Skoči na vsebino

Downsizing


Boss

Priporočeno sporočilo

Resni?no me ?udi poraba Clia. ?eprav avtomagazin je znan po tem, da vedno dose?ejo maksimalno porabo, pa? "testirajo" avto. Dovolj pove podatek, da fantazirajo, da bi rabil Clio GT kak dodatek iz strani Akrapovi?a ali Renault Sporta (a so pozabili, da obstaja, v obliki Clia RS? :vskalo: ). Clio GT je "delno ?porten" in so ga ?e zato bolj ?gali in sem prepri?an, da bi imela Mazda ravno tako visoko, ?e bi jo ves ?as ti??ali v obrate. Ampak OK, vseeno se ?udim, da je tak rezultat tudi pri normnem krogu. Pomoje je problem v kraj?em menjalniku (hrup pri 130 km/h) in njihovi te?ki nogi saj so lepo zaklju?ili, radi bi ?portnej?i zvok pri Cliu GT. :notworth:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi je pa sme?en trenuten Mazdin pristop, 2.0 in (spet!) le 120 konjev. Ne ga srat to je strel v koleno. :vskalo: Ne vem zakaj ne bi mogel imeti 150 konjev? Pomoje da ne bi porabil 2 deci ve? ob istem re?imu vo?nje le ko bi komu zapasalo bi vsaj konkretno pospe?eval. Mogo?e sem se le premalo poglobil v detajle tega motorja ampak ob vseh VRIS, VTEC, visokih kompresijah, aerodinami?nih oblikah kanalov v glavi motorja kot avtomobila, la?jih materialov je res sme?no, da jim to ne uspe?

 

 

Saj obstaja tudi 150 KM verzija tega motorja, ki verjetno nima bistvenih razlik v porabi.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo uradne podatke za 120 km

 

Poraba goriva in emisije CO2:

Kombinirana vo?nja: 5,1 litrov / 100 km

Izvenmestna vo?nja: 4,3 litrov / 100 km

Mestna vo?nja: 6,5 litrov / 100 km

Emisije CO2: 119 g / km

 

In ?e 150 km verzija

 

Kombinirana vo?nja: 6,7 litrov / 100 km

Izvenmestna vo?nja: 5,3 litrov / 100 km

Mestna vo?nja: 9,1 litrov / 100 km

Emisije CO2: 157 g / km

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo uradne podatke za 120 km

 

Poraba goriva in emisije CO2:

Kombinirana vo?nja: 5,1 litrov / 100 km

Izvenmestna vo?nja: 4,3 litrov / 100 km

Mestna vo?nja: 6,5 litrov / 100 km

Emisije CO2: 119 g / km

 

In ?e 150 km verzija

 

Kombinirana vo?nja: 6,7 litrov / 100 km

Izvenmestna vo?nja: 5,3 litrov / 100 km

Mestna vo?nja: 9,1 litrov / 100 km

Emisije CO2: 157 g / km

 

Verjetno ima? v mislih 2.0B 165KM izvedbo?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno ima? v mislih 2.0B 165KM izvedbo?

 

Ja 121 kw

 

Sem gledal na avto.net pa ima Selmar napa?ne podatke je pa edini, ki jo ima gor.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ha, ha, sem se res zatipkal La Sportiva so. 
    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.