Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Se bojim, da bo res letelo. Povsod drugod, samo po cesti ne... Sploh po "izku?njah" z Kitajskimi gumami...

 

Ah ce jih invalidi od vulkanizerju ne napolnijo dost to ni kitajski prroblem .. cene pa pravim ja rajsi jap. Materjal kot kitajski pocen in aziskega sta pa oba sam jap. Tehnologija je dost bols ...
  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Se strinjam ... z dobrim kompresorjem in pravilno napolnjenostjo gum se re?i ve?ino problemov z gumami :bravo:

33112_1.png

Napisano

Se strinjam ... z dobrim kompresorjem in pravilno napolnjenostjo gum se re?i ve?ino problemov z gumami :bravo:

 

Mah sej kompresor sploh ni vazen ksn je vazno je uni merilec tlaka ka imas na pistoli ... :ouje:
Napisano

aja.. huh pol me je pa un vulkanizer zavedel, da naj bi bolj?i kompresorji bolj pravilno sortiral molekule zraka in da se zato guma manj greje, ker so molekule bolje zlo?ene... pizda mu materna mu ?e povem svoje. :angry2: zdej sem pa jezen

33112_1.png

Napisano

aja.. huh pol me je pa un vulkanizer zavedel, da naj bi bolj?i kompresorji bolj pravilno sortiral molekule zraka in da se zato guma manj greje, ker so molekule bolje zlo?ene... pizda mu materna mu ?e povem svoje. :angry2: zdej sem pa jezen

 

stari sam njih ne poslusat on ti sam hoce prodat svoj ?rot!! Mor? to ti lepo sam razmislt pa mal raziskat pa povprasat okol
Napisano

aja.. huh pol me je pa un vulkanizer zavedel, da naj bi bolj?i kompresorji bolj pravilno sortiral molekule zraka in da se zato guma manj greje, ker so molekule bolje zlo?ene... pizda mu materna mu ?e povem svoje. :angry2: zdej sem pa jezen

 

Haha ma kaj :hohoho: ma kaj je malo zwit tm v glavi tip jst bi ha kr nekam poslu haha wtf kej ti tip naklada :hohoho: ...

Nene saymon za policaje so prav posebni ;-) never used :ouje:

Napisano

Ce mas mazdin japonski sportni sistem nadzora tlaka ti itak zrk tud vn spusca ko zalezes v ovinku. Ti prlagaja voznji :punk:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Men se pa zdi, da je bla tema offtopic ?e v naslovu :ninja:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ce mas mazdin japonski sportni sistem nadzora tlaka ti itak zrk tud vn spusca ko zalezes v ovinku. Ti prlagaja voznji :punk:

 

Ja in pole kdo ti jih pa napumpa bozicek? :ne vem:
Napisano

Ja in pole kdo ti jih pa napumpa bozicek? :ne vem:

 

Ce teras kompenzira segret zrak :zvizga:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja od upora, ko je bolj prazna guma, se za?ne segrevat in vro? zrak ima ve?jo prostornino kot hladen. Sej ?e pred vo?njo preveri? tlak v pnevmatikah bo ni?ji tlak kot po ene 100km autobahna ko se guma dobro segreje.

Napisano

Posteno zdej bom pa kr na zraku sparu pa se bom vozu z 0.5 bara pole se bojo same napolnile :P

Dej dej zajebavam se :cheers:

Hvala za info....

 

Pa se lazji je pol avto, ce jih mal spustis :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.