Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

na avtonasveti ?e ni podatkov za predzanjo ?estico 140 konjsko.

 

Mi lahko kdo svetuje ali je to za kupit ali raj? ne.

 

Mogo?e ?e, ali kdo pozna spodaj navedenega trgovca oziroma ali je imel kdo kak?ne izku?nje z njim:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7923628&show=1

 

?e imam prave informacije, naj bi se na podlagi vin ?tevilko dalo preverit servisne intervale na poobla??enem npr v sloveniji. Zabele?eno naj bi bila cela evropa.

ali to dr?i? Mogo?e kdo ve kak?en je stro?ek kontrole?

 

hvala za odgovor

 

gustav

Napisano

Nas je karnekaj lastnikov mazd CD140 :)

 

VIN ?tevilko lahko preveri? na poobla??enem servisu, je pa to brezpla?no. Sam sem ?el na celov?ko v AC cosmos in so mi v 2 minutah sprintali 2 A4 papirja z vsemi servisi.

 

Najbol znane napake:

* diski pri bremzah

* DPF ?e je vo?en mestno

 

Svetujem ti da malo pobrska? po forumu ker je o teh vozilih res OGROMNO napisanega :)

Napisano

Najbolj vazno je da ima narejen veliki servis na 120/240 tauzent. In to s potrdilom.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nekej mi pa ni jasn

 

pa kako lahko en dealer prodaja vozila katera vsa imajo prevo?enih med 100 in 130 k km.

 

http://www.avto.net/_DEALER/results.asp?

znamka=&model=&tip=&cenaMin=&cenaMax=&letnikMin=&letnikMax=&bencin=&garancija=&automatic=&starost2=&presort=2&tipsort=ASC&star=&star1=1&star2=1&star3=&star4=1&star5=&karambolirano=&oglasrubrika=1&izpis=1&brezcene=&vozilo=&najem=&hibrid=garancija=&broker=10971&oblika=0&subKat=0&dimenzije=0&akcija=0&stran=2

 

 

to se men zdi tko nerealno...

 

kak?no mnenje?

Napisano

Jah tole je dost variant...lahko da so poslovni najemi, leasingi in se avti menjajo na 5 let in ?e povpre?no delajo 25-30tkm na leto pride? lih na to kilometrino...ogromno je prevrtenih ipd., v glavnem pri Mazdi vzame? VIN ?tevilko, gre? na servis, ?e kaj ni ok pri servisiranju oz. ni servisirana na poobla??encu, i??e? naprej.

Napisano

dobil vin ?tevilko in klical na mazda servis.

vpisan je samo glavni servis na 120k decembra 2012 ?!?!?!?

 

nobenega drugega servisa ni vpisanega??? po mojem v tem primeru pesimisti?nem mnenju so servise delal nekje pri ?vercarju potem pa so (ko so se odlo?ili) zavrteli km na 120 k in ?li naredit servis na poobla??enega. In glej ga zlomka, ?ez 10 k km ga pa prodajajo - avto kot nov :)

 

wtf

 

mislm, pa kdo bi nov avto ?e od ?tarta dalje servisiral pri ?vercerjih? To je bilo vse na?rtovano.....

 

a ima kdo kak?no druga?no mnenje?

Napisano

Hja meni je sumljivo in bi se verjetno tega ognil.

 

Ko sem sam kupoval ta avto sem dobival odgovore kot so:

* ima vse uradne servise samo ni v elektronsk knji?ic zabele?en (WTF...zakaj ne bi kdo zabele?il ?e ?e naredi uradni servis)

* nima uradnih servisov ima pa listke po?templane (waw....al pa ?e jest odtrgam 5 listkov in dam tamali (stara slabi 2 leti) da nabije gor 2 ?tampilki)

 

nimam ni? proti ?e je avto servisiran na neuradnem servisu (tudi sam sedaj delam servise pri Pelkotu), samo naj bo to jasno in ne da nategujejo z uradnimi

 

pa? ko bom sam prodajal, povem da je bil do 160k servisiran na uradnem od takrat naprej pa pri pelkotu, potem pa naj se kupec odlo?i

Napisano

Se pravi je avto delal cca. 30t km na leto. Ni re?eno da so vrteli...kdaj je bil avto uvo?en v SLO-glej prometno? Je ?e bil kak?en lastnik v SLO? Lahko da je pol leta stal kje, zaseg leasinga, pri prodajalcu v SLO ipd., Zdej da bi se nekomu spla?alo za 15-20t km vrtet je tud mal mimo....?eprav nikol ne ve?. Ponavadi pa vrtijo 50-100t km najmanj.

 

npr. (pazi cena je bruto se pravi kon?na)

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-3...Features=EXPORT

 

potem pa zbiti kilometre in pri nas prodajati po 12-13t eur.

Napisano

Ni nujno, da je vse tako ?rno. Tudi jaz imam mislim da samo glavni servis v slo vpisan, pa je avto bolje vzdr?evan kot marsikateri z vsemi papirji Itd,..

Napisano

aloha

 

tisti je ?e prodan.

 

V preteklosti sem uvozil dva motorja iz it, tako da se bom za avto lotil uvoza.

Sploh tisti zgornji link od bmwja ki ima 437k km me je zbrihtal. nemci imajo vsaj zakonsko urejeno to prevrtavanje. Pri nas pa .... in potem ti da kao neko garancijo na km. In kaj ti pomaga ?e slu?ajno ugotovi?.... sodi??e ene 10 let?

 

jest mislm da se ne spla?a

dmvja je ca 10%. + ostali stro?ki, ampak v tem primeru bom vsaj 99,9% ziher da ima tolk in tolk km. Tisto napravo za merjenje laka si bom pa sposodil...

Prej bom pa seveda vin ?tevilke preveril v slo

 

tako da

tako bo

 

hvala vsem za odgovore

 

btw: ?e najbl me je pa zanimalo ali so bili kak?ne napake na temu tipu vozila in temu tipu motorja.

kaj pa tisti motor 2,2 pa ca 130 konjev. Kak?ni so pa tisti motorji.

 

na nekih testih sem bral, da je ?e bolji motor?

 

va?e mnenje?

 

hvala

 

gustav

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
    • Jaz sem sel danes z mopedom LJ - Split. Nobene guzve start 08:00, Split 14:00. Brez AC. Megla pa v iber do Ilirske. A je kdo pomislil da xsara 90HDI ne zmore vec...mal v klanc Drugace pa 105 po prehitevalnem ni prepovedano....min je 70, max dovoljeno 130...je pac prilagodil hitrost razmeram, to je moderno pri nas   To je bolj nestrpnost ce ne pustis nekomur da prehiti s svojim tempom. Ampak da res prehiteva ne da se vozi...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.