Skoči na vsebino

V?igalni kabli

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, v prtlja?nik bi si rad zlo?il v?igalne kable (?e slu?ajno kdaj kak?ni bejbi avto ne v?ge...), pa me zanima na kaj moram vse paziti pri nakupu.

 

Ve?ina, kar sem na?el izmed "ugodnih" ponudb, je ve? ali manj repa in si odkrito povedano nebi upal pri?igati maminega mikserja prek tistih ?i?k.

 

Trenutno se odlo?am med 300A in 500A, vendar ?e sam ne vem kaj dejansko pomeni tistih 500 amperov. Vem samo, da ne sme biti pretanek kabel, saj se druga?e lahko v?ge kabel in ne avto :D

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Napisano

Kupil carpoint za oba avta na petrolu pred cca 6leti in z njimi uspesno resil po moje cca 20+ vzigov brez pozara.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

500 A pomeni, da v?iga? tovornjak...

 

Na take kable lahko obesi? elektromotor z mo?jo 6000W, ?esar pa osebni avtomobili zagotovo nimajo.

 

Pri 300A kablu pa 3500W elektromotor, kar je ?e vedno povsem zadosti.

 

Seveda, ?e so le kvalitetno narejeni spoji, ki so najve?krat najbolj problemati?ni in ti tam najprej zakuri. Mislim na tisti spoj, kjer so kleme pritrjene na kable.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Se pravi, bodo 300A ?isto dovolj za osebne avtomobile. :D

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Napisano

Se pravi, bodo 300A ?isto dovolj za osebne avtomobile. :D

 

Ja itak!

 

Jaz "ku sem ?tromar" sem pa enkrat na terenu ostal z praznem akumulatorjem od opel kadeta. In kaj zdaj :zvizga: Slu?ajno sem v prtlja?niku imel dva 12V 7.2Ah akumulatorja in 15 m kabla 2.5mm2.

Akumulator?ka sem zvezal vzporedno in povezal z kablom na akumulator od kadeta. Po?akal 2 min. in v?gal :prstgor:

 

Ampak, tega nikar ne po?nite z va?imi vozili :jezicek:

Napisano

Ja itak!

 

Jaz "ku sem ?tromar" sem pa enkrat na terenu ostal z praznem akumulatorjem od opel kadeta. In kaj zdaj :zvizga: Slu?ajno sem v prtlja?niku imel dva 12V 7.2Ah akumulatorja in 15 m kabla 2.5mm2.

Akumulator?ka sem zvezal vzporedno in povezal z kablom na akumulator od kadeta. Po?akal 2 min. in v?gal :prstgor:

 

Ampak, tega nikar ne po?nite z va?imi vozili :jezicek:

 

Hehe, verjetno so ti kabli zgledal skoraj kot varovalka :P

Napisano

Hehe, verjetno so ti kabli zgledal skoraj kot varovalka :P

 

Niti ne, saj 2.5mm2 kratkotrajno zdr?i tudi ?ez 30A. Ve? pa itak niso dala tista dva akumulator?ka.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.