, pa dela spet popolnoma normalno kot, da nebi bilo ni? narobe. Po cca. 5. prevo?enih kilometrih se zadeva zopet ponovi.

ima, oz je kdo imel podobno te?avo? je mogo?e naftni filter (menjal je bil junija letos)?

 

Hvala za pomo? oz. nasvete!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

?e 1 x rabim pomo? oz. nasvete,

pri vo?nji z Mazdo 6 diesel, letnik 2003, avto postane naenkrat popolnoma brez mo?i (zasilni program - prosti tek), pri izpuhu pa se pri?ne zelo ?rno kaditi. Ra?unalnik ne poka?e - javi popolnoma nobene napake. Ko pa avto ugasne? in po?aka? kak?no minuto, ter ga ponovno za?ene?, pa dela spet popolnoma normalno kot, da nebi bilo ni? narobe. Po cca. 5. prevo?enih kilometrih se zadeva zopet ponovi.

ima, oz je kdo imel podobno te?avo? je mogo?e naftni filter (menjal je bil junija letos)?

 

Hvala za pomo? oz. nasvete!

 

?e ti vr?e v zasilni program ti more ra?unalnik ziher pohazat napake kar tok ti ga ne vr?e v safe mode...glede kajenja mogo?e kak injektor oz. prej EGR?? kak?ne relacije dela?-dolge-kratke?...si sam gledal to al ti je mehanik dal na tester?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poglej cevke na ohi?ju filtra in na tistih dveh ventilih(eden je zelen) ki so na nosilcu nad hladilnikom vode.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?zmeden?

?e ti gre EGR ventil ti gre avto popolnoma normalno in ni tak?nih znakov.

 

To ja se strinjam obi?ajno ?e je EGR enkrat javi napako pol je pa mir...men je k sm stau na semaforju(ve?inoma kriv prosti tek) vrglo v safe mode takrat ko sm mel ?e probleme s ?obami...ker si zgoraj napisal da ti klenka potem bi znalo bit to to...glede kajenja vrjetno malo prispeva zama?en EGR + zani? ?obe oz. ?oba to potem sploh + ?e dela? kraj?e relacije je to pol toba?na industrija xP za za?etk probaj z metabondom mogo?e bo pomagalo pri ?obah :rulam:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?zmeden?

?e ti gre EGR ventil ti gre avto popolnoma normalno in ni tak?nih znakov.

 

men je takle delu ko mi je egr crknu, ko sm ga resetiru prek OBD-ja je delal normalno, ko sm ga zamenju pa konc problemov :)

no res pa je, da ni n? kadil (vrjetn zarad DPF)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poglej cevke na ohi?ju filtra in na tistih dveh ventilih(eden je zelen) ki so na nosilcu nad hladilnikom vode.

 

Se strinjam, sam sem imel podoben primer, avto sicer delal, ampak brez mo?i, pa grdo ?rno kadil....

Kot pravi YavarYe - preparela ena od cevk ki sta priklopljeni na ohi?je filtra.

 

?e samo za?asna re?itev z izolir trakom je prinesla ogooomno razliko.

 

Pa sre?no!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam, sam sem imel podoben primer, avto sicer delal, ampak brez mo?i, pa grdo ?rno kadil....

Kot pravi YavarYe - preparela ena od cevk ki sta priklopljeni na ohi?je filtra.

 

?e samo za?asna re?itev z izolir trakom je prinesla ogooomno razliko.

 

Pa sre?no!

 

odkril sem napako, vendar je ne znam prav razlo?it. Skratka,

na mazdi 6 diesel je pod EGR ventilom name??ena ena gumijasta cev na ohi?je, ki je povezano s kolektorjem. v tem ohi?ju (se pravi tam, ko pride gor nataknjena gumijasta cev) je name??ena ena loputa, ki je pritrjena z dvema vijakoma in ta dva vijaka sta popustila zato je ta loputa je zapirala dovod zraka in posledi?no du?ila motor (sem na?el na nekem avstralskem forumu, da se to na mazdah kar pogosto zgodi). Sedaj gre brez problema. Upam, da mi je uspelo prilo?iti slike.

 

l.p.

post-6294-1385985886_thumb.jpg

post-6294-1385985911_thumb.jpg

post-6294-1385985923_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si moral za dostop do lopute demontirati sesalni kolektor?

 

ne, samo 4 vijake in cev je treba sneti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si moral za dostop do lopute demontirati sesalni kolektor?

 

se opravi?ujem za zamudo,

 

ne ni bilo potrebno demontirati kolektorja. ?e bi k?na druga loputa vi?je gor odpovedala, potem je pa potrebno demontirati kolektor, kar je pa (menda) dokaj zahtevno. menda so tri lopute na kolektorju. prva je spodaj potem pa mislim, da ?e dve. pri popravilu spodnje (pod EGR ventilom) ne rabi? kolektorja snemat dol. pa menda ?e ?e je, jevedno problem samo v spodnji loputi.

p.s. po odstranitvi te lopute avto gre res ob?utno bolje. Ful je razlika (mo?,...)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

se opravi?ujem za zamudo,

 

ne ni bilo potrebno demontirati kolektorja. ?e bi k?na druga loputa vi?je gor odpovedala, potem je pa potrebno demontirati kolektor, kar je pa (menda) dokaj zahtevno. menda so tri lopute na kolektorju. prva je spodaj potem pa mislim, da ?e dve. pri popravilu spodnje (pod EGR ventilom) ne rabi? kolektorja snemat dol. pa menda ?e ?e je, jevedno problem samo v spodnji loputi.

p.s. po odstranitvi te lopute avto gre res ob?utno bolje. Ful je razlika (mo?,...)

 

 

?ivjo!

 

A to pomeni, da sedaj vozi? brez te lopute?

Imam namre? podoben problem... Sicer CD136, ampak simptomi so isti.

Kar pa se ti?e "save mode"... no tega mi ?e ne dela. Mo?i pa vseeno nima toliko kot pred enim letom (mo? je postopoma padala - na oko ima zdej max. 90KM in nobenega ?ivega ve?)

Je bilo pri tebi podobno?

 

LP Rok

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.