Skoči na vsebino

dodatek k olju


ReDevil

Priporočeno sporočilo

za ventilatorje od ra? ?e slu?ajno za?ne mal preve? bren?at pa jst uporabim kaplijico kuhinskega olja (za solato) pa tud neha bren?at za zelo zelo dogo.

 

Hehehe - saj nima? tega patentiranega - bom moral malo ponucat za bizinis - hehehe :hohoho::bravo:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 279
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Blokada ?e najbol poje v denarnici, drga? pa zdej itak zarad 007 mal po?asnej vozim, ker se mora ?e ulaufat, pa tut ?im ni?ja poraba je dobrodo?la, tko da blokada, kaj je ?e to??? :blink:

 

...no sam da ne bo? prepo?asi vozu in te bojo policaji ustavil, pa vpra?al zakaj s takim strojem tolk po?as vozi?, in pol bo? re?e? da zarad bonda, james bonda, ker se mora ?e ulaufat :hohoho: ...sam paz da te pol ne odpeljejo v najbli?jo nori?nico.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to pa da ventilatorji ro?ljajo pa se dogaja pogosto, pri normalni uporabi ko ra?. ugasne? ni tako o?itno , ko pa ima? server pa ko nonstop deluje pa za?nejo hitro ro?ljati.

 

?e ?eli? se lahko tudi ti javi? za test 007 na PC ventilatorjih. Ima? mo?nost dobiti nekaj testnih mililitrov.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

?e ?eli? se lahko tudi ti javi? za test 007 na PC ventilatorjih. Ima? mo?nost dobiti nekaj testnih mililitrov.

 

Jaz bi se javil za ta test, WD40 ne pomaga in tudi kolesarsko olje ne deluje kot bi pricakoval.

 

Pravkar sem preletel skoraj celo tole temo in stran www.metabond.si, za korektno branje in razmislek bi najverjetneje porabil nekaj ur, kar se mi trenutno ne da.

Sirius, mene pa zanima kako je v praksi z zmanjsevanjem porabe bencina na avtomobilskih motorjih in to, ce se Metabond doda cistemu sinteticnemu olju, vsi vemo da imajo sinteticna olja boljse mazivne lastnosti od mineralnih in nudijo boljso zascito in manjso porabo, zanima me ce ima Metabond tudi na taksnih olji efekt in ce, kaksen je.

 

Vprasal bi tudi v cem se po kemijski sestavi Metabond razlikuje od QMI Engine Treatmenta, Motor Upa ali Slick 50, ki so bolj znani na nasem trgu in ce so bile kaksne vzporedne raziskave s temi dodatki.

 

Sprasujem pa zato, ker je pri hisi razen mazde se ena honda z blizu 300 tisoc prevozenih in popije prevec olja, pred predrago menjavo obrockov bi poskusil se s kaksnim dodatkom, seveda ce je garantirano da res ne zapaca motorja in oljnega filtra kot se to vcasih zgodi z recimo Slick 50.

Imam pripravljeno eno flasko QMI-ja, a sem ga v preteklosti poskusil ze na drugem avtu in ni zmanjsal porabe olja, tako da bi mogoce poskusil z Metabond Old Spezial.

99´ 323F 1.4

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi se javil za ta test, WD40 ne pomaga in tudi kolesarsko olje ne deluje kot bi pricakoval.

 

1. 007 deluje druga?e od na?tetih aditivov, ki so razen up-a, teflonski. Teflon zapolnjuje neravnine. V kakem priro?niku o tribologiji bo? na?el podatek, da je teflon zelo dober pri zmanj?evanju trenja, vendar le v srednjem obmo?ju obremenitev, kar pomeni, da se bo pri visokih obremenitvah za??itni film odstranil se ne bo ponovno nanesel. Kak?na je velikost odstranjenih delcev na vem. Tvoja izku?nja s 50-ko govori, da ti delci niso tako mali, da bi ponovno ?li skozi filter. Up pa, kolikor sem razumel reklamo deluje z bolj?im oprijemom za mazalne povr?ine. Po mojih preizkusih ima bolj?e lastnosti na prekinitev mazalnega filma, vendar najmanj dvakrat slab?e kot 007. Se je kdo vpra?al zakaj je bilo potrebo motor v zamrzovalni komori okovati v led, ?e je v njej bila temperatura ?30 (ali ?e manj), ali ni zaradi prevare? Led je namre? izolator, oziroma slab prevodnik toplote!!!!

2. 007 ni teflon. O delovanju je ?e bilo povedanega zadosti (kemi?na reakcija, kerami?ni nanos)

 

3. Pri zmanj?evanju porabe goriva je 007 oprezen in ne navaja 10-15%, ker to v praksi ni realno. V splo?nih pojasnilih je navedeno da zmanj?uje porabo 4-10%. Realen je podatek pri dobro ohranjenih motorjih je 4-5%. To pa na ra?un zmanj?anega notranjega trenja. Tisto do 10% velja za motorje, ki rabijo iz raznih vzrokov ve? od »normale« (npr. slabo delovanje hidravli?nih dro?nikov ipd…)

 

4. 007 izbolj?uje mazalne lastnosti tudi najbolj?im sinteti?nim oljem.javascript:emoticon(':danzoman:', 'smid_10')

smilie

 

5. Pri takem ?tevilu prevo?enih km ti ne morem garantirati prevelikega zmanj?anja porabe olja, ker ne vem kak?na je stopnja obrabe, ?e je prevelika, ti razen mehanika ne more pomagati noben aditiv. Prvenstvena vloga teh aditivov je pravo?asna preventiva. ?e obraba ni prevelika pa pomagajo tudi kot kurativa. Varianta, ki si jo omenil bo na zalogi v prvi polovici marca.

 

6. Svetujem ti, da res najprej preizkusi? z 007 aditivom, ker ti daje 50% mo?nosti, da se izogne? velikim stro?kom za popravilo.

 

?e si kolesar lahko dobi? nekaj testnih ml za verigo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem najprej razmisljal kaj pomeni 007, sele potem mi je potegnilo da je Bond :P

 

Bom kupil kar 250ml Metabond Gold. Je kaksna trgovina v Ljubljani in okolici ali se da narocit samo z dostavo?

 

Blokada ?e najbol poje v denarnici, drga? pa zdej itak zarad 007 mal po?asnej vozim, ker se mora ?e ulaufat, pa tut ?im ni?ja poraba je dobrodo?la, tko da blokada, kaj je ?e to??? :blink:

 

Lahko ze kaj vec poves o izkusnjah z Bondom?

99´ 323F 1.4

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem najprej razmisljal kaj pomeni 007, sele potem mi je potegnilo da je Bond :P

 

Bom kupil kar 250ml Metabond Gold. Je kaksna trgovina v Ljubljani in okolici ali se da narocit samo z dostavo?

Lahko ze kaj vec poves o izkusnjah z Bondom?

 

Gold je izpeljanka Old-a, s katero je WV na novem golfovem motorju Eur3 dosegel standard Eur4.

Kot sem ?e povedal bo na razpolago v 1. polovici marca. Katero izpeljanko izbrati pa se vseeno posvetuj na Bondovi strani.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom pocakal do marca in kupil 007 gold.

Se nekaj me zanima. Pri 007 M pise, da je po dodatku potrebno znizati obrate v prostem teku. Je to mozno tudi z recimo 007 gold? Cloveka malce zmedejo vsa ta imena.

 

In ce ni skrivnost Sirius, kateri avto vozis ti sam in kako se je na njem v praksi poznal dodatek.

99´ 323F 1.4

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom pocakal do marca in kupil 007 gold.

Se nekaj me zanima. Pri 007 M pise, da je po dodatku potrebno znizati obrate v prostem teku. Je to mozno tudi z recimo 007 gold? Cloveka malce zmedejo vsa ta imena.

 

In ce ni skrivnost Sirius, kateri avto vozis ti sam in kako se je na njem v praksi poznal dodatek.

 

Mislim da obrate v prostem teku uravnava ra?unalnik in pri novej?i avtomobilih ni potrebno zmanj?evati obratov (forumovci popravite me, ?e se motim) ta nasvet velja samo za klasi?ne uplinja?e. Pove?anje obratov gre na ra?un zmanj?anega notranjega trenja, kar pomeni, da pri enakem dovodu goriva v prostem teku imamo nekaj vi?ka energije, ki se odra?a na pove?anje obratov. Podatek velja za vse variante 007.

 

Seveda ni skrivnost. Vozim razne tipe Citroenovih vozil (upam, da mi ne bo kdo zameril zaradi tega). Kupujem pa vedno rabljene, stare od 2-3 leta, ker nudijo najve? za dan denar. Po mojih izku?njah so udobni in dokaj zanesljivi (naj nobeden ne razume to kot reklamo-to je zgolj moj osebni pogled na te stvari). V moji praksi lahko govorimo o ve? tipih teh vozil. Ker sem zadnje ?ase umirjen voznik, nisem imel neke pretresljive izku?nje s preformansami, pa? pa bi mi en BX 16TZS prav gotovo zaribal, ?e ne bi uporabljal 007. Na servisu pri 140.000 km me je serviser vpra?al, ?e zamenja teflone. Rekel sem mu, da nimam nobene porabe olja in zato ?e ni potrebno. Pred naslednjim servisom sem se poleti vra?al s Primorske. Bila je pasja vro?ina in mudilo se mi je. Bx-a sem zato po?teno preganjal. Ko sem pri?el domov se je za mano pojavil modrikast dim. Ko sem preveril koli?ino olja, me je skoraj kap. Indikator koli?ine se je komaj dotikal preostale koli?ine olja (vzrok tefloni). Serviser mi je svetoval samo zamenjavo teflonov, jaz sem vztrajal ?e na batnih obro?kih. Cilindri in bati so bili brez vsakr?ne po?kodbe in pove?ane zra?nosti. Ta BX je brez te?av prevozil 300.000km in ?e se nekje v Sloveniji vozi. Prav gotovo bi v takih pogojih brez 007 motor zaribal.

Moja Xantija ima najmehkej?i menjalnik od vseh Xantij, ki jih je moj serviser vozil (ni jih malo). Spet je krivec 007. Ista je imela pri 130.000 km te?ave z vzdr?evanjem vi?ine (ventil). 0,5 dl v 5 litrov olja LHM je bilo zadosti, da se je ?as za dosego hidravli?neg pritiska, pri zagonu, zmanj?al s 40s na 5s.

Sedaj vozim tudi C-5, na njemu sem testiral OLD. Motor je v dobrem stanju in ni opaziti nekih posebnosti. Pri 120.000 prevo?enih km je olje v motorju po 10.000km skoraj ?isto (gre za HDI 2.2). Ker gre ?e brez aditiva ?ez 200km/h in kon?ne hitrosti ne testiram, ga bom ob priliki preizkusil na letali??u, ali na moto-testerju.

Glede uspe?nosti 007 pri pomanjkljivem mazanju pa navedem podatek, da je en japonski avtomobil prevozil relacijo 70km z okvarjeno oljno ?rpalko. Ta podatek lahko preveri Symon na japonskem servisu 1 km ju?no od njegovega kraja.

Kar se porabe goriva ti?e, so bili moji avtomobili vedno ?paravni.

To so moje izku?nje in naj ne bodo razumljene, kot neka pretirana reklama.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sirius...morem priznat da si me presenetil s tvojimi avti.... :bravo:

 

Kolk pa ma? dejansko manj?o porabao od ostalih lastnikov istega avtomobila... si kaj preverjal ?e???

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede uspe?nosti 007 pri pomanjkljivem mazanju pa navedem podatek, da je en japonski avtomobil prevozil relacijo 70km z okvarjeno oljno ?rpalko. Ta podatek lahko preveri Symon na japonskem servisu 1 km ju?no od njegovega kraja.

Suzuki? Ali Nissan? Predvidevam, da Suzuki, ker Nissan je v Morav?ah....

V vsakem primeru: mogo?e me bo? "po?asi" prepri?al, da ni tole neko nakladanje. :P Ampak ravno firbcat na servis pa res ne mislim hoditi... :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Posku?al bom odgovoriti ?e na vpra?anja, ki sem jih spregledal, ali pa ni bilo ?asa. Nekdo je navedel, da bi kupil nekaj sodov teko?ine, ki bi pove?evala povr?insko trdoto.

Pri 007 ne gre za to, da bi vanj nekaj namo?il in bi s tem pove?al povr?insko trdoto. :ne vem: :ne vem: :P:P Potrebni so dolo?eni pogoji, da se to zgodi. Reakcija aditiva se zgodi samo pod pritiskom, oziroma pri pove?anem trenju, kar pomeni, da se nana?a samo na torne povr?ine. Kar ni uporabljeno, ali pa tisto, kar se z obrabo odstrani, kro?i v z oljem in ne ma?i oljni filter in tudi se ne useda v oljne kanale, zato ni nobenega u?inka na zmanj?anje pritiska, ali pomanjkljivo mazanje olja.

 

Ali bo aditiv dostopen v velikih trgovskih centrih?

Najverjetneje ne. Da bi bil tam bi se morala zgoditi velika reklamna kampanija v stilu, jaz sem en ?ist' navaden aditiv, rad bi bil pa 007. Cenovno pa to ne gre skupaj, oziroma, bi se cena morala pove?ati, da bi pokrila vse stro?ke.

Bil je poskus pri enem velikem naftnem trgovcu, da bi ga ponudili na ?rpalkah, vendar ga ne ?elijo prodajati, ker ni v skladu z njihovo »poslovno politiko«.

 

Mislim, da je Boss enkrat postavil vpra?anje neodvisnega testiranja. Kolikor se spomnim je ena varianta 007 bila preizku?ena na strojni fakulteti v Ljubljani leta 96/97, kjer so bili na?eloma proti raznim dodatkom olju. 007 pa je (kolikor se spomnim) dobil pozitivno oceno.

 

Ali sem primerjal porabo v avtomobilih Z in brez 007?

Ne, ker je, kot je Boss ?e omenil, to te?ko delo. Moral bi opraviti test v popolnoma enakih pogojih, kar je pa te?ko. Poraba je odvisna od vremenskih pogojev, stanja ceste, gum, na?ina vo?nje, obremenitve in ?e bi se kaj na?lo…

Navedel pa bom podatke, avtomobilov, ki sem jih imel, oziroma imam: BX- a (1200kg, 1680ccm, 90KS) sta rabila v povpre?ju na dolge relacije 7,4 l/100, mestna vo?nja 8-8,5 (imela sta klasi?ne uplinja?e)

Xantija 1.8i break (1450kg, 1798ccm, 100KS) 7,3 / 8,5 l/100

XM 2.5 TD (1600kg, 2495ccm, 130KS) 7,8 / 8,3 l/100

C-5 2,2 HDI (1600kg, 2295ccm, 133KS) 7,3 l/100, (zajeto povpre?je 10.000 km, 75% kratke relacije - velja smo za C5).

Vsi na?teti so bili "obdelani" z 007.

Moj prvi kontakt z 007 je bil leta 1994. Bil sem ?e ve?ji nejeverne? od forumovcev. ?ele prakti?ni prikaz u?inkovitosti me je prepri?al, da ga preizkusim.Do takrat sem tudi jaz poznal samo PTFE in Mo2S. Takrat sem imel BX 1.6 TRS letnik 1986. Imel je nekaj ?ez 120.000km in za?ele so nagajati krta?ke na zaganja?u. V?asih je v?gal, v?asih pa se je obotavljal, odvisno v kateri poziciji se je zaganja? ustavil. Dolil sem 007 M na jesen 94. Potem sem opazil, da ni ve? te?av z zagonom. ?e skoraj celo leto je zaganja? zdr?al brez zamenjave krta?k, kljub temu, da je pozimi potreben veliko ve?ji zagonski tok (za kar so pogoj dobre krta?ke). 007 ni izbolj?al krta?k, olaj?al pa jim je delovanje s tem, ko je zmanj?al notranje trenje motorja toliko, da ga je zaganja? tudi z obrabljenimi krta?akmi ?e en ?as zaganjal brez te?av.

 

Symon pravilno razmi?lja?. Nisem mislil, da gre? poizvedovat, ampak, da ob priliki lastnika servisa vpra?a? za mnenje o 007. ?e ho?e?, pa? tvoja stvar.

 

To so moje izku?nje, oziroma odgovori, brez pretenzij, da bi bilo koga v kaj prepri?eval.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No se malo ogla?am, da povem kak?ne so prve ugotovitve, glede olja ?e ne morem ni? povedat, ker sem premalo prevozil (bolje re?eno sem ?el olje merit ?ele ful po dolivanju Bonda in ga predhodno nisem meril, pa po tem dogodku zelo malo prevozil), da bi se kaj dosti lahko poznalo in bom rabil ?e nekaj ?asa za to!

 

Glede ostalih stvari, pa je res da tudi ko imam avto zunaj na mrazu, precej hitreje kresne kot prej in pa hrupa je nekaj manj, pa tut pred tem mi je obratomer ob?asno malo nihal, pa mi zdaj ne, tko da al je to posledica Bonda, ali pa se je sam bog odlo?il in po?egnal staro Mazdo! :ljubezen:

 

Poraba bencina mi itak niha od 8 pa lahko do 12 in ve?, tko da o tem ne bomo debatiral, pa? odvisno od razpolo?enja in prilo?nosti! :danzoman:

 

Za porabo olja pa bom povedal, ko bodo podatki malo bolj verodostojni in ko se mi Bond po?teno ulaufa! :P

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede ostalih stvari, pa je res da tudi ko imam avto zunaj na mrazu, precej hitreje kresne kot prej in pa hrupa je nekaj manj, pa tut pred tem mi je obratomer ob?asno malo nihal, pa mi zdaj ne, tko da al je to posledica Bonda, ali pa se je sam bog odlo?il in po?egnal staro Mazdo! :ljubezen:

 

 

Prav gotovo je tudi slednji nekaj pripomogel, saj sem ( ?eprav verujem samo v tisto, kar vidim) dal za en obred. :rispekt::rispekt: Bilo bi zelo krivi?no, ?e bi midva ostala brez "orehov". :mi pijemoo: :mi pijemoo: :jupiii::jupiii:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tudi jaz sem dobil malo tega 007 za test, sem pa sprobal na ra?unalni?kih ventilatorjih ki so bili ?e zani?, so cvilili, prej sem jih mazal ?e z oljem in je po 2 dni zopet za?elo cviliti.Namazal sem z Metabond C pa zaj 3 dni ?e laufa pa je vse ?e tiho, tisti ki pa so zelo znucani bili ?e pa ni delovalo, tam pa sem dal Metabond OLD, sem vlil notri ko se je ventilator vrtel, ker je to bolj gosto pa da potem notri odi?lo.Zadeva deluje res. Bom videl zdaj ?ez kaki teden ?e ?e bo tiho. :)

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

V glavnem meni se je QMI ?e zagotovo ulaufal. Nisem si niti zapisoval kilometre ampak recimo, da sem naredil vsaj 1500 km (pa sem jih zagotovo ve?) In ugotovitev? ?e hitreje zalaufa ne morem re?i. Ne bom prodajal bu?k, da morda kak?no desetinko hitreje, ?e ne vem. Definitivno pa mi v tem ?asu ni po?rlo niti ?tamprla (kozar?ek za ?ganje) olja. :danzoman: Kar je glede na prej?njo ?ejo po olju osupljivo in sem ?e jaz presene?en. ?zmeden? To pa mi je bil v kon?ni fazi tudi namen. (zmanj?ati porabo olja)

Poraba bencina? No morda imam trenutno malo la?jo nogo, mogo?e pa, da ga ?re celo kak deci/100km manj. V glavnem pa vsem, ki imate te?avo z porabo olja ?iste vesti priporo?am, da preizkusite QMI. ;)

 

In kaj je novega na drugi strani fronte, ReDevil? :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ul sam da je to ?isto sranje... :rolleyes:

 

- bezveze bacanje novca... ja sam probal jo? dok sam imal FORD FIESTU ali ...

 

FORD FIESTA 1.4 (oko 70KS - neznam to?no jer je ma?ina bila od ESCORTA)

 

rezultat je bil sljedeći: - ma?ina trokira

- ma?ina crkava

- potro?nja sa 9l na 15l ...

- kadil je kot HUDI?!!!!

- snaga mi se drasti?no smanjila.... :vskalo:

 

- umjesto da sam s tim ne?t dobil; izgubil sam i to malo kaj sam imal.. :angry:

 

:notworth:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ul sam da je to ?isto sranje... :rolleyes:

 

- bezveze bacanje novca... ja sam probal jo? dok sam imal FORD FIESTU ali ...

 

FORD FIESTA 1.4 (oko 70KS - neznam to?no jer je ma?ina bila od ESCORTA)

 

rezultat je bil sljedeći: - ma?ina trokira

- ma?ina crkava

- potro?nja sa 9l na 15l ...

- kadil je kot HUDI?!!!!

- snaga mi se drasti?no smanjila.... :vskalo:

 

- umjesto da sam s tim ne?t dobil; izgubil sam i to malo kaj sam imal.. :angry:

 

:notworth:

 

Po simptomih, ki jih navaja?, ja velika verjetnost, da ja slu?ajno v ?asu uporabe aditiva pri?lo, da neke "sinergije" in, da ni aditiv kriv za "crkavanje". Bolj ka?e na napako v dovodu goriva, ali sistemu v?iga, razen, ?e si aditiv uporabil tik preden je "pacient izdahnuo". :unsure::unsure:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole se tudi meni zdi sumljivo. Si 100% da je bil keiv QMI. :blink: Kaj si storil potem z avtom? Mo?da je bila ?isto kak?na druga stvar ker samo dodatek olju pomoje en more ?kodovati toliko. :ne vem: Razen, ?e bi res vlil vodo, bencin, ali kak?no podobno neumnost... :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne ne ne - upotrebil sam MOTOR UP i jo? neke 'sli?ne' aditive (za taj keiv QMI nisam siguran :ne vem: ..) ali

probal sam ih; pa brat bratu barem 5komada.. niti jedan nije funkcioniral.. i aditivi k ulju i one tabletice koje

baca? u rezervoar kod tankanja ... ma sve ali ni?ta... :(

 

- kaj sam napravil s tim autom? :D

 

- isprobaval sam na koliko o/min se vrti u 1; pa u 2; pa u 3, pa u 4.. e, onda sam ga natrag prebacil u 3

:bravo: ...

 

- ja mislim da je on taj dan bacil du?u iz sebe.. ali bilo je sljedeće pobolj?anje;

- prestal mi je cukat i crkavati.. :bravo:

- nije vi?e tak kadil... ALI

- potro?nja ostala ista :hohoho:

 

Onda sam ga prodal.. :bravo: (zamjena staro za 'novo') i upi?il mazdicu s kojom nemam te probleme :ouje:

 

:rispekt:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Neko?, davno tega, za devetimi gorami, za devetimi vodami, je bila parkirana ena mazda, ki je hodila z berglo, imela je sivo brado in njena najljub?a pija?a je bila motorno olje .... :cheers:

 

Zgodba z oljem se nadaljuje, kar pomeni da so razmere na boji??u prej k pa ne - nespremenjene! :ne vem:

 

Loh pa tut re?em, da je dolivanje olja zame itak ?e zdavnaj postal nek ritual in obvezna sestavina moja ?ivljenja, tko da ?e bi se to nehalo, se bojim, da bi bilo vse druga?, pa kdo ve kaj vse lahko pol taka sprememba potegne za sabo, skratka ?e bi blo bol? bi blo ?e slab?! :hohoho:

 

Zdej ko vozim hrano okol s strojem, prevozim po 150, en dan sem celo prek 200 km in ?e ne bi olja dolival vmes, bi lahko se sedajle ?e dogovarjal za novo ma?ino, ker od stare ne bi prov dost ve? ostalo! B)

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.